Andrew McSwiggan

علاقه مند به هوش تجاری و ارائه دانش و بینش برای پشتیبانی از تصمیمات بهتر. مدافع گزارشگری و تجزیه و تحلیل سلف سرویس و مبلغ تجسم داده. Andi بصورت حضوری آموزش هوش تجاری را به بسیاری از صنایع ارائه داده است که شامل موضوعاتی مانند گزارش طراحی ، لایه معنایی ، مدل سازی بعدی و تجسم داده است. Andi بسیاری از پروژه های توسعه انبار داده و هوش تجاری را هدایت کرده است و در گرفتن داده های پیچیده و آشفته و تبدیل آن به چیزی ساده و آسان قابل درک است. آندی یک دوچرخه سوار مشتاق و آشپز آماتور است و با همسرش در جنوب اسپانیا زندگی می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش اصطلاحات رایج DAX و سناریوها Power BI Playbook

Common DAX Expressions and Scenarios Power BI Playbook

در این دوره ما یک مدل داده هوشمند برای تسهیل تجزیه و تحلیل فروش یک خرده فروش لباس آنلاین با زبان DAX در Power BI Desktop خواهیم ساخت. با اتمام این دوره دانش لازم برای ایجاد اشیا data داده با DAX به شما داده می شود.


آموزش الگوها و روندها را در Power BI شناسایی کنید

Identify Patterns and Trends in Power BI

این دوره به شما ویژگی های تجزیه و تحلیل بصری Power BI را آموزش می دهد تا دانش و نحوه استفاده از آن را داشته باشید و به سؤالات مربوطه در آزمون PL-300 پاسخ دهید.


آموزش ایجاد Power BI Datamart

Creating a Power BI Datamart

شما یاد خواهید گرفت که Power BI Datamart چیست، چگونه کار می کند و چگونه در Power BI Service ایجاد کنید. تکمیل این دوره به شما دانشی را برای ادغام Datamart در راه حل های داده سلف سرویس ارائه می دهد.


آموزش استفاده از استدلال قیاسی در تصمیم گیری

Using Deductive Reasoning in Decision Making

در این دوره ، ما زبان منطق و استدلال قیاسی را کشف خواهیم کرد. اتمام این دوره به شما دانش لازم برای تصمیم گیری بهتر را می دهد.


آموزش عوامل انسانی در تجسم داده ها

Human Factors in Data Visualization

در این دوره ، شما بهترین روشهای برقراری ارتباط داده ها با ابزارهای بصری و نحوه استفاده از نقاط قوت سیستم بینایی انسان را کشف خواهید کرد. مهارت های طراحی و ساختار گزارش ها و داشبورد به شما ارائه می شود.


آموزش توابع T-SQL کتابچه

T-SQL Functions Playbook

در این دوره شما عملکردهای زبان T-SQL را که از دسترسی داده ها ، دستکاری ، تجمیع و تجزیه و تحلیل پشتیبانی می کند ، کشف خواهید کرد. تکمیل این دوره مهارت های شما را در شکل دادن و تجزیه و تحلیل داده ها در SQL Server فراهم می کند.


آموزش انجام تجزیه و تحلیل پیشرفته با Power BI

Perform Advanced Analysis with Power BI

این دوره آموزشی مجموعه ابزار Power BI Analytics را به شما آموزش می دهد تا دانش و دانش لازم برای به کارگیری آن و پاسخگویی به سوالات مرتبط در آزمون DA100 را داشته باشید.