Leonard Lobel

لئونارد لوبل (Microsoft MVP ، SQL Server) مدیر ارشد فناوری و بنیانگذار Sleek Technologies، Inc ، یک فروشگاه توسعه مستقر در نیویورک است که دارای فلسفه پذیرش اولیه نسبت به فن آوری های جدید است. وی همچنین مشاور اصلی در Tallan، Inc. ، یکی از تنها 40 مجتمع سازنده سیستم های ملی مایکروسافت در ایالات متحده است. برای بیش از 25 سال ، Tallan خدمات پیشرفته وب/برنامه های کاربردی ، هوش تجاری ، مدیریت ارتباط با مشتری و خدمات یکپارچه سازی را ارائه داده است. از سال 1979 به بعد ، لنی در زمینه راه حل های مبتنی بر مایکروسافت ، با تجربه ای که دامنه های مختلف تجاری از جمله نشر ، مالی ، عمده فروشی/خرده فروشی ، مراقبت های بهداشتی و تجارت الکترونیکی را در بر می گیرد ، تخصص دارد. لنی به عنوان معمار ارشد و توسعه دهنده اصلی سازمانهای مختلفی خدمت کرده است ، از مغازه های کوچک گرفته تا مشتریانی با مشخصات بالا. او همچنین یک مشاور ، مربی ، و سخنران مکرر در جلسات گروه کاربری محلی ، SQL PASS ، SQLBits ، Visual Studio Live! و سایر کنفرانس های صنعت است. لنی همچنین نویسنده اصلی کتاب MS Press "Programming Microsoft SQL Server 2012" است.
دوره های این مدرس:

آموزش SQL Server 2012-2014 پخش فایل بومی

SQL Server 2012-2014 Native File Streaming

این دوره ذخیره سازی داده ها را بدون ساختار با FILESTREAM ، hierarchyid و FileTable آموزش می دهد. این دسترسی T-SQL و همچنین دسترسی دسترسی API را با SqlFileStream در برنامه های سرویس گیرنده توضیح می دهد.


آموزش یادگیری Azure Cosmos DB

Learning Azure Cosmos DB

Azure Cosmos DB مایکروسافت در حال تبدیل شدن به ابزاری اساسی برای ایجاد برنامه های قدرتمند جهانی وب و موبایل است. این دوره به شما نحوه طراحی پایگاه داده و ساخت برنامه با استفاده از API های مختلف Cosmos DB و مدل های داده پشتیبانی شده را آموزش می دهد.


آموزش مقدمه ای بر Azure DocumentDB

Introduction to Azure DocumentDB

این دوره Azure DocumentDB ، پایگاه داده NoSQL مایکروسافت را که با اسناد JSON بدون طرح کار می کند ، از دستور زبان SQL برای س usesال استفاده می کند و از یک محیط برنامه نویسی سمت سرور برای روش های ذخیره شده ، راه اندازها و تعریف شده توسط کاربر پشتیبانی می کند ...


آموزش ایجاد میکرو سرویس های رویداد محور با Azure Cosmos DB Feed Feed

Building Event-driven Microservices with the Azure Cosmos DB Change Feed

خوراک تغییر Azure Cosmos DB طیف گسترده ای از امکانات را برای ساخت ریز سرویس های مقیاس بزرگ و مبتنی بر رویداد فراهم می کند. این دوره نحوه ساخت این ریز خدمات را با استفاده از تجارت الکترونیکی و بارهای اینترنت اشیا در دنیای واقعی آموزش می دهد.


آموزش الگوهای مدل سازی و پارتیشن بندی داده ها در Azure Cosmos DB

Data Modeling and Partitioning Patterns in Azure Cosmos DB

این دوره متخصصان داده را که نیاز به یادگیری استراتژی های مدل سازی داده برای Azure Cosmos DB دارند و چگونگی تفاوت آنها با روش های سنتی را هدف قرار می دهد.


آموزش کاوش ابزارهای SQL Server و پیشرفتهای زبان

Exploring SQL Server Tools and Language Enhancements

مقدمه ای بر ابزارهای SQL Server Data Data (SSDT) و T-SQL.


آموزش SQL Server 2016 ویژگی های جدید برای توسعه دهندگان

SQL Server 2016 New Features for Developers

این دوره ویژگی های جدید توسعه دهنده را در SQL Server 2016 ، از جمله Drop If Exists (DIE) ، SESSION_CONTEXT ، پوشاندن داده های پویا (DDM) ، امنیت در سطح ردیف (RLS) ، همیشه رمزگذاری شده ، پایگاه داده کششی ، داده های زمانی و داخلی) آموزش می دهد. پشتیبانی JSON.