Gareth David

طراحی گرافیک و فرآیند


من یک مدیر خلاق برنده جایزه از بریتانیا با بیش از 10 سال تجربه در صنعت با تمرکز بر طراحی لوگو و برندسازی هستم.


با مدرک طراحی از دانشگاه کینگستون لندن، به عنوان یک فریلنسر، در بیش از 35 آژانس خلاق و با شرکت های کوچک و بزرگ کار کرده ام. در زمان من این فرصت را داشتم که روی پروژه هایی برای مشتریان جهانی مانند Shell Ducati، Britbox (BBC ITV)، Sky، AMD Radeon، Infosys، Australian Open، Prosus و Speedway of Nations کار کنم.>

و همچنین طراحی یکی از علایق بزرگ من به اشتراک گذاشتن محتوای آموزشی با جامعه طراحی است. در 10 سال گذشته، من در یوتیوب فعال بوده ام. تا امروز، بیش از 730 هزار مشترک با بیش از 50 میلیون بازدید دارم. در این مدت من 8 دوره، بیش از 300 ویدیو با بیش از 450 سال زمان تماشا منتشر کرده ام. من همچنین دارای 500 رتبه بندی 5 ستاره در Trustpilot (96٪ 5 ستاره) هستم.

من همچنین به اندازه کافی خوش شانس هستم که در این برنامه برجسته شده ام L ogoLounge Book 14،  برنده جایزه در 2022 Creative Pool Awards شد و اخیراً اولین من را منتشر کرد بیا من را در ببینید YouTube ، ، ، فیس بوک،  در Creativepool  یا وب‌سایت من را بررسی کنید

من نمی‌توانم صبر کنم تا در سفر خلاقانه شما به شما بپیوندم و برخی از مهارت‌هایم را به اشتراک بگذارم. تا به امروز در حرفه ام آموخته ام!

بیایید وارد آن شویم!

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی پوستر: جلوه پوستر چاپ صفحه در Adobe Illustrator

Poster Design: Screen Print Poster Effect In Adobe Illustrator

" به سفر طراحی دیگری خوش آمدید! در این کلاس، ما می خواهیم ببینیم که چگونه می توانیم یک افکت پوستر چاپ صفحه در Adobe Illustrator ایجاد کنیم. این اثر می تواند g. .."


آموزش کلاس کارشناسی ارشد فرآیند طراحی: طراحی پوستر را مانند یک حرفه ای ایجاد کنید!

Design Process Master Class: Create Poster Designs Like a Pro!

" به یک سفر طراحی حماسی خوش آمدید! من گرت دیوید هستم، یک کارگردان خلاق برنده جایزه با بیش از 10 سال در این صنعت. اگر به دنبال اعتماد بیشتر هستید. .."