Smeaf

3 بعدی عمومی و آموزش

سلام، من اسمیف هستم!

من آموزش‌های آنلاین ایجاد می‌کنم و اکنون بیش از 5 سال است که به‌عنوان یک متخصص سه بعدی ایجاد می‌کنم.

پس از فارغ التحصیلی از مؤسسه SAE بریزبن با مدرک لیسانس مدل سازی سه بعدی انیمیشن در سال 2017، احساس کردم که سیستم آموزشی به من درک ابتدایی مفاهیم و نرم افزارهای اساسی داده است.

اما، احساس نمی‌کردم که سطح دانش "لیسانس" را که فکر می‌کردم با آن به پایان برسانم، دریافت کرده‌ام.

این برای من ثابت است و احساس می‌کنم که به طور مداوم نیاز به یادگیری و تکامل دارم، و من در این طرز فکر تنها نیستم.

3D و صنعت VFX به طور کلی به سرعت در حال گسترش و توسعه هستند، بنابراین گاهی اوقات به‌روز بودن با شیوه‌های رایج دشوار است. به همین دلیل ضروری است که به طور مداوم روزانه یاد بگیرید و آن را ترکیب کنید، حتی اگر فقط 1٪ باشد.

با کار آنلاین و از راه دور، توانستم با بسیاری از برندهای معتبر همکاری و پروژه های شگفت انگیزی ایجاد کنم!

هدف من این است که آنچه را که در طول این سال‌ها تجربه آموخته‌ام استفاده کنم و این اطلاعات را از طریق پلتفرم‌های یادگیری آنلاین به تعداد زیادی از هنرمندان 3D/VFX منتشر کنم.

وقتی ایجاد نمی کنم، در یوتیوب و Skillshare تدریس می کنم! من کاملاً عاشق به اشتراک گذاشتن دانش و تکنیک ها با مردم هستم و معتقدم بخشی از این دنیای شگفت انگیز سه بعدی بودن یک هدیه است.

کلاس‌های موجود در اینجا برای مبتدیان طراحی شده‌اند و به تدریج به سطوح بالاتر پیچیدگی می‌رسند.

من نمی‌توانم صبر کنم تا شروع به آموزش به شما کنم و به شما کمک کنم تا مجموعه کارهایتان را راه‌اندازی کنم تا شغل صنعتی یا اولین کنسرت مستقل را پیدا کنید!

در کلاس می بینمت!

- Smeaf

دوره های این مدرس:

Motion Magic: Animation Basics

Motion Magic: Animation Basics

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."