JS Padoan

با 20 سال تجربه در سیستم زیست محیطی مایکروسافت ، ژان سباستین در طراحی ، ساخت ، توسعه و استقرار راه حل های مایکروسافت در محیط های پیش فرض یا Azure/Office365 به مشتریان کمک می کند. JS در Windows Server/.NET/SharePoint/SqlServer/Office365/PowerPlatform مهارت ، تجربه و گواهینامه دارد. وی همچنین به مدت 13 سال به عنوان مربی معتبر مایکروسافت این موضوعات را تدریس می کند. وی همچنین یک فروشنده مایکروسافت در زمینه داده و تجزیه و تحلیل است و بنابراین می تواند از طریق API های شناختی و ChatBots در مباحث مختلف هوش تجاری ، از انبار داده ها تا یادگیری ماشین ، بشارت دهد.
دوره های این مدرس:

آموزش با استفاده از Bot Framework SDK با Microsoft Azure یک ربات ایجاد کنید

Create a Bot by Using the Bot Framework SDK with Microsoft Azure

ربات ها ضروری هستند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از Bot Framework SDK با Microsoft Azure یک ربات ایجاد کنید.


آموزش پایگاه‌های داده برداری و جاسازی‌ها برای توسعه‌دهندگان

Vector Databases & Embeddings for Developers

با پایگاه داده های برداری و جاسازی ها وارد دنیای مدیریت پیشرفته داده ها شوید. این دوره به شما می آموزد که چگونه به طور موثر انواع داده های پیچیده را فهرست بندی، بازیابی و مدیریت کنید تا مهارت های توسعه خود را برای برنامه های مدرن افزایش دهید.


آموزش سواد داده: ملزومات خدمات شناختی Microsoft Azure

Data Literacy: Essentials of Microsoft Azure Cognitive Services

Azure Cognitive Services مجموعه ای از ابزارها و مؤلفه هایی است که به شما امکان می دهد برنامه ها را با هوش مصنوعی غنی کنید. این دوره به شما ویژگی های اصلی مجموعه ابزار و همچنین دستورالعمل هایی را برای استقرار خدمات شناختی Azure در مقیاس سازمانی می آموزد.


آموزش مدیریت مجموعه های سایت در SharePoint 2019

Managing Site Collections in SharePoint 2019

فراتر از ساختار فیزیکی و توپولوژی یک مزرعه شیرپوینت ، سازماندهی صحیح محتوا عامل اصلی موفقیت است. این دوره به شما نحوه مدیریت سطوح مختلف سازماندهی محتوای منطقی در شیرپوینت 2019 را آموزش می دهد.


آموزش حفاظت و انطباق اطلاعات مایکروسافت: اجرای چرخه عمر داده ها و مدیریت سوابق

Microsoft Information Protection and Compliance: Implementing Data Lifecycle and Records Management

به دنیای مدیریت داده ها و انطباق با مایکروسافت 365 شیرجه بزنید. این دوره به شما می آموزد که چگونه مدیریت چرخه عمر داده ها و مدیریت سوابق را با استفاده از حفاظت و انطباق اطلاعات مایکروسافت به طور مؤثر پیاده سازی کنید.


آموزش ساخت یک مدل زبان با استفاده از سرویس درک زبان (LUIS)

Build a Language Model by Using Language Understanding Service (LUIS)

کاربران می خواهند با برنامه های کاربردی به زبان مادری خود تعامل داشته باشند، چه از طریق متن یا گفتار. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از سرویس درک زبان (LUIS) یک مدل زبان بسازید.


آموزش ایجاد یکپارچه سازی داده ها با SharePoint Framework

Creating Data Integrations with SharePoint Framework

قابلیت های بومی شیرپوینت آنلاین اکثر الزامات تجاری را برآورده می کند. اما برخی از نیازها به توسعه سفارشی متکی هستند. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه با SharePoint Framework یکپارچه سازی داده های دنیای واقعی را ایجاد کنید.


آموزش شروع کار با داده های سلسله مراتبی در SQL Server

Getting Started with Hierarchical Data in SQL Server

دنیای داده های سلسله مراتبی را در SQL Server کاوش کنید! این دوره به شما یاد می دهد که چگونه سلسله مراتبی را درک کنید، مدیریت کنید و پرس و جو کنید ساختارهای موثر، با استفاده از عبارات جدول رایج و پرس و جوهای بازگشتی برای برنامه های کاربردی دنیای واقعی


آموزش حفاظت از اطلاعات مایکروسافت: اجرای حفاظت از اطلاعات

Microsoft Information Protection: Implementing Information Protection

با نحوه محافظت از داده های خود در برابر سرقت و از دست دادن تصادفی در محیط Microsoft 365 آشنا شوید. این دوره به شما می آموزد که چگونه از اطلاعات حساس خود در هر کجا که زندگی می کنید یا سفر می کنید محافظت کنید.


آموزش حفاظت از اطلاعات مایکروسافت: اجرای حاکمیت اطلاعات

Microsoft Information Protection: Implementing Information Governance

سازمان ها برای محافظت از داده های خود در برابر سرقت و از دست دادن تصادفی به راه حل های حفاظت از اطلاعات نیاز دارند. این دوره به شما می آموزد که چگونه راه حل های حاکمیتی را برای کنترل داده های خود در طول چرخه عمر آن در محیط مایکروسافت 365 به کار بگیرید.


آموزش حفاظت و انطباق اطلاعات مایکروسافت: اجرای حفاظت از اطلاعات

Microsoft Information Protection and Compliance: Implementing Information Protection

با این دوره تسلط بر حفاظت از داده ها را باز کنید. نحوه مدیریت اطلاعات حساس، طبقه بندی داده ها، اعمال خط مشی های برچسب و پیاده سازی رمزگذاری ایمیل در Microsoft Purview را بیاموزید.


آموزش مقدمه ای بر SC-400: آزمون سرپرست حفاظت از اطلاعات مایکروسافت

Introduction to the SC-400: Microsoft Information Protection Administrator Exam

سازمان‌ها برای محافظت از داده‌های خود در برابر سرقت و از دست دادن تصادفی به راه‌حل‌های حفاظت از اطلاعات و مدیریت نیاز دارند. این دوره به عنوان یک مسیر یادگیری مقدمه ای برای آزمون SC-400: Microsoft Information Protection Administrator عمل می کند.


آموزش سواد داده: ملزومات Azure Cosmos DB

Data Literacy: Essentials of Azure Cosmos DB

Azure Cosmos DB یک پایگاه داده NoSQL کاملاً مدیریت شده برای توسعه برنامه با زمان پاسخ دهی میلی ثانیه ای و مقیاس پذیری فوری برای تضمین سرعت در هر مقیاسی است. ویژگی های اصلی و مشکلات احتمالی را که باید اجتناب کنید را بیاموزید.