Paul Gadbois

Paul یک متخصص IT بسیار آراسته با بیش از 19 سال تجربه در زمینه های آموزش IT ، مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ، مدیریت زیرساخت های IT و امنیت IT است. رویکرد عقل سلیم وی در زمینه آموزش فناوری ، پل را قادر می سازد تا محتوای پیچیده را از بین ببرد و به طور موثر آن را به افراد از هر سطح مهارت برساند. به عنوان یک مربی فنی ، پائول سمت های هیئت علمی دیگری را با کالج ویلیام رینی هارپر و کالج جامعه اوکتون بر عهده داشته است. وی همچنین سمت مربی فنی شرکت هایی مانند 3Com ، CommWorks ، UTStarcom ، TrainSignal و اخیراً Pluralsight را نیز بر عهده داشته است. در طول 19 سال گذشته پال نویسنده تعدادی کتاب و دوره های آموزشی CBT در مورد طیف گسترده ای از موضوعات بوده است. وی همچنین جلسات آموزشی و سمینارهای ویژه ای را برای سازمانهایی مانند itSMF USA ، TransUnion و Cisco Systems ارائه داده است تا فقط چند مورد را نام برد. در سال 2007 پل به عنوان رئیس جمهور و عضو هیئت مدیره بخش شیکاگو SMF ایالات متحده آمریکا فعالیت کرد. در همان سال ، وی به عنوان سخنران مهمان در کنوانسیون ملی itSMF USA بود و نامزد دریافت جایزه معتبر دانش itSMF USA شد. در سال 2014 او مجدداً در هیئت مدیره فصل Heartland از itSMF USA خدمت کرد.
دوره های این مدرس:

آموزش دستیابی به آگاهی اساسی از اقدامات امنیتی اطلاعات (ISO/IEC 27002)

Achieving Basic Awareness of Information Security Measures (ISO/IEC 27002)

این دوره که نقطه شروع کامل آموزش آگاهی از امنیت اطلاعات است ، مفاهیم امنیتی سطح بالایی را ارائه می دهد که برای همه کسانی که از فناوری برای مدیریت اطلاعات استفاده می کنند ، کاربرد دارد.


آموزش CompTIA A+ (اهداف 2009)

CompTIA A+ (2009 Objectives)

این دوره مقدماتی تمام اطلاعات ضروری را که برای شروع حرفه ای به عنوان تکنسین کامپیوتر نیاز دارید را پوشش می دهد.


آموزش مدیریت تهدیدات و خطرات امنیت اطلاعات (ISO/IEC 27002)

Managing Information Security Threats & Risks (ISO/IEC 27002)

این دوره دانش پایه ای را ارائه می دهد که شما نیاز دارید تا سطح مناسبی از ارزش را به اطلاعات خود اختصاص دهید، از خطرات و تهدیداتی که می تواند اطلاعات شما را به خطر بیندازد، آگاه شوید و اقدامات عملی برای محافظت از خود انجام دهید.


آموزش استفاده از مدیریت گردش کار برای تحقق بخشیدن به درخواست های مشتری

Using Workflow Management to Fulfill Customer Requests

این دوره سه فرآیند مدیریت گردش کار نهایی را در بر می گیرد و به شما می آموزد که چگونه می توانید برنامه ریزی کار را مدیریت کنید ، روشهای کاری استاندارد را به طور موثر ایجاد کنید و یک قابلیت گزارش دهی موثر را پیاده سازی کنید.


آموزش استفاده از مدیریت گردش کار برای بهینه سازی تخصیص منابع

Using Workflow Management to Optimize Resource Allocation

این دوره چهار فرآیند گردش کار متوسط را در بر می گیرد و به شما می آموزد که چگونه می توانید ظرفیت را مدیریت کنید ، به طور م manageثر یک پس زمینه کار پویا را مدیریت کنید ، منابع را به میزان مناسب برای کارهای اولویت بندی شده اختصاص دهید و قابلیت های گزارش دهی موثر را ایجاد کنید.


آموزش استفاده از مدیریت گردش کار برای ساده سازی درخواست مصرف

Using Workflow Management to Streamline Request Intake

هر سازمانی با اولویت های رقابتی و منابع محدود دست و پنجه نرم می کند. با این حال ، استفاده از مدیریت گردش کار باعث می شود تیم شما افراد مناسب با مهارت های مناسب را داشته باشد ، به دلایل درست کار درست را در زمان مناسب انجام می دهند.


آموزش مدیریت حوادث امنیت اطلاعات (ISO/IEC 27002)

Managing Information Security Incidents (ISO/IEC 27002)

این که آیا شما به دلایل تجاری یا شخصی از فناوری استفاده می کنید ، این دوره دانش لازم را برای ایجاد یک رویکرد رسمی برای مدیریت حوادث امنیتی اطلاعات هنگام وقوع به شما ارائه می دهد.


آموزش CompTIA Security+ (اهداف 2008)

CompTIA Security+ (2008 Objectives)

این دوره CompTIA Security+ مفاهیم اساسی لازم برای پیش‌بینی و رسیدگی به خطرات امنیتی را در اختیار متخصصان شبکه قرار می‌دهد.