James Wilson

جیمز به عنوان یک توسعه دهنده موبایل ، همیشه علاقه به ساخت برنامه های هیجان انگیز داشت و همیشه سعی در ایجاد رابط های کاربری داشت که استفاده از آنها آسان و بصری باشد. امروز ، او اکنون در پندو کار می کند ، جایی که به ساخت ابزارهایی کمک می کند که می توانند برای ساختن برنامه هایی که مردم دوست دارند استفاده شود. او این کار را با ساخت سیستم های توزیع شده ای که با استفاده از Go و Google Cloud مقیاس بندی می شوند ، انجام می دهد. او هرگز از دانش خود راضی نیست ، او یک یادگیرنده در طول زندگی است و همیشه علاقه مند به دنبال رشد و یادگیری است و سپس دانش خود را با دیگران به اشتراک می گذارد. جیمز در زمینه های مختلفی کار کرده است چه به عنوان یک تکنسین که با سیستم های راداری و ارتباطی کار می کند و چه به عنوان یک توسعه دهنده در سیستم عامل هایی مانند NET ، iOS و Android کار می کند. جیمز در اوقات فراغت خود از گذراندن وقت با خانواده ، بازی های ویدئویی و خواندن داستان ها و داستان های غیر داستانی لذت می برد.
دوره های این مدرس:

آموزش اصول عملکرد Google Cloud

Google Cloud Functions Fundamentals

در این دوره ، شما چشم انداز توابع Google Cloud را مرور خواهید کرد ، بنابراین می توانید ریز خدمات با کیفیت بالا ایجاد کنید که تجربه برنامه یا وب سایت شما را افزایش می دهد ، در حالی که از دام های مشترک مرتبط با آنها جلوگیری می کنید.


آموزش برنامه ریزی و پیکربندی یک راه حل Cloud در Google Cloud

Planning and Configuring a Cloud Solution on Google Cloud

انتخاب درست فناوری در فضای ابری بسیار دشوار است. محصولات بسیار زیادی برای انتخاب وجود دارد و دانستن اینکه کدام یک از آنها بیشتر به نیازهای شما می خورد چالش برانگیز است. این دوره با Google Cloud Platform پروژه شما را از زمین خارج می کند.


آموزش چیدمان خودکار iOS: رابط کاربر سازگار برای همه دستگاه ها

iOS Auto Layout: Adaptive UIs for All Devices

ایجاد یک رابط کاربری برای همه آیفون ها و آیپدهای مختلف موجود در بازار می تواند یک کار دلهره آور باشد. این دوره به شما فن آوری های مقابله با این چالش را آموزش می دهد ، از جمله طرح بندی خودکار ، مجموعه ویژگی ها ، نمای پیمایش و موارد دیگر.


آموزش در توابع Go عمیق فرو بروید

Deep Dive into Go Functions

توابع یکی از مهمترین عناصر در هر زبانی است. در این دوره ، توابعی را یاد خواهید گرفت که به شما امکان می دهد برنامه های Go خود را به سطح بالاتری برسانید.


آموزش استقرار Apache Pulsar در Google Kubernetes Engine

Deploying Apache Pulsar to Google Kubernetes Engine

Apache Pulsar در حال تبدیل شدن به یک سیستم پیام رسان محبوب است. این دوره به شما نحوه راه اندازی و پیکربندی Apache Pulsar را در Google Kubernetes Engine برای استفاده تولید آموزش می دهد.


آموزش راه اندازی یک محیط راه حل ابری در Google Cloud

Setting up a Cloud Solution Environment on Google Cloud

شروع به کار روی هر پلتفرم ابری می تواند دست و پا گیر و طاقت فرسا باشد. جنبه های زیادی وجود دارد که می تواند منابع اداری، مهندسی و عملیات را مصرف کند. این دوره پروژه شما را با Google Cloud آغاز می کند.


آموزش اصول چیدمان خودکار iOS

iOS Auto Layout Fundamentals

در این دوره ، شما اصول اولیه طرح بندی خودکار را در iOS خواهید آموخت ، که به شما کمک می کند رابط هایی پاسخگو ایجاد کنید که بتوانند با چندین فاکتور شکل در دستگاه هایی مانند iPhone و iPad سازگار شوند.


آموزش توابع Google Cloud: شروع کار

Google Cloud Functions: Getting Started

فناوری های بدون سرور دنیای توسعه دهندگان را غافلگیر می کند زیرا به شما امکان می دهد سریع کد را بیرون بکشید و بدانید که مقیاس بندی می شود. این دوره به شما می آموزد که چگونه شروع به نوشتن کد بدون سرور در Google Cloud Platform کنید.


آموزش نگهداری ماشین های مجازی با موتور محاسباتی گوگل

Maintaining VMs with Google Compute Engine

ایجاد و حذف ماشین های مجازی آسان است و به راحتی می توان آن مهارت ها را به سطح بعدی برد. مهارت های خود را با ایجاد یک VM که در آن نیاز به افزودن دیسک، نصب نرم افزار، پیکربندی شبکه ها و نوشتن اسکریپت های تعمیر و نگهداری دارید، گسترش دهید.


آموزش ایجاد انواع داده های سفارشی با Go

Creating Custom Data Types with Go

در ایجاد انواع داده های سفارشی با Go ، شما توانایی ایجاد سریع انواع مشتری های خود در Go را خواهید یافت و از تأثیر دقیق هر عنصر بر روی سیستم مطلع خواهید شد.


آموزش ایجاد و پیکربندی ماشین های مجازی در موتور محاسبات ابری گوگل

Creating and Configuring Virtual Machines in Google Cloud Compute Engine

توضیح کوتاه


آموزش ایجاد و حذف ماشین های مجازی با موتور محاسباتی گوگل

Creating and Deleting VMs with Google Compute Engine

آیا می خواهید استفاده از موتور محاسباتی گوگل را شروع کنید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ این به شما یک مقدمه سریع در مورد نحوه ایجاد و حذف ماشین های مجازی استاندارد، ویندوز و سفارشی می دهد.


آموزش Touch and Motion Events برای iOS

Touch and Motion Events for iOS

این دوره مقدمه ای برای رویدادهای لمسی و حرکتی برای iOS است. با یادگیری استفاده از رویدادهای لمسی و حرکتی ، تجربیات کاربر جدیدی را برای کاربران خود ایجاد کنید.