Sophia Goodwin

سابقه سوفی بیش از هشت سال به عنوان یک استعداد فیلم و صدا، با تجربه در محتوای آموزش الکترونیکی، فیلم‌های مستقل، تبلیغات تلویزیونی و وب و بازی‌های ویدیویی است. او در حین تکمیل مدرک کارشناسی خود در رشته مخابرات در دانشگاه فلوریدا به ACI Learning پیوست. سوفی به غیر از کارش به عنوان مدرس، در جنبه های دیگر صنعت سرگرمی نیز مشارکت دارد. تمایزات: لیسانس علوم در مخابرات، استعدادهای صوتی گواهینامه ها: (ISC)² CC: دارای گواهی امنیت سایبری
دوره های این مدرس:

آموزش تسلط بر Microsoft Endpoint Manager و Intune [ویدئو]

Mastering Microsoft Endpoint Manager and Intune [Video]

پتانسیل کامل مدیریت دستگاه مبتنی بر ابر را با Microsoft Endpoint Manager باز کنید. در این دوره جامع با استفاده از Microsoft Endpoint Configuration Manager و Microsoft Intune، استقرار، مدیریت و ایمن سازی دستگاه های نقطه پایانی را بیاموزید.


آموزش MS-102: مدیر Microsoft 365 [ویدئو]

MS-102: Microsoft 365 Administrator [Video]

مهارت های مدیریت Microsoft 365 خود را با آموزش جامع در مورد مدیریت مستاجر، ادغام Azure AD، امنیت و انطباق ارتقا دهید. ایده آل برای متخصصان فناوری اطلاعات که به دنبال تخصص پیشرفته هستند.


آموزش مرکز مدیریت ویندوز [ویدئو]

Windows Admin Center [Video]

سری ویدیوهای جامع Windows Admin Center را کاوش کنید تا به راحتی در نصب، پیکربندی، و مدیریت سرورهای ویندوز، رایانه‌های شخصی و ماشین‌های مجازی Azure مهارت داشته باشید. ابزارها و تکنیک های مدیریت یکپارچه IT را بیاموزید.