Goodtype

قهرمانی نوع خوب و تجارت خوب

Goodtype مکانی برای دوستداران تایپ، طراحی گرافیکی و تصویرسازی است تا با هم ارتباط برقرار کنند، از هم جدا شوند و سطح خود را بالا ببرند.

و ایلانا گریفو، مالکان Goodtype، دو هنرمند حروف‌نویس خوداشتغال هستند که نیروهای خود را به هم ملحق کردند تا به هنرمندان آموزش دهند که چگونه کسب‌وکار خود را اداره کنند و مشاغلی را که واقعاً دوست دارند انجام دهند. 

Goodtype از سال 2013 الهام گرفته و هنرمندان را به هم متصل می‌کند و همچنان مکانی امن برای کسانی است که عاشق تایپوگرافی هستند. چه به دنبال دوستی بگردید تا برای شما بازخورد ارسال کند، چه کلاسی برای تقویت اعتماد به نفستان، یا دستی برای کمک به شما در ایجاد کسب و کارتان، کتی ایلانا اینجاست تا شما را به منابعی که نیاز دارید متصل کند تا بتوانید قدم بعدی رو به جلو بردارید. .

از حضور شما متشکریم. حالا بیایید به ساختن هنرهای زیبا بپردازیم.


دوره های این مدرس:

آموزش کسب و کار خلاق خود را بسازید: صدای خود را بیابید و یک بیانیه هنرمند بنویسید

Build Your Creative Business: Find Your Voice & Write An Artist Statement

«اگر هنرمند یا طراح هستید که می‌خواهید از هنر خود درآمد کسب کنید، اما احساس می‌کنید هنوز صدا یا سبک خود را پیدا نکرده‌اید، این کلاس برای شما مناسب است! دیسکو .."


آموزش بازاریابی کسب و کار خلاق خود: چگونه هنر خود را بدون فروش بفروشید

Marketing Your Creative Business: How to Sell Your Art Without Selling Out

«اگر می‌خواهید از فروش هنر یا مهارت‌های طراحی خود درآمد بیشتری کسب کنید، وقت آن رسیده که یک برنامه بازاریابی قاتل را تنظیم کنید! ما می دانیم که "بازاریابی" می تواند مانند یک ب به نظر برسد. .."


آموزش راه اندازی یک کسب و کار خلاق: بیایید قانونی و قانونی باشیم

Setting Up A Creative Business: Let’s Get Legal And Legit

«آیا آماده‌اید از هنرتان پول دربیاورید اما کاملاً تحت تأثیر همه چیزهایی که برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار انجام می‌شود غرق شده‌اید؟» «چگونه. .."