Neeraj Kumar

با بیش از 19 سال تجربه فناوری اطلاعات ، در حال حاضر به عنوان یک معمار Cloud و یک مدیر برنامه فنی با تجربه عملی در SharePoint 2013/2016/آنلاین کار می کنم. از توانایی بالایی در تبدیل نیازهای تجاری به الزامات معماری راه حل و درک چشم اندازهای کوتاه مدت و کوتاه مدت موقعیت ها برخوردار باشید. در سایر محیط های کاری جهانی که شامل منابع خشکی و برون مرزی است ، سایر منابع معماری و توسعه را راهنمایی و رهبری کنید. ایجاد دوره های آموزشی ، مقالات سفید ، و مقالات تقسیم دانش برای عموم
دوره های این مدرس:

آموزش جلسات عملیات فناوری اطلاعات: استفاده از OpenAI برای اتوماسیون میز خدمات

The IT Ops Sessions: Using OpenAI for Service Desk Automation

در این جلسه IT Ops، یاد می‌گیرید که چگونه می‌توانید با استفاده از OpenAI و Azure Automation، از هوش مصنوعی مکالمه‌ای برای حل مسائل فنی پیچیده و کاهش وظایف معمول میز خدمات استفاده کنید.


آموزش کاوش داده ها در Microsoft Azure با استفاده از زبان کوستو کوئری و Azure Data Explorer

Exploring Data in Microsoft Azure Using Kusto Query Language and Azure Data Explorer

شما با جزئیات در مورد سرویس اکتشاف داده از Azure و نحوه ادغام آن با سایر سرویس ها برای انجام تجزیه و تحلیل داده های پایان به پایان ، اطلاعات خواهید گرفت. این دوره به عنوان یک دانشمند داده ، مهارت و اعتماد به نفس لازم را برای شما فراهم می کند.


آموزش پیاده سازی مدیریت هویت ممتاز Microsoft Azure

Implementing Microsoft Azure Privileged Identity Management

Azure Active Directory Privileged Identity Management نظارت، کنترل و مدیریت دسترسی کاربران به منابع مختلف Azure را ساده می کند. در این دوره آموزشی، نحوه اجرای حاکمیت امنیتی با استفاده از PIM را خواهید آموخت.


آموزش ایجاد بینش از Microsoft Azure به کسب و کار

Communicating Insights from Microsoft Azure to the Business

به منظور دستیابی به یک مزیت رقابتی ، شرکت ها مایلند ارزش داده های کلان را درک کنند. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه می توانید حجم زیادی از داده ها را تجزیه و تحلیل کنید و از Microsoft Azure اطلاعات مهم را برای تجارت بیان کنید.


آموزش جلسات IT Ops: End-to-End ServiceNow درخواست اتوماسیون برای Microsoft Modern Workspace

The IT Ops Sessions: End-to-end ServiceNow Request Automation for Microsoft Modern Workspace

در این جلسه IT Ops، یاد خواهید گرفت که چگونه ابزار ServiceNow ITSM را با Runbook های اتوماسیون Azure PowerShell برای اتوماسیون درخواست سرویس انتها به انتها که منجر به کاهش تلاش ها و هزینه ها می شود، ادغام کنید.


آموزش مدیریت دستگاه های متصل با AWS IoT مدیریت دستگاه

Managing Connected Devices with AWS IoT Device Management

AWS IoT پیشنهادهای جدید و پیشرفته تجاری را ارائه می دهد. تقاضا برای طراحی ، استقرار و مدیریت راه حل های اینترنت اشیا and و دستگاه های متصل افزایش یافته است ، این دوره به درک کامل همان کمک خواهد کرد.