Professor Dr. José J

استاد و محقق بازرگانی و فناوری اطلاعات

دکتر José J (دکتر Jos é Prabhu Joseph John) یک مربی برجسته، محقق محترم و متخصص موضوع در زمینه‌های تجارت بین‌المللی و آموزش آنلاین است. دکتر خوزه جی با اشتیاق به پرورش تعالی دانشگاهی و توانمندسازی فراگیران در سراسر جهان، به عنوان محقق و استاد دانشگاه مسیحی فلوریدا، فلوریدا و UNICEPES Universidad Centro Panamericano de Estudios Superiores و همچنین دانشکده بازرگانی بین‌المللی در دانشگاه مطالعات خارجی پکن، سمت‌هایی دارد. دکتر خوزه جی به عنوان یک محقق و استاد مشهور در موسسات آموزشی مختلف، دانش و تخصص خود را از طریق دوره‌های آنلاین جذابی که الهام‌بخش و متحول کننده زبان‌آموزان از پیشینه‌های مختلف هستند، به اشتراک می‌گذارد. دکتر خوزه جی با تعهد به نوآوری و تعهد به تعالی، به کمک های قابل توجهی در حوزه دانشگاه و آموزش آنلاین ادامه می دهد.

تدریس


دکتر خوزه یک متخصص ماهر با انبوهی از تدریس و تجربه صنعتی است:
[1] در حال حاضر دکتر خوزه به عنوان محقق و استاد دانشگاه مسیحی فلوریدا (FCU Online)، FL
[2] به عنوان یک ارشد خدمت می کند. محقق، استاد و کارشناس موضوع در دانشگاه UTEL، Universidad Centro Panamericano de Estudios Superiores - مکزیک، IBS-BFSU (مدرسه تجارت بین المللی - دانشگاه مطالعات خارجی پکن) چین.
[3] دارای عنوان استاد افتخاری و مدعو در NGCEF استرالیا، ISCIP کانادا، و داور مرکز تحقیقات بین المللی سازی شرکت های اقتصادهای نوظهور (I-CEE) انجمن جهانی مطالعه موردی کسب و کار.
[4] دکتر خوزه، متخصص در آموزش تحول دیجیتال، نوآورانه آموزش، و استراتژی های پروژه ای برای آموزش راه اندازی در اکوسیستم های پلت فرم دیجیتال.

تحقیق


دکتر خوزه دارای فهرستی چشمگیر از گواهینامه ها، تحقیقات و انتشارات است:
[1] بیش از 30 گواهینامه نرم افزار، فناوری اطلاعات و کسب و کار را تکمیل کرده است.
[2] به عنوان سردبیر مجله Science Direct PLAS (انجمن رهبری پروژه) خدمت می کند. )، Ai Scholar China و داور تایید شده برای چندین ناشر مشهور از Springer Nature، Online Wiley، Emerald SAGE.
[3] منتشر شده بیش از 50 مقاله تحقیقی و مروری، 8-12 مطالعه موردی کامل با نویسنده انفرادی، 4 فصل کتاب، و نقدهای متعدد کتاب و برخی در فهرست‌های WoS Scopus فهرست شده‌اند.
[4] Google Scholar Citation 100 and Research Gate امتیاز 277.7 با 59 نقل قول، 61000 مطالعه، و 27 توصیه پژوهشی است.
[5] اتحادیه اروپا برای نوآوری (EAI) امتیاز 16 است.

اتصال کنید، با SkillShare به Learn بپیوندید و با ما رشد کنید!

موفق باشید!

دکتر خوزه

دوره های این مدرس:

آموزش مدیریت پروژه: شروع تا بسته شدن

Project Management: Initiation to Closure

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش توسعه کسب و کار و تسلط بر بازاریابی

Business Development and Marketing Mastery

"توسعه کسب و کار و تسلط بر بازاریابی دوره "توسعه کسب و کار و تسلط بر بازاریابی" برای تجهیز کارآفرینان و متخصصان تجارت طراحی شده است. .."