Sergey Buzz

برنامه نویس، معامله گر، نویسنده و مربی

سلام! سرگئی باز اینجاست. من به طور حرفه ای توسعه دهنده نرم افزار هستم. من M.S دارم در دیپلم علوم کامپیوتر از دوران دبیرستان متوجه شدم که علاقه زیادی به کامپیوتر و IT دارم و خوش شانس بودم که در این رشته مدرک گرفتم.

سالها کار به عنوان توسعه‌دهنده نرم‌افزار به من این امکان را می‌دهد که خلاقیت فنی و دانش کسب‌شده خود را در موقعیت‌هایی که گرفته‌ام بیان کنم.

اما روزی را به یاد می‌آورم که وقتی در دفتر کار روزانه‌ام کار می‌کردم، نرم‌افزار توسعه می‌دادم. من شروع به درک کردم که بازارهای مالی، به ویژه سرمایه گذاری و تجارت برای من جذاب تر هستند. در آن زمان، من اطلاعات کمی در مورد بازارها و تقریباً هیچ چیز در مورد تجارت نداشتم. چیزی که مرا هیجان زده کرد این بود که اگر در این تجارت موفق باشم، از نظر مالی مستقل می شوم و هرگز مجبور نمی شوم به شغل روزانه ام بیایم، فقط برای خودم کار می کنم. خواب دیدم که با اوقات فراغتم چه کنم. سفر در نقاط مختلف جهان، یا توسعه سرگرمی های جدید به ذهن من خطور می کرد.

در آن روز، من سفر تجاری خود را آغاز کردم و هرگز به گذشته نگاه نکردم و شک نکردم که در مسیر درستی هستم.

بازار مالی تجارت به علاقه بعدی من تبدیل شد و تا این روزها باقی می ماند.

در سال‌های اخیر، با هدف به اشتراک گذاشتن دانش فنی حرفه‌ای و تجربه تجاری خود با مخاطبان گسترده، نویسنده‌ای شدم.

Sergey Buzz

دوره های این مدرس:

تسلط بر TradingView Pine Script v5

Mastering TradingView Pine Script v5

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


برنامه نویسی پیشرفته Master TradingView Pine Script

Master TradingView Pine Script Advanced Programming

" قدرت TradingView Pine Script را با دوره "Master TradingView Pine Script Programming Advanced" باز کنید. در این تجربه یادگیری جامع، شما .."