Afton Howard

افتون هاوارد یک سرپرست باتجربه خدمات مشتری است که دارای گواهینامه آموزش و توسعه است.

افتون به مشارکت در فضای کار تیمی، کارایی و تنوع افتخار می کند. برای بیش از 20 سال، او مهارت های خود را وقف کمک به دیگران برای افزایش مهارت ها و عملکرد خدمات مشتری کرده است. او در حال حاضر در خط مقدم و پشت صحنه در هوانوردی کار می کند تا به ایجاد یک محیط پویا برای خدمات مشتری کمک کند. او همچنین به عنوان مربی مسافرتی شناخته می شود که از سازمان ها و عملیات های دیگر از طریق آموزش و توسعه حمایت می کند. او مدیریت بازرگانی و مدیریت بازرگانی را در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، نورتریج و کالج نوادای جنوبی تحصیل کرده است.

دوره های این مدرس:

آموزش مقابله با لحظات خدمات شدید مشتری

Tackling Intense Customer Service Moments

پیگیری با مشتریان برای حصول اطمینان از رضایت مشتری، حفظ روابط و رسیدگی به هر گونه نگرانی طولانی پس از یک تعامل شدید بسیار مهم است. یاد بگیرید که چگونه استراتژی های پیگیری موثر را برای نشان دادن تعهد مداوم به مراقبت از مشتری پیاده سازی کنید.


آموزش نکاتی برای مستندسازی تعاملات پیچیده با مشتری

Tips for Documenting Complex Customer Interactions

ارائه ساختار برای تمام تعاملات مشتری می تواند یک رویکرد قدرتمند برای اطمینان از وضوح برای خود و سهامداران باشد. بیاموزید که چگونه از بین قالب‌های ساختاریافته مختلف برای مستندسازی تعاملات مشتری انتخاب کنید و از استراتژی‌هایی برای استفاده حداکثری از الگوهای اسناد خدمات مشتری استفاده کنید.