Wojciech Lesniak

Wojciech یک سرب فنی و استاد اسکرام است. او بیش از 15 سال تجربه در زمینه تولید نرم افزار در صنایع مختلف از خدمات مالی و بازی های آنلاین دارد. او تجربه گسترده ای با هر برنامه جاوا ، چارچوب Spring ، مایکروسرویس دارد و علاقه زیادی به توسعه برنامه های امن و مقیاس پذیر دارد.
دوره های این مدرس:

آموزش امنیت بهار: احراز هویت/مجوز - ساخت لایه های موثر دفاع

Spring Security: Authentication / Authorization - Building Effective Layers of Defense

Spring Security یکی از محبوب ترین چارچوب ها برای امنیت برنامه های جاوا است. در این دوره ، با پیکربندی آن با Spring Boot و افزودن احراز هویت و مجوز چند عاملی به صفحات ، می آموزید چه چیزی آن را بسیار قدرتمند می کند.


آموزش احراز هویت و مجوز در Spring Boot 3 با استفاده از Oauth2

Authentication and Authorization in Spring Boot 3 Using Oauth2

ایمن سازی برنامه خود با Oauth2 در ابتدا می تواند بسیار دشوار به نظر برسد. این دوره به شما می آموزد که چگونه از Spring Security با Spring Boot 3 برای پیاده سازی سریع و موثر راه حل های امنیتی قوی با استفاده از Oauth2 استفاده کنید.


آموزش Oauth2 موثر با Spring Security و Spring Boot

Effective Oauth2 with Spring Security and Spring Boot

ایمن کردن برنامه شما با استفاده از Oauth2 ، OIDC و JWT در برنامه شما کاری دشوار به نظر می رسد. در این دوره شما خواهید آموخت که چگونه از Spring Security با Spring Boot استفاده کنید تا همه کارهای سنگین را برای شما سریع و به طور م heavyثر انجام دهد.


آموزش Spring Framework: با استفاده از Spring Security OAuth2 Login

Spring Framework: Using Spring Security OAuth2 Login

ایمن سازی برنامه خود با OAuth2 می تواند کاری دلهره آور به نظر برسد. این دوره به شما می آموزد که چگونه از Spring Security با Spring Boot برای اضافه کردن سریع و ایمن OAuth2 Login به برنامه های خود استفاده کنید.


آموزش چارچوب Spring: ایمن سازی برنامه های Spring در برابر تهدیدات امنیتی مشترک

Spring Framework: Securing Spring Applications against Common Security Threats

Spring Security یکی از محبوب ترین چارچوب ها برای امنیت برنامه های جاوا است. این دوره به شما می آموزد که چگونه Spring Security را به برنامه های خود اضافه کرده و پیکربندی کنید تا از کاربران در برابر برخی تهدیدات امنیتی محافظت کنید.


آموزش میکرو سرویس های امنیتی

Microservices Security

نقض امنیت می تواند بسیار گران باشد ، از دست دادن درآمد ، آسیب به اعتبار ، و حتی ورشکستگی. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از چالش های امنیتی منحصر به فرد معماری ریز سرویس استفاده کنید.