Hazylle Garza

هنرمند پرتره

سلام! من Hazylle هستم، هنرمندی خودآموخته اهل فیلیپین که کارش عمدتاً بر طراحی و نقاشی افراد متمرکز است. سفر من از زبان آموز به معلم در بازه زمانی 5 ساله به من دیدگاه منحصر به فردی در تدریس می دهد که در کلاس های من منعکس خواهد شد. من به قدرت تجربه عملی اعتقاد زیادی دارم، بنابراین رویکرد من به تدریس ریشه در این باور دارد که یادگیری از طریق انجام دادن کلید تسلط بر هنر پرتره است.

هر عکس متفاوت است، و کار با رسانه های مختلف برای زنده کردن آن تصاویر ضروری است. هر پرتره یک چالش منحصر به فرد است و درک آن به ما کمک می کند تا تکنیک های خود را با موضوعات و سبک های مختلف تطبیق دهیم. با کاوش در طیف وسیعی از رسانه‌ها و رویکردها، می‌توانیم به هر عکسی از لنز این رسانه‌های مختلف نزدیک شویم و به ما این امکان را می‌دهد که به هر عکسی به روشی منحصر به فرد پاسخ دهیم.

کلاس‌های My Skillshare درباره کاوش رسانه‌های مختلف و آشنایی با کیفیت آن‌ها قبل از اینکه به آن‌ها اجازه دهیم در اثر هنری پیشرو باشند، خواهد بود. من معتقدم که بهترین راه برای انجام هنر از طریق تمرین و اکتشاف است، بنابراین کلاس‌های من راهنمایی و آموزش زمان واقعی خواهند بود.

بیایید با هم طراحی و نقاشی کنیم!

دوره های این مدرس:

لایه بندی با آبرنگ: بر هر لایه از پرتره خود مسلط شوید

Layering with Watercolors: Master Each Layer of Your Portrait

"با هر لایه از پرتره آبرنگ خود اعتماد به نفس ایجاد کنید! آبرنگ می‌تواند یک وسیله نقاشی بسیار نابخشودنی باشد. به دلیل شفافیت آن، بسیار سخت است.