Josh Cook

یک تجربه صدا

موسیقی همیشه در زندگی من ثابت بوده است.  این یک منبع سرگرمی، آرامش، و یک پازل است.  امیدوارم کلاس های ارائه شده من در SkillShare بتواند نگاه عمیق تری به این هنر شگفت انگیز سرگرم کننده به شما ارائه دهد.  بنابراین، چه بخواهید به پیشرفت جاز کمک کنید، چه بخواهید آهنگی به سبک رمانتیک فرانسوی بنویسید، یا قطعات کیبورد خود را فونک کنید، من شما را تحت پوشش قرار دادم!

اینجا نسب معلم من است که به بتهوون بازمی گردد.

همچنین، در اینجا چند نمونه از کارهای آهنگسازی من آمده است، اما اگر مایلید بیشتر یاد بگیرید/بشنوید از وب سایت من بازدید کنید. URL زیر تصویر نمایش داده شده من را دنبال کنید.

 

دوره های این مدرس:

درک مدولاسیون های هارمونیک

Understanding Harmonic Modulations

بیایید در مورد مدولاسیون هارمونیک صحبت کنیم! این دستگاه هارمونیک را می توان برای بسیاری از عملکردها در ترکیب موسیقی استفاده کرد، از گسترش پیشرفت آکورد تا ....


ترفندهای بهبود پیانو جاز 1

Jazz Piano Improv Tricks 1

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه نوازندگان جاز می توانند افکار بداهه خود را به این سرعت و با چنین اعتقادی بیان کنند؟


ترفندهای بهبود پیانو جاز 2

Jazz Piano Improv Tricks 2

"آیا مشتاق ترفندهای جاز بیشتری هستید؟   آیا دوره اول نیاز شما به نکات جزئی زبان جاز را برآورده نکرد؟ نترسید، زیرا این دوره دوم در ..."


ریتم های بد بو پیانو

Funky Piano Rhythms

"به اولین گام در بهبود اعتماد به نفس ریتمیک خود در پیانو خوش آمدید. اگر به دنبال ریتم‌های هیجان‌انگیزتر/جذاب‌تر در پیانو هستید و هیچ ایده‌ای ندارید. ..."


همه چیز درباره ترازو بلوز

All About Blues Scales

"اگر شما علاقه مند به یادگیری نحوه تکنوازی هستید، خواه در زمینه بلوز، راک، پاپ یا حتی جاز باشد، مقیاس های ماژور و مینور بلوز اینجا هستند تا..."


ریتم های فانکی پیانو 2 (جزئیات)

Funky Piano Rhythms 2 (The Details)

در حالی که گیتاریست‌ها الگوهای نوازندگی را از همان مراحل اولیه یادگیری خود یاد می‌گیرند، نوازندگان پیانو اغلب تا مدت‌ها بعد آموزش نمی‌دهند که چگونه شیار کنند.