Eugene Meidinger

با شروع کار به عنوان یک DBA و توسعه دهنده تصادفی ، یوجین میدینگر اکنون بیشتر در مشاوره BI تمرکز دارد. او اکنون پنج سال است که با SQL Server کار می کند و دارای گواهینامه Querying و Administrator SQL Server 2012 است. تمرکز فعلی او Power BI و مناطق مرتبط است.
دوره های این مدرس:

آموزش استقرار و انتشار گزارش های Power BI

Deploying and Publishing Power BI Reports

Power BI یک ابزار تجزیه و تحلیل تجاری بصری است. این دوره تمام روش های مختلف برای استقرار و انتشار گزارش های Power BI را پوشش می دهد که از پنج کاربر شروع می شود و تا 5000 مقیاس می شود.


آموزش طراحی مدل با Power BI

Design a Model with Power BI

مدل های داده های پاک قابلیت استفاده و عملکرد را بهبود می بخشد. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه یک مدل داده با Power BI طراحی کنید.


آموزش استفاده از داده های به موقع داخلی با Power BI

Leveraging Timely On-premises Data with Power BI

Power BI ابزاری قدرتمند برای گزارش مبتنی بر ابر است. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه می توانید داده های داخلی خود را برای گزارش به موقع به ابر گره بزنید. نرم افزار مورد نیاز: Power BI Desktop.


آموزش زیرساخت به عنوان کد: تصویر بزرگ

Infrastructure as Code: The Big Picture

DevOps تکنیک های استقرار خودکار را به دنیای فناوری اطلاعات می آورد. این دوره به شما می آموزد که زیرساخت به عنوان کد به چه معناست و چگونه در اکوسیستم فناوری اطلاعات گسترده تر قرار می گیرد.


آموزش تسهیل همکاری و اشتراک گذاری به عنوان مدیر Power BI

Facilitating Collaboration and Sharing as a Power BI Admin

هنگامی که گزارشات Power BI را دارید، باید دسترسی را فراهم کنید. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه گزارش های خود را ایمن و مدیریت کنید.


آموزش ساخت خطوط لوله ETL از طریق پخش جریانی داده با کافکا و ksqlDB

Building ETL Pipelines from Streaming Data with Kafka and ksqlDB

کافکا می تواند کارهایی فراتر از ذخیره اطلاعات جریانی داشته باشد. این دوره به شما آموزش می دهد تا داده ها را در کافکا با ksqlDB و جریان های کافکا جمع آوری و تجزیه و تحلیل کنید.


آموزش دفترچه تنظیم اطلاعات Power BI

Power BI Data Preparation Playbook

برای مدل سازی داده های خود در Power BI ، ابتدا باید آنها را پاک کنید. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که از Power Query استفاده کنید ، از جمله نحوه پیمایش در ویرایشگر Power Query ، افزودن مراحل تبدیل داده ، رفع خطاها و ایجاد تغییرات پیشرفته.


آموزش طراحی مدل با Power BI

Design a Model with Power BI

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه یک مدل داده با Power BI طراحی کنید.


آموزش شروع کار با فرمول های DAX در Power BI ، Power Pivot و SSAS

Getting Started with DAX Formulas in Power BI, Power Pivot, and SSAS

DAX یک زبان محبوب برای هر نوع گزارش تحلیلی در پشته Microsoft BI است. خواه از Power BI ، Power Pivot یا SSAS استفاده می کنید ، این دوره به شما می آموزد که چگونه داده های خود را با DAX مدلسازی کنید.


آموزش مدلسازی داده های جریان برای پردازش با جریان ساختاری جرقه ای Apache

Modeling Streaming Data for Processing with Apache Spark Structured Streaming

اجرای تجزیه و تحلیل جریان می تواند دشوار باشد. این دوره به شما می آموزد که با استفاده از Spark Strukted Streaming پردازش داده در زمان واقعی را مدلسازی کنید.


آموزش پرس و جو و شکل دادن به داده ها در Power BI با استفاده از M

Querying and Shaping Data in Power BI Using M

همه ما باید با داده های کثیف کنار بیاییم. با استفاده از زبان M می توانیم داده های خود را برای استفاده در Power BI تمیز و آماده کنیم. M پاک دستی دستی را به فرایندی خودکار تبدیل می کند.


آموزش استفاده به موقع از داده های داخلی با Power BI

Leveraging Timely On-premises Data with Power BI

گزارش های Power BI اغلب به منابع داده محلی بستگی دارد. این دوره به شما آموزش می دهد که از دروازه های داده داخلی برای اتصال این دو استفاده کنید.


آموزش ایجاد زیرساخت دسترسی به داده به عنوان مدیر Power BI

Establishing a Data Access Infrastructure as a Power BI Admin

گزارش های Power BI اغلب به منابع داده محلی بستگی دارد. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه از دروازه های داده داخلی برای اتصال این دو استفاده کنید.


آموزش پیاده‌سازی دروازه‌های داده در محل برای پلتفرم Power، سرویس‌های تحلیل Azure و برنامه‌های منطقی

Implementing On-premises Data Gateways for the Power Platform, Azure Analysis Services and Logic Apps

سرویس‌های ابری اغلب هنوز به داده‌های درون محل وابسته هستند. این دوره به شما آموزش می دهد که انواع خدمات مایکروسافت را به داده های داخلی خود متصل کنید.


آموزش توزیع کتابهای کاربری اکسل

Distributing Excel Workbooks

قبل از اینکه کار خود را از طریق کتابهای کاربری اکسل با دیگران به اشتراک بگذارید ، می خواهید چند مورد را بررسی کنید. در این دوره ، به تنظیمات چاپ ، گزینه های صادرات ، اقدامات امنیتی و قابلیت دسترسی در Excel نگاه خواهید کرد.


آموزش اولین داشبورد خود را با Jaspersoft بسازید

Build your First Dashboard with Jaspersoft

Jaspersoft به شما امکان می دهد گزارش هایی ایجاد کنید که به راحتی قابل چاپ ، جاسازی و صادرات هستند. این دوره به شما آموزش می دهد که اولین گزارش Jaspersoft خود را با Jaspersoft Studio ایجاد کنید.


آموزش مدیریت داده های جریانی با Azure Event Hub

Handling Streaming Data with Azure Event Hub

Azure Event Hub ابزاری برای پخش جریانی مطمئن وقایع در زمان واقعی است. این دوره اصول استفاده از Azure Event Hub ها ، از جمله ایجاد مرکز رویداد ، ارسال و دریافت رویدادها و ذخیره رویدادها برای دسترسی طولانی مدت را به شما آموزش می دهد.