Kim Schmidt

کیم اشمیت بیش از 12 سال است که در صنعت فناوری با عناوین بسیار گسترده و استفاده از فناوری های بسیار متنوع کار می کند. او دارای بسیاری از گواهینامه ها و جوایز صنعت است. شرکتهایی که کیم در آنها یا با آنها کار کرده است شامل مایکروسافت ، دون و برد استریت ، گوگل ، خدمات وب آمازون و چند شرکت واقعیت افزوده هستند. کیم بنیانگذار و مدیر عامل شرکت DataLeader ، یک شریک و فروشنده AWS است. DataLeader بر معماری Big Data AWS ، Solutions Data ، Advanced Analytics ، AI و ML تمرکز دارد. کیم مقاله های سفید نوشته و پروژه های زیادی برای AWS انجام داده است ، از جمله درگیر سخنرانی در طول سال ، و با بسیاری از فروشندگان نرم افزار مستقل داده و تجزیه و تحلیل در AWS Marketplace قرارداد بسته است. اولین مشارکت کیم در کنفرانس سالانه AWS ، re: Invent ، در سال 2015 در زمینه معماری کلان داده بود. در AWS re: Invent 2017 ، کیم کارگاه های 2 ساعته و 2.5 ساعته ای را با موضوع "معماری جامع داده های بزرگ ساخته شده آسان" ارائه داد. نسخه های نمایشی و تمرین های عملی را می توانید در قالب ویدئو در http://aws-kimschmidt.com/پیدا کنید. کیم اخیراً در یک صفحه تخصصی در Interop ITX https://www.interop.com/در "آینده شغل داده ها: نوآوری ، امنیت ، اتوماسیون و ابر" حضور داشت و همچنین جلسه ای با عنوان "AI/ML Your Apps" ارائه داد & فرآیندهای کسب و کار". کیم روی کتابی تحت عنوان "هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل در مورد AWS" کار کرده است. https://ai-ad Advanced-insights-aws.co/در وب سایت کتاب وی ، می توانید با استفاده از مدل های Amazon SageMaker ، Amazon DynamoDB ، AWS Lambda و ماشین یادگیری ، یک نمونه 100+ صفحه با عنوان "تجزیه و تحلیل پیش بینی بدون سرور" را بارگیری کنید. او در https://awskimschmidt.com/و https://kimschmidtsbrain.com/وبلاگ می نویسد و فیلم های AWS زیادی در کانال YouTube خود ، https://www.youtube.com/c/DataLeader دارد.
دوره های این مدرس:

آموزش تجزیه و تحلیل بدون سرور در AWS

Serverless Analytics on AWS

AWS Glue و Amazon Athena روشی را تغییر داده‌اند که گردش‌های کاری کلان داده در روز AI و ML ساخته می‌شوند. بیاموزید که چگونه برای حال و آینده بسازید، چگونه داده های خود را در آینده اثبات کنید، و بدانید که اهمیت چیزهایی که یاد خواهید گرفت را نمی توان اغراق کرد.


آموزش مهندسی داده با یادگیری ماشین AWS

Data Engineering with AWS Machine Learning

کل زمینه یادگیری ماشین حول داده ها می چرخد. این دوره به شما می آموزد که چگونه از بین مخازن مختلف داده های AWS ، خدمات بلع و خدمات تحول به شیوه ای مقرون به صرفه و بهترین روش انتخاب مناسب داشته باشید.


آموزش آمازون شفق: بهترین روش ها

Amazon Aurora: Best Practices

آمازون آرورا انقلابی در پایگاه داده های رابطه ای ایجاد کرده است. این دوره به شما همه چیزهایی را که باید در مورد برتری شگفت انگیز آمازون آرورا نسبت به سایر RDBMS و نحوه کار با آن با استفاده از بهترین روش ها بدانید ، آموزش می دهد.