Tony Cotgrave

تونی بیش از 20 سال تجربه در توسعه کسب و کار، تغییر کسب و کار، مشاوره، و مدیریت پروژه/برنامه دارد که با سازمان های دولتی، خصوصی و بخش سوم کار می کند.

او به سازمان‌ها کمک کرده است تا فرآیندها و رویه‌هایی را طراحی و ایجاد کنند تا روش‌های کار را با استراتژی شرکت هماهنگ کنند. ارائه‌دهنده راه‌حل با انگیزه و با جزئیات، از طیف وسیعی از روش‌ها و چارچوب‌ها برای ارائه ساختار و در عین حال ارتقای خلاقیت و نوآوری استفاده می‌کند.

به عنوان یک فرد مطمئن. تونی و حرفه ای خود انگیزه با مهارت های ارتباطی عالی، می تواند افراد را دور هم جمع کند و آنها را به سرعت به عنوان یک تیم به کار ببرد.

تونی یک مربی چابک و اسکرام با دانش گسترده ای در زمینه سیستم های فناوری اطلاعات، تغییرات کسب و کار، برنامه و مدیریت پروژه. او با مهارت های عالی ارائه و پیشینه ای قوی، تضمین می کند که همه مشتریان حداکثر بهره را از آموزش او می برند. او افرادی را که تازه وارد این صنعت شده‌اند از طریق آموزش‌های اولیه‌شان با موفقیت راهنمایی کرده است، به کارکنان مجرب در حین پیشرفت در حرفه‌شان کمک کرده است، و در سطح مدیر کار می‌کند و در مورد بهترین استفاده و تمرین مشاوره می‌دهد، و همچنین دوره‌هایی را برای برآوردن نیازهای دقیق مشتریان تنظیم می‌کند.

دوره های این مدرس:

آموزش تسهیل جلسات چابک هدفمند

Facilitating Purposeful Agile Meetings

FPAM


آموزش تسهیل کارگاه های چابک موثر

Facilitating Effective Agile Workshops

تسهیل کارگاه های چابک موثر LP


آموزش مدیریت تضاد در تیم های چابک

Managing Conflict in Agile Teams

این دوره، فرآیند مدیریت تضاد چابک و اینکه چرا باید به طور موثر درگیری را مدیریت کنید تا به نتایج مثبت برای تیم های خود برسید، را پوشش می دهد.


آموزش تعامل با سهامداران اسکرام

Scrum Stakeholder Engagement

تعامل با ذینفعان - LP


آموزش اسکرام مستر به عنوان عامل تغییر

The Scrum Master as a Change Agent

اسکرام مستر به عنوان یک مسیر یادگیری عامل تغییر