Suzy Welch

سوزی ولش یک روزنامه‌نگار تجاری، مفسر تلویزیونی و سخنران عمومی است.

یکی از مشارکت‌کنندگان محبوب برنامه امروز، سوزی نویسنده پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز 10-10-10: یک ایده تغییر دهنده زندگی، یک راهنما است. به تصمیم گیری ارزش محور سوزی به همراه همسرش جک ولش، نویسنده پرفروش‌ترین آثار بین‌المللی، ام‌بی‌ای واقعی زندگی و برنده شدن است. سوزی و جک ولش همچنین ستون های تجاری برای چندین نشریه از جمله Business Week و مجله Fortune نوشته اند. تمام عواید حاصل از کتاب‌های ولش به خیریه‌هایی اهدا می‌شود که از بورسیه‌های تحصیلی برای دانشجویان کم‌درآمد حمایت می‌کنند.

در سه دهه گذشته، سوزی به طور گسترده در مورد تعادل بین کار و زندگی، مدیریت شغل و سایر مسائل فرهنگی نوشته است. انتشارات از O، مجله اپرا تا وال استریت ژورنال. علاوه بر این، تفسیر صریح و فهیم او باعث شده است که مفسر مکرر برنامه های تلویزیونی از جمله Bulls & Bears، Morning Joe، Your World With Neil Cavuto، و Power Lunch باشد.

سوزی که در پورتلند، اورگان به دنیا آمد، او را پذیرفت. قبل از پیوستن به میامی هرالد به عنوان خبرنگار، مدرک کارشناسی از دانشگاه هاروارد در سال 1981 دریافت کرد. او روزنامه‌نگاری روزانه را ترک کرد و به مدرسه بازرگانی هاروارد رفت و در سال 1988 به‌عنوان محقق بیکر فارغ‌التحصیل شد. پس از کار به عنوان مشاور مدیریت در Bain & Co. سوزی برای چندین سال در سال 1995 به هاروارد بیزینس ریویو پیوست و در سال 2001 به عنوان سردبیر انتخاب شد. سوزی مادر چهار فرزند است و در حال حاضر در هیئت مدیره انجمن انسانی ایالات متحده خدمت می کند.
دوره های این مدرس: