Miwa Gardner

آبرنگ - آبرنگ برای آرامش

سلام،

من میوا گاردنر هستم، یک طرفدار بزرگ هنر و کمی سرگردان. حتی اگر دوره دانشگاهی من با نقاشی رنگ روغن در سال 2005 کوتاه شد، عشق من به هنر هرگز محو نشد. من دوباره در سال 2018 قلم مو را برداشتم، سپس در سال 2019 به سراغ آبرنگ رفتم و از آن زمان به این سو گیر کردم. هنر برای من فقط یک سرگرمی نیست، بلکه تمام دنیای من است.

در حالی که من عاشق نقاشی پرتره با حال و هوای رویایی هستم، کلاس های Skillshare من تماماً در مورد تقسیم لذت نقاشی با تکنیک های ساده آبرنگ است. با 26 سال حضور در ژاپن (باور کنید یا نه من یک چهارم ژاپنی هستم؛)) و عشق به همه چیزهای آسیایی، دوست دارم کمی ذوق ژاپنی را در کلاس هایم بپاشم. بیایید نقاشی را به یک تجربه آرامش بخش برای همه تبدیل کنیم!

 

زندگی در 6 کشور مختلف، از ایالات متحده تا آلمان، چشمان من را به انواع چیزهای جالب باز کرده است. زندگی روزمره به من انگیزه زیادی برای هنرم می دهد.

من خوش شانس بودم که از هنرمندان شگفت انگیزی مانند اگنس سیسیل و Kelogsloops یاد گرفتم و اکنون همه چیز را به اشتراک می گذارم که آموخته ام. تدریس زبان انگلیسی در ژاپن و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مونیخ به من کمک کرده تا سبک تدریس خود را به خوبی تنظیم کنم. آموزش فقط به اشتراک گذاشتن دانش نیست، بلکه رشد با هم است.

من بسیار هیجان‌زده هستم که در کلاس‌های آینده‌ام، هنر و فرهنگ ژاپن را با شما کشف کنم. از تکنیک‌های اولیه گرفته تا کاوش در حالات مینیمالیستی ژاپنی در آبرنگ، بیایید با هم در ماجراهای خلاقانه جدید شیرجه بزنیم!

من را در Skillshare با کلیک بر روی دکمه   Follow در نزدیکی نام من در بالای این صفحه دنبال کنید، بنابراین وقتی کلاس بعدی من در دسترس قرار گرفت به شما اطلاع داده خواهد شد! هدف من انتشار یک  هر 4 تا 8 هفته در سراسر سال 2024 است. 

اگر می‌خواهید درباره من و آثار هنری من بیشتر بدانید، لطفاً به وب‌سایت من در 

بروید

یا من را دنبال کنید

m :-)

                                

                                                  

دوره های این مدرس:

آموزش آبرنگ ژاپنی: Enso با 4 عنصر طبیعت برای مبتدیان

Japanese Watercolor: Enso with Nature's 4 Elements for Beginners

"نمای کلی کلاس: جادوی نقاشی آبرنگ انسو را با نمادگرایی عناصر غربی کشف کنید. در این کلاس یاد خواهید گرفت که Enso ci هماهنگ ایجاد کنید. ..."


آبرنگ برای مبتدیان: الگوهای ژاپنی در سیارات

Watercolor for Beginners: Japanese Patterns on Planets

"به "آبرنگ برای مبتدیان: الگوهای ژاپنی در سیارات" خوش آمدید این کلاس برای علاقه مندان به آبرنگ طراحی شده است که مشتاق کشف ادغام ژاپنی a هستند. .."


Enso: آبرنگ مراقبه ژاپنی بسازید

Enso: Create Japanese Meditative Watercolor

"درباره این کلاس هنگامی که در هنر نقاشی Enso خود با آبرنگ غوطه ور می شوید، زیبایی آرام هنر مینیمالیستی ژاپنی را کشف کنید. در این کلاس، شروع کنید. .."