Jessica Shaw

سلام،

من جس شاو هستم، هنرمندی زیبا از جنوب انگلستان و بنیانگذار "هنر باران می آید" و می توانم یک هنرمند تمام وقت و مربی هنر باشم و آثار هنری، نسخه های اصلی و درس هایی در مورد نحوه نقاشی که واقعاً من را خوشحال می کند!

من در طول 12 سال گذشته هزاران درس ایجاد کرده ام که به صورت حضوری، آنلاین و خارج از کشور به صدها دانش آموز با تمام توانایی ها، از مبتدی تا فارغ التحصیل و حتی مدرک PTLLS سطح 3 در تدریس، آموزش داده ام. و همچنین مدرک ممتاز در هنرهای زیبا

 

سبک نقاشی من به عنوان رئالیسم جادویی توصیف شده است (که به نظر من بسیار زیبا بود) و اخیراً در طول 6 سال گذشته نه تنها تمام عناصر کارم را نقاشی می کنم بلکه آنها را در کنار هم قرار داده ام تا هنر بیشتری خلق کنم. با تولید مثل که حتی سرگرم کننده تر بوده است!

در درس‌های اینجا، سبک‌ها و تکنیک‌های مختلف نقاشی را به شما نشان می‌دهم که دوست دارم از آنها استفاده کنم و آموزش بدهم، همچنین به شما نشان می‌دهم که چگونه می‌توانید در صورت تمایل آن‌ها را در کنار هم قرار دهید، همانطور که در اینجا نشان داده شده است

من عصبی هستم (که اخیراً مبتلا به ADHD تشخیص داده شده ام) که به طور کلی به این معنی است که هرگز از راه های جدید و جالب برای خلق آثار هنری خالی نمی شوم (بدیهی است که باید سرگرم کننده باشد وگرنه حوصله ام سر خواهد رفت! )

بنابراین، چه می‌خواهید مستقیماً به نقاشی بپرید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، یا می‌خواهید تکنیک‌های جالب جدیدی را در حین سرگرمی یاد بگیرید، اجازه دهید به شما نشان دهم که چگونه این کار را انجام می‌دهم   !

 

دوره های این مدرس:

نقاشی اکریلیک: چگونه یک منظره دریایی انتزاعی سرگرم کننده برای مبتدیان نقاشی کنیم

Acrylic Painting : How to paint a fun abstract seascape for beginners

"در این کلاس من روند گام به گام خود را برای نقاشی یک منظره بافتی انتزاعی دریایی با استفاده از تکنیک های متنوع و غیر معمول که سرگرم کننده و آسان هستند، به شما نشان می دهم.