Michael Perry

نرم افزار ریاضی است. مایکل ال پری بر اساس کارهای ریاضیدانانی مانند برتراند مایر ، جیمز رومبو و دونالد ناوت برای ایجاد یک سیستم ریاضی برای توسعه نرم افزار کار کرده است. او این سیستم را در مجموعه ای از پروژه های منبع باز ، کنترل به روزرسانی و مکاتبات ثبت کرده است. وی به عنوان مشاور اصلی در زمینه بهبود شرکت ها ، مفاهیم ریاضی را در ساخت سیستم های سازمانی مقیاس پذیر و قوی به کار می برد. اطلاعات بیشتر را می توانید در qedcode.com کسب کنید.
دوره های این مدرس:

آموزش ساخت اپلیکیشن های بومی React با استفاده از TypeScript

Building React Native Apps Using TypeScript

React Native یک ابزار قدرتمند برای ایجاد اپلیکیشن های موبایلی چند پلتفرمی است. تایپ اسکریپت یک زبان رسا برای بیان هدف شما است. این دوره به شما کمک می کند تا آنها را گرد هم بیاورید. شما به سرعت برنامه های تلفن همراهی ایجاد خواهید کرد که با اطمینان ارسال می کنید.


آموزش مبانی رمزنگاری برای توسعه دهندگان و متخصصان امنیتی

Cryptography Fundamentals for Developers and Security Professionals

رمزنگاری محرمانه بودن و اصالت اسناد دیجیتالی را تضمین می کند. ریاضیات پشت رمزنگاری به ما نشان می دهد که چرا و تا کجا می توان به آن اعتماد کرد.


آموزش آزمایش یکپارچه سازی برنامه های چارچوب نهاد

Integration Testing of Entity Framework Applications

Entity Framework بهترین راه برای ایجاد یک لایه دسترسی به داده ها در NET است. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه این لایه دسترسی به داده ها را آزمایش کنید ، خواه از EF6 یا EF Core استفاده می کنید.


آموزش برنامه های Windows Mobile که گاه به گاه متصل می شوند: همکاری

Occasionally Connected Windows Mobile Apps: Collaboration

برنامه های تلفن همراه که به صورت آفلاین و همچنین آنلاین کار می کنند مجموعه جالب توجهی از چالش ها را به نمایش می گذارند. برای ساخت برنامه هایی که به افراد کمک می کند تا با یکدیگر کار و بازی کنند ، از ساختارهای داده تغییرناپذیر ، مدل های تاریخی ، MVVM و میخانه/زیر مجموعه استفاده کنید.


آموزش برنامه های گاه به گاه Windows Mobile به هم متصل می شوند: مصرف کننده

Occasionally Connected Windows Mobile Apps: Consumer

مصرف کنندگان انتظار دارند برنامه آنها هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین به خوبی کار کند. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه یک تجربه جذاب مشتری را طراحی کنید ، و همچنین الگوهای ساخت آن را خواهید آموخت.


آموزش پاک کردن مدل های نمایشی با دستیار

Clean View Models With Assisticant

این دوره نشان می دهد که چگونه می توان مدل های نمایشی تمیز و پاک ایجاد کرد که به صراحت وقایع تغییر یافته یا استفاده از گذرگاه پیام را افزایش نمی دهد.


آموزش کد قابل ارائه

Provable Code

ابزارها و الگوهای استفاده از ریاضیات برای نوشتن نرم افزار قابل اعتماد و قابل خواندن تر


آموزش Parse Mobile Backend به عنوان یک سرویس، با ویندوز 8

The Parse Mobile Backend as a Service, with Windows 8

برنامه‌های تلفن همراه ویندوز 8 با ویژگی‌های غنی را در پلتفرم Parse بسازید، از جمله ذخیره‌سازی داده‌های ابری، اشتراک‌گذاری و امنیت، اعلان‌های فشاری و قابلیت آفلاین.


آموزش گاهی اوقات برنامه های Windows Mobile به هم متصل می شوند: سازمانی

Occasionally Connected Windows Mobile Apps: Enterprise LOB

برنامه های موبایلی را که به صورت آفلاین کار می کنند بسازید و آنها را با یک سیستم سازمانی ادغام کنید. نحوه مدیریت امنیت ، پیام رسانی و همگام سازی برای برنامه های تلفن همراه سازمانی را ببینید.


آموزش الگوهایی برای ساخت سیستم های توزیع شده برای سازمان

Patterns for Building Distributed Systems for The Enterprise

الگوها و ابزار برای ساختن سیستم های توزیع شده مقیاس پذیر


آموزش اصول رمزنگاری برای متخصصان و توسعه دهندگان فناوری اطلاعات

Cryptography Principles for IT Professionals and Developers

اگرچه پیچیده به نظر می رسد ، رمزنگاری براساس ریاضیات ساده است. این دوره شما را از طریق تئوری و کاربرد رمزنگاری راهنمایی می کند تا در زمان استفاده نادرست از آن و نحوه استفاده خوب از آن متوجه شوید.


آموزش مهاجرت های چارچوب نهادها برای تیم های بزرگ

Entity Framework Migrations for Large Teams

سرعت خود را در استفاده از ابزارها و رشته هایی که برای نگهداری یک پایگاه داده برای برنامه Entity Framework خود نیاز دارید ، ارائه دهید. این دوره برای کل تیم شما برای تماشای یک ساعت ناهار طولانی طراحی شده است.


آموزش الگوهای XAML

XAML Patterns

با توجه به الگوهای طراحی توسط Gang of Four ، XAML Patterns یک زبان الگو برای برنامه های کاربردی غنی مشتری تعریف می کند.


آموزش Entity Framework Core 2.1 Migrations: اصول

Entity Framework Core 2.1 Migrations: Fundamentals

EF Migrations به شما امکان کنترل پایگاه داده خود را می دهد و با EF Core 2.1 ، مهاجرت ها به طور قابل توجهی بهبود یافته است. بیاموزید که چگونه با مهاجرت ها به صورت تیمی توسعه پیدا کنید ، در صورت بروز اختلافات را برطرف کرده و تغییرات ایجاد شده در پایگاه داده را به طور ایمن مستقر کنید.


آموزش مبانی سیستم های توزیع شده

Fundamentals of Distributed Systems

ساختن یک برنامه متمرکز قابل اعتماد به اندازه کافی سخت است ، اما سیستم های توزیع شده نیاز به توجه بیشتری دارند. این دوره مفاهیم مهم و الگوهای اساسی سیستم های توزیع شده قابل اعتماد را به شما آموزش می دهد.


آموزش EF Core 6: بهترین روش ها

EF Core 6: Best Practices

دانش خود را در مورد Entity Framework Core 6 متمرکز کنید. این دوره به شما می آموزد که کدام ویژگی ها را انتخاب کنید تا بتوانید راه حل های ایمن، ایمن و کارآمد بسازید.