Aleksandar Vladimirov

الکس دارای مدرک کارشناسی ارشد در مهندسی مخابرات است و بیش از 11 سال تجربه در زمینه فناوری اطلاعات دارد. تجربه وی شامل کار در شرکت های بزرگ ، رهبران حوزه آنها ، اما همچنین داوطلب فعال و همکاری در شرکت ها و پروژه های کوچکتر است. او مربی استارتاپ است و به آنها کمک می کند محصولات و خدمات خود را شکل دهند. او علاقه زیادی به فناوری ها ، مدیریت چابک پروژه ، کد کیفیت ، سخنرانی در جمع ، کارآفرینی و ارائه کارگاه ها و جلسات آموزشی دارد. وی دارای گواهینامه PSM1 و پرنس 2 تمرین کننده است. در اوقات فراغت ، او عاشق سفر و کار در پروژه های داوطلبانه است.
دوره های این مدرس:

آموزش مروری بر آزمون سطح پایه ISTQB®

ISTQB® Foundation Level Exam Overview

این دوره اطلاعات درستی را برای ارزیابی و فروش ISTQB® به عنوان دوره صدور گواهینامه برای سازمان شما در اختیار شما قرار می دهد.


آموزش استراتژی محتوای UX

UX Content Strategy

این دوره به شما می آموزد که چگونه با روش ها و تکنیک های اثبات شده استراتژی محتوای UX را برای سازمان خود تعریف کنید و به شما اطمینان می دهد تا فعالیت های روزانه یک استراتژیست محتوای UX را به عهده بگیرید.


آموزش Mockito Fundamentals

Mockito Fundamentals

این دوره نحوه استفاده از Mockito را به شما آموزش می دهد. Mockito یکی از پرکاربردترین کتابخانه ها برای توسعه نرم افزار جاوا است که به میلیون ها توسعه دهنده کمک می کند تا تست های بهتری بنویسند.


آموزش درک روانشناسی تغییر

Understanding Psychology of Change

این دوره به شما می آموزد که چگونه در حرفه شغلی خود تغییر ایجاد کنید و به دیگران نیز کمک کنید تا همین کار را انجام دهند. شما روانشناسی تغییر را یاد خواهید گرفت و اینکه چگونه پذیرفتن آن به عنوان یک فرصت ، یک مهارت قدرتمند است.