Duncan Hunter

دانکن به عنوان یک مشاور نرم افزاری استرالیایی ، بنیانگذار Foodzone ، نویسنده Pluralsight که به دنیا می رود صحبت می کند و در رویدادها صحبت می کند و متخصصان فن آوری را آموزش می دهد. دانکن یک متخصص Angular است و زمان خود را بین تیم های آموزشی و مهارت آموزی تقسیم می کند تا بهترین روش ها را با Angular ، Foodzone در حال رشد و کار برای نوشتن کد برای مشتریان انجام دهد.
دوره های این مدرس:

آموزش ساخت برنامه ها با AngularFire 2

Building Apps with AngularFire 2

این دوره مقدمه ای برای استفاده از API AngularFire 2 با برنامه های Angular و Firebase است. این دوره به چگونگی استفاده از مشاهدات با اتصال و تأیید اعتبار در زمان واقعی AngularFire 2 می پردازد.


آموزش بازی با بازی: Angular و ngrx

Play by Play: Angular and ngrx

در این دوره ، با استفاده از ngrx با Angular برای پیاده سازی الگوی redux جستجو خواهید کرد.


آموزش Play by Play: Fundamentals of Angular 5 Testing

Play by Play: Fundamentals of Angular 5 Testing

در این دوره، اهمیت نوشتن تست در برنامه های Angular خود را یاد خواهید گرفت.


آموزش مبانی NgRx

NgRx Fundamentals

NgRx یک کتابخانه قدرتمند برای مدیریت وضعیت و تعاملات در برنامه های Angular شما است. این دوره شما را با NgRx شروع می کند، از جمله فروشگاه، اکشن ها، کاهش دهنده ها، انتخابگرها، افکت ها، آداپتور موجودیت، فروشگاه روتر، و ذخیره کامپوننت.


آموزش بازی با بازی: ساخت برنامه های Angular Enterprise با Nx

Play by Play: Building Enterprise Angular Apps with Nx

در این دوره ، شما می آموزید که چگونه از کتابخانه Nx برای Angular برای ایجاد برنامه های سازنده ، سازگار و ایمن برای فضای سازمانی استفاده کنید.


آموزش بازی با بازی: اشتراک کد با ماژول های npm بین وب Angular و برنامه های موبایل Ionic

Play by Play: Sharing Code with npm Modules Between Angular Web and Ionic Mobile Apps

در این دوره ، شما می آموزید که چگونه کدهای معمول را از سرویس های زاویه دار و مدیریت حالت خود در ماژول های npm سفارشی جدا کنید که می تواند به حداکثر رساندن کد و کاهش اشکالات کمک کند.


آموزش AngRL Angular: شروع کار

Angular NgRx: Getting Started

NgRx یک کتابخانه قدرتمند برای سازماندهی و مدیریت وضعیت و تعاملات با آن حالت در برنامه های Angular شما با استفاده از الگوی redux است. این دوره با NgRx شامل فروشگاه ، عملکردها ، کاهش دهنده ها ، افکت ها و انتخابگرها شروع می شود.