Neha Subramaniam

هنر زیبای نها

سلام! من نها هستم و در رئالیسم با آبرنگ و مداد رنگی تخصص دارم. با این 2 رسانه زیبا، خلاقیت خود را بیان می کنم و نحوه ترسیم نقاشی ها و نقاشی های واقع گرایانه را از طریق دوره های آموزشی خود که برای همه دسته ها طراحی شده اند، نشان خواهم داد، یعنی   مبتدیانی که به تازگی سفر هنری خود را شروع کرده اند تا افراد حرفه ای که می خواهند طاقچه حک کنید.

 به‌عنوان یک هنرمند، الهام‌بخشی عمیق در زیبایی گیرا طبیعت می‌یابد. من از طریق آثار هنری خود تلاش می کنم تا جوهر طبیعت و جزئیات پیچیده آن را به نمایش بگذارم. هنر بسیار دقیق و واقع گرایانه به سبک مشخص من تبدیل شده است، جایی که دوست دارم ماهیت سوژه هایم را به تصویر بکشم.

 تدریس جایگاه ویژه ای در قلب من دارد. شاهد رشد و پیشرفت شاگردانم برای من شادی و رضایت بی‌نظیری به ارمغان می‌آورد. هدایت هنرمندان مشتاق و انتقال دانش امتیازی است که من آن را بسیار گرامی می دارم.

 از اینکه وقت گذاشتید و درباره من و سفر هنری من بیشتر بدانید متشکریم. از شما دعوت می‌کنم تا نمونه کارهای من را کشف کنید و زیبایی و پیچیدگی آثار هنری من را تجربه کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش تکنیک های پایه آبرنگ توضیح داده شده است

Basic Watercolor Techniques Explained

"سلام! این کلاس مخصوص هنرمندانی است که در محیط آبرنگ مبتدی هستند و این تکنیک ها برای آنها در جوی آبرنگشان مفید خواهد بود."