SHANTELL MARTIN

هنرمند تجسمی

شانتل مارتین، هنرمندی چندوجهی که به خاطر کارهایش در رشته‌های مختلف شناخته شده است، در هنرهای زیبا، آموزش، طراحی، فلسفه و فناوری به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است.
سفر شانتل شامل همکاری با مؤسسات معتبری مانند MIT Media Lab، NYU Tisch ITP، و مؤسسه براون دانشگاه کلمبیا، و همچنین طراحی رقص برای باله بوستون است. هنر شانتل مضامینی مانند تقاطع، هویت و بازی را بررسی می‌کند، و او آثار خود را در نمایشگاه‌های انفرادی در گالری‌های مشهور، از جمله گالری 92Y در نیویورک، گالری آلبرایت ناکس، و موزه هنر آمریکایی بریتانیای جدید به نمایش گذاشته است. نفوذ او در مد و طراحی گسترش می یابد و با برندهایی مانند Vitra، Max Mara، Tiffany Co و The North Face همکاری می کند که مجموعه ای از طرح های او را راه اندازی کردند. مشارکت او با چهره های مشهوری مانند کندریک لامار و کلی ورسلر تأثیر او را در دنیای هنر بیشتر می کند. افتخارات شانتل شامل جایزه افتخاری سنترال سنت مارتین/UAL، جایزه زنان فوق العاده 92Y، و جایزه Shorty برای بهترین هنر و غیره است. شنتل که به دلیل سبک متمایز و رویکرد مراقبه اش به هنر مشهور است، نه تنها یک خالق است، بلکه یک مربی است، به دیگران می آموزد که مسیرهای هنری منحصر به فرد خود را بیابند و از مزایای خلاقیت در افزایش سلامت روان و رشد شخصی دفاع می کند.


دوره های این مدرس:

آموزش طراحی روی همه چیز: کشف صدای خلاقانه شما

Drawing on Everything: Discovering Your Creative Voice

"همه چیز را با هنرمند مشهور تجسمی شانتل مارتین طراحی کنید. این کلاس نیم ساعته شما را به استودیوی او در نیویورک می برد تا پروژه هایی را که الهام بخش او هستند، کشف کنید..."