Agata Jakuszko Sobocka

سلام، من آگاتا هستم.

پیشگام تفکر بصری در لهستان (از سال 2015)، کارآفرین، روانشناس شیفته علوم اعصاب، ضبط کننده گرافیک (تصویرگر کنفرانس) و تسهیل گر گرافیک. نویسنده اولین نشریات ثبت گرافیک و تفکر تصویری در کشور. من مرتباً با مربیان کار می‌کنم و به آنها نشان می‌دهم که چگونه اطلاعات را به طور مؤثرتر منتقل کنند، نه تنها برای بزرگسالان، بلکه برای بچه‌ها. از زمانی که خودم مادر شدم، آموزش طراحی هوشمند علاقه من بوده است. به مدت 10 سال، تقریباً روزانه از برندها در حل مشکلات تجاری با تجسم فرآیندها و تقویت تعامل حمایت می‌کنم. من عاشق همکاری با پیشگامان بازار جهانی، از جمله شرکت هایی مانند سامسونگ، پروکتر گمبل، اینتل، مایکروسافت، R B، Unilever، UBS، Santander، Castorama، Ikea، Pearson و Polpharma هستم. در ضبط‌های گرافیکی، در بخش‌های فین‌تک، اجتماعی، دارویی و پزشکی تخصص دارم. من به عنوان یک طراح، مرتباً معتبرترین کنفرانس‌های جهان را به تصویر می‌کشم و از ضبط‌های گرافیکی زنده برای وبینارها و جلسات آموزشی برای کارآفرینان و تأثیرگذاران محلی پشتیبانی می‌کنم.

من همچنین یک تهیه کننده و پیشرو در ایجاد ویدیوهای نقاشی (فروش و آموزشی) هستم که محتوای پیچیده را به شیوه ای کمیک توضیح می دهد. تجربه آموزشی من از طریق هزاران ساعت در اتاق آموزش، عمدتاً آموزش مدیریت، کارکنان اجرایی و افراد متخصص در آموزش دیگران به دست آمده است. من کارگاه های آنلاین و حضوری را به زبان های لهستانی و انگلیسی برگزار می کنم - از دانشجویان MBA در چهار دانشگاه، از معلمان گرفته تا داوطلبان جوان. تحصیلات روانشناسی من (در لهستان و جمهوری چک)، تمرینات آموزشی (از لندن تا کانادا)، و گذراندن دوره‌های کارشناسی ارشد در نقشه کشی و ضبط گرافیک با مربیان خارج از کشور، مرا در بازار متمایز می‌کند. مشتریان از کار من برای خلاصه‌های دقیق به شکل زیبایی شناختی و روشی مؤثر برای انتقال اطلاعات قدردانی می‌کنند.

در اوقات فراغتم با نقاشی قهوه و مسافرت استراحت می کنم. 


دوره های این مدرس:

آموزش طراحی آسان برای بچه ها: 10 گربه ناز را سریع و با سرگرمی ایجاد کنید

Easy Drawing for Kids: Create 10 Cute Cats Fast and with Fun

"به دوره طراحی ما خوش آمدید، هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان مناسب است! اگر همیشه می خواستید گربه های شایان ستایش بکشید، این دوره برای شماست. گام به گام ما ...."