Robin Waldun

Writer/YouTuber

 

نام من رابین والدون است

من یک YouTuber تمام وقت و نویسنده هستم که مشتاق به اشتراک گذاشتن چیزهایی هستم که از سفر تحصیلی ام در علوم انسانی آموخته ام. 

این پروژه زمانی شروع شد که من دوره‌های مهندسی خود را برای مطالعه ادبیات انگلیسی رها کردم. در طی آن به روش‌هایی که دانشگاه‌ها و مدارس تاریخ، فلسفه و ادبیات تدریس می‌کردند، تردید داشتم. این شک و تردید مرا بر آن داشت تا تحقیقات مستقلی انجام دهم و در طی 7 سال گذشته، آنچه را که کشف کرده‌ام در YouTube به اشتراک گذاشتم تا دانش‌آموزان دیگر را در موقعیت خود تشویق کنم. 

ایده راه‌اندازی حساب Skillshare پس از تبادل نظر با دانشجویی که پایان‌نامه کارشناسی ارشد خود را درباره میشل فوکو انجام می‌داد، به وجود آمد. او از فقدان جهت شکایت کرد، بنابراین من اطلاعاتی در مورد انجام تحقیقات آکادمیک ارائه دادم. یک سال بعد، یک یادداشت تشکر در صندوق پستی من آمد و او به من گفت که به عنوان دانش آموز برتر کلاس خود فارغ التحصیل شده است.

این مبادله اهمیت داشتن یک درک بنیادی قوی از مبانی تحقیق را نشان داد، به‌ویژه برای رشته‌هایی که تعیین آنها دشوار است (علوم انسانی). اکنون، متعهد هستم که آنچه را که آموخته‌ام در کلاس‌ها جمع‌آوری کنم تا دانش‌آموزان آینده را با مهارت‌های پژوهشی کافی و نگرش سالم‌تر در هنگام پرداختن به رشته‌های علوم انسانی مجهز کنم. 

دوره های این مدرس:

آموزش Von großen Ideen zu einzigartigen Inhalten: Tools für creatives Schreiben und Recherche

Von großen Ideen zu einzigartigen Inhalten: Tools für kreatives Schreiben und Recherche

"این کلاس نویسندگی به شما یاد می‌دهد که چگونه سیستم منحصربه‌فرد خود را برای گرفتن، بیان و اتصال ایده‌ها برای تولید محتوایی که برای شما مهم است توسعه دهید.