Mike McQuillan

مایک یک معمار/توسعه دهنده چند گلتی است که دوست دارد با داده ها سر و صدا کند. وی یک شرکت مشاوره در انگلستان را اداره می کند و به سازمان ها در ایجاد سیستم ها و پایگاه های داده بهتر کمک می کند. مایک متاهل است و یک دختر و دو سگ دارد ، دالی و برتی. وقتی او روی دوره ها و مقالات کار می کند ، پاهایش را گرم نگه می دارند. مایک کتابی در SQL Server نوشته و مقالات منظمی برای sqlservercentral.com می نویسد. او همچنین دوست دارد کامپیوترهای قدیمی مانند Commodore 64 و Sinclair Spectrum را جمع آوری کند. نه ، او هم نمی داند چرا این کار را می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش در حال توسعه برای اکسل با VBA

Developing for Excel with VBA

شما یک کاربر قدرتمند اکسل هستید. می توانید داده ها را فیلتر کنید و فرمول ها را با بهترین آنها بنویسید. اما آیا می توانید از VBA استفاده کنید؟ در غیر این صورت ، شما بیشترین استفاده را از اکسل نمی کنید! این دوره را مشاهده کنید و یاد بگیرید که چگونه برنامه های کاربری سفارشی را در Microsoft Excel ایجاد کنید.


آموزش توسعه برای اکسل با VBA

Developing for Excel with VBA

شما یک کاربر قدرتمند اکسل هستید. شما می توانید داده ها را فیلتر کنید و با بهترین آنها فرمول بنویسید، اما آیا می توانید از VBA استفاده کنید؟ اگر نه، شما از اکسل نهایت استفاده را نمی‌کنید. این دوره آموزشی را تماشا کنید و یاد بگیرید که چگونه برنامه های کاربری سفارشی در مایکروسافت اکسل بسازید.


آموزش بهبود عملکرد Azure Data Lake

Improving Azure Data Lake Performance

در Azure Data Lake س quالهایی را اجرا می کنید؟ آیا هزینه سوالات شما بسیار زیاد است؟ این دوره به شما کمک می کند یاد بگیرید چگونه می توانید Data Lake خود را کنترل کنید. آن پرسشهای مزاحم را از طریق گردن بگیرید و عملکرد Azure Data Lake را بهبود ببخشید!


آموزش طراحی تریگرهای موثر DML در SQL Server

Designing Effective DML Triggers in SQL Server

غرایز یادگیری خود را تحریک کنید و نحوه ایجاد و آزمایش را بیابید AFTER و به جای تریگرها در SQL Server. این دوره خواهد شد به شما یاد می دهد که چگونه به طور موثر از تریگرهای DML در SQL بنویسید و استفاده کنید سرور.


آموزش محرک ها و رویه های ذخیره شده: یک رویکرد ترکیبی

Triggers and Stored Procedures: A Combined Approach

می خواهید محرک های خود را نازک و کارآمد نگه دارید، در حالی که خود را متمرکز کنید کد؟ این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از رویه های ذخیره شده استفاده کنید تریگرهای SQL Server خود را تقویت و بهبود بخشید.


آموزش ساخت اولین ماژول VBA خود را

Building Your First VBA Module

ویژوال بیسیک برای برنامه ها و اکسل. چه ترکیبی! آنها می توانند کارهای جادویی زیادی انجام دهند ، اما فقط نوشتن کد VBA کافی نیست. شما نیاز به نوشتن کد کارآمد دارید ماژول های VBA به شما در انجام این کار کمک می کنند و این دوره نحوه استفاده از آنها را به شما آموزش می دهد!


آموزش برنامه نویسی پایگاه داده SQL Server روش های ذخیره شده

Programming SQL Server Database Stored Procedures

بنابراین ، شما از SQL Server استفاده می کنید. اما آیا شما از روش های ذخیره شده استفاده می کنید؟ نه؟ پس شما از تمام پتانسیل SQL Server استفاده نمی کنید! برای یادگیری نحوه کاهش کد ، به حداکثر رساندن عملکرد و ساده سازی امنیت در پایگاه داده خود با روش های ذخیره شده ، این دوره را تماشا کنید.


آموزش برنامه پایگاه داده اوراکل با شماره آزمون PL/SQL: 1Z0-149 - ایجاد رویه ها و استفاده از پارامترها

Oracle Database Program with PL/SQL Exam Number: 1Z0-149 - Creating Procedures and Using Parameters

این دوره به شما نحوه ایجاد و استفاده از رویه های ذخیره شده در پایگاه داده اوراکل را آموزش می دهد. این اطلاعات کلیدی را پوشش می دهد که شما برای ورود به بخش رویه های ذخیره شده در آزمون Oracle 1Z0-149 به آن نیاز دارید.


آموزش بارگیری داده ها با SSIS

Loading Data with SSIS

شما کمی درباره SSIS می دانید ، اما آنچه واقعاً دوست دارید بدانید این است که چگونه با استفاده از آن داده ها را از یک مکان به مکان دیگر منتقل کنید ، شاید با چند تغییر داده که برای اندازه گیری خوب انداخته شده اند. دوره را تماشا کنید و همه اینها و موارد دیگر را خواهید آموخت!


آموزش آشنایی با Azure Data Lake و U-SQL

Introduction to the Azure Data Lake and U-SQL

انقلاب Big Data محدودیت های مدل های پردازش داده های سنتی مانند مکعب ها و ETL را نشان داده است. با استفاده از زبان U-SQL برای جستجوی پرونده های داده خام و ایجاد پایگاه داده ، روش دیگری برای انجام کارها با Azure Data Lake بیاموزید.