Cory House

کوری مشاور اصلی در reaktjsconsulting.com است ، جایی که او به ده ها شرکت در انتقال به React کمک کرده است. کوری بیش از 10 هزار توسعه دهنده نرم افزار را در رویدادها و مشاغل سراسر دنیا آموزش داده است. او هفت بار MVP مایکروسافت است و به طور منظم در کنفرانس های سراسر جهان سخنرانی می کند. کوری در کانزاس سیتی زندگی می کند و به عنوانhousecor در توییتر فعال است.
دوره های این مدرس:

آموزش ساخت برنامه های کاربردی با React و Flux

Building Applications with React and Flux

با ساخت یک برنامه مبتنی بر داده که داده های دوره Pluralsight را مدیریت می کند ، با React ، React Router و Flux شروع کنید. این دوره از پشته توسعه مدرن سمت مشتری شامل برنامه ایجاد واکنش ، Node ، Webpack ، Babel و Bootstrap استفاده می کند.


آموزش تبدیل شدن به یک فروشنده: برنامه نویسی ذهن توسعه دهنده را دوباره برنامه ریزی کنید

Becoming an Outlier: Reprogramming the Developer Mind

عادت ها و تاکتیک های شغلی که توسعه دهندگان قابل توجهی ایجاد می کند را کاوش کنید. شغل خود را کنترل کنید و خود را از بسته جدا کنید. فروشنده شوید


آموزش React 18: The Big Picture

React 18: The Big Picture

به React علاقه دارید؟ این دوره به بررسی این موضوع می‌پردازد که چرا React ارزش بررسی دارد، معاوضه‌هایی که باید در نظر گرفته شوند و دلایلی که ممکن است React برای شما مناسب باشد یا نباشد.


آموزش امن کردن برنامه های واکنش با Auth0

Securing React Apps with Auth0

این دوره به شما می آموزد که چگونه در برنامه React خود مجوز و احراز هویت را کنترل کنید. با استفاده از پروتکل های امنیتی مدرن از جمله OAuth 2.0 ، OpenID Connect و JWT ، تماس های API برای ورود ، ثبت نام و امن را پیاده سازی کنید.


آموزش Next.js 12: The Big Picture

Next.js 12: The Big Picture

Next.js یک فریم ورک React محبوب، غنی و بالغ است. این دوره به شما می‌آموزد که چرا Next.js مفید است، ویژگی‌های کلیدی آن را مرور می‌کند و آن را با گزینه‌های جایگزین مقایسه می‌کند، بنابراین می‌توانید تشخیص دهید که آیا برای شما مناسب است یا خیر.


آموزش برنامه های معماری برای دنیای واقعی در NET

Architecting Applications for the Real World in .NET

کار یک معمار مدیریت پیچیدگی است ، نه افزایش آن. با این حال زندگی توسعه دهنده پر از اصطلاحات مختصر ، کلمات اختصاری و انتخاب های به ظاهر نامحدود است. بنابراین چگونه می توان فهمید که پیچیدگی منطقی است؟ بینندگان یاد می گیرند که چه موارد انتزاعی توجیه می شود ...


آموزش ایجاد مactلفه های واکنش پذیر قابل استفاده مجدد

Creating Reusable React Components

ممکن است React را بلد باشید ، اما آیا می دانید چگونه قطعات کاملاً قابل استفاده مجدد React را طراحی و توزیع کنید؟ با نحوه طراحی ، ایجاد و انتشار کتابخانه م componentلفه های React قابل استفاده مجدد آشنا شوید که می توانید آن را با تیم ، شرکت و یا جهان به اشتراک بگذارید.


آموزش کد پاک: کد نوشتن برای انسان ها

Clean Code: Writing Code for Humans

هر کسی می‌تواند کدی بنویسد که یک کامپیوتر می‌تواند آن را بفهمد، اما توسعه‌دهندگان حرفه‌ای کد *انسان* را می‌نویسند که می‌توانند بفهمند. کد پاک یک سبک توسعه متمرکز بر خواننده است که نرم‌افزاری را تولید می‌کند که نوشتن، خواندن و نگهداری آن آسان است.


آموزش ساخت برنامه های کاربردی با React و Redux

Building Applications with React and Redux

بیاموزید که چگونه از React ، Redux ، React Router و JavaScript مدرن برای ساخت برنامه با React استفاده کنید. از Webpack ، Babel ، Jest ، React Testing Library ، Enzyme و موارد دیگر برای ایجاد یک محیط توسعه React سفارشی و ساخت فرایند از ابتدا استفاده کنید.


آموزش کتاب راهنمای مدیریت دولتی شخص ثالث React

React Third-party State Management Playbook

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه مدیریت حالت شخص ثالث را در برنامه های React پیاده سازی کنید. این به شما کمک می کند بین برخی از محبوب ترین کتابخانه های دولتی شخص ثالث انتخاب کنید.


آموزش مدیریت حالت در React 18

Managing State in React 18

این دوره به شما می آموزد که چگونه بسیاری از حالت های React از جمله محلی، جهانی، refs، context، مشتق شده و غیره را پیاده سازی کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه بین انواع حالت، نحوه استخراج حالت و نحوه به اشتراک گذاشتن حالت بین اجزاء انتخاب کنید.


آموزش ایجاد یک محیط توسعه جاوا اسکریپت

Building a JavaScript Development Environment

شروع یک پروژه جدید JavaScript از ابتدا طاقت فرسا است. این دوره یک کتاب نمایشی را شرح می دهد که به طور خلاصه تصمیمات اساسی را که باید بگیرید. یک محیط توسعه قوی ایجاد کنید که دسته بندی ، پر کردن ، انتقال ، آزمایش و موارد دیگر را مدیریت کند.


آموزش مبانی کامپوننت وب HTML5

HTML5 Web Component Fundamentals

بیاموزید که چگونه از Shadow DOM ، عناصر سفارشی ، الگوها و Importها برای ایجاد اجزای وب قابل استفاده مجدد استفاده کنید.


آموزش واکنش نشان دهید: تصویر بزرگ

React: The Big Picture

به React علاقه دارید؟ این دوره بررسی می کند که چرا React قابل تأمل است ، معامله هایی را باید در نظر گرفت و دلایل React ممکن است برای شما مناسب نباشد.


آموزش مدیریت React State

Managing React State

این دوره به شما می آموزد که چگونه بسیاری از انواع React state از جمله محلی ، جهانی ، refs ، زمینه ، مشتق شده و غیره را پیاده سازی کنید. شما نحوه انتخاب بین انواع حالت ، نحوه استخراج حالت و نحوه تقسیم حالت بین اجزا را یاد خواهید گرفت.


آموزش اصول کدگذاری تمیز در C #

Clean Coding Principles in C#

کد پاک هنر نوشتن کد است که بشر می تواند آن را درک کند. بیاموزید که چگونه C # را به سبکی بنویسید که نوشتن ، خواندن و نگهداری آن آسان باشد. این دوره با مقایسه واضحی بین کد C # "کثیف" برای جلوگیری از آن و معادل C # "تمیز" پر شده است.


آموزش کتاب راهنمای مدیریت دولتی شخص ثالث React

React Third-party State Management Playbook

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه مدیریت حالت شخص ثالث را در برنامه های React پیاده سازی کنید. این به شما کمک می کند بین برخی از محبوب ترین کتابخانه های دولتی شخص ثالث انتخاب کنید.