Brian Lagunas

برایان لاگوناس یک Microsoft MVP ، یک قهرمان Microsoft Patterns & Practices ، مدیر فناوری INETA ، مدیر گروه Boise .Net Developers User Group (NETDUG) ، عضو هیئت مدیره Boise Code Camp ، سخنران ، مربی ، نویسنده و اصلی است. خالق ابزار توسعه یافته WPF. وی چندین دریافت کننده جایزه Microsoft Community Contributor است و می تواند در گروه های مختلف کاربری و اردوگاه های کد در سراسر جهان صحبت کند. صحبت های وی همیشه شامل نوعی XAML مانند WPF ، Silverlight و ویندوز 8 و همچنین نحوه ساخت برنامه های مدولار با Prism است. برایان در حال حاضر در Infragistics به عنوان مدیر محصول برای برنده جایزه Infragistics WPF و Silverlight و اجزای UI ویندوز کار می کند. این جایی است که او به ساخت ابزاری کمک می کند که توسعه دهندگان را قادر می سازد تا به سرعت و به راحتی برنامه های پویا را با UX غوطه وری و تجسم داده های پر جنب و جوش در راستای برنامه های تجاری ، در تمام سیستم عامل های XAML ایجاد و سبک سازی کنند. قبل از کار در Infragistics وی در صنعت ساخت و مهندسی به عنوان مهندس ارشد نرم افزار و معمار راه حل نرم افزار کار می کرد و در آنجا در زمینه توسعه برنامه های سازمانی تخصص داشت. قبل از این که برای او صحبت کنیم ، برایان به عنوان یک پیاده نظام در ارتش ایالات متحده به کشور خود خدمت می کرد و بعداً به عنوان معاون کلانتری به جامعه محلی خود خدمت می کرد. در اوقات فراغت او دوره هایی را برای Pluralsight ، وبلاگ هایی در مورد فناوری های XAML تهیه می کند. ساده ترین راه برای یافتن برایان در توییترBrianLagunas است.
دوره های این مدرس:

آموزش موارد جدید در Prism 5.0

What's New in Prism 5.0

What's New in Prism 5.0 همه تغییرات اساسی، ویژگی های جدید و مجموعه های جدید را در جدیدترین نسخه کتابخانه مایکروسافت الگوها و تمرینات Prism 5.0 پوشش می دهد.


آموزش کتابخانه الگوهای طراحی

Design Patterns Library

یک کتابخانه مرجع برای الگوهای طراحی از همه نوع


آموزش Prism Problems & Solutions: بارگذاری ماژولها بر اساس نقشهای کاربر

Prism Problems & Solutions: Loading Modules Based on User Roles

این دوره نحوه افزودن مجوز به Prism را پوشش می دهد تا برنامه ماژول ها را بر اساس نقش های کاربر وارد شده بارگیری کند.


آموزش مقدمه ای بر منشور برای WPF

Introduction to Prism for WPF

با استفاده از کتابخانه Prism که شامل مناطق ، ماژول ها ، ترکیب مشاهده ، دستورات ، ناوبری و تکنیک های مختلف برای برقراری ارتباط بین ملفه های کم زوج است ، مفاهیم اساسی مورد نیاز برای ساخت برنامه های WPF ترکیبی را بیاموزید.


آموزش مقدمه ای بر PRISM

Introduction to PRISM

این دوره مقدمه ای بر فریم ورک Prism 4.0 و کاربرد آن در برنامه های WPF، Silverlight و Windows Phone 7 را ارائه می دهد.


آموزش Prism Problems & Solutions: نمایش چند پوسته

Prism Problems & Solutions: Showing Multiple Shells

این دوره به مشکل نشان دادن چندین نمونه از پوسته در یک برنامه Prism می پردازد. این دوره بینندگان را با سه مشکل رایج که هنگام برخورد با چندین پوسته مواجه می شود ، آشنا می کند.


آموزش مقدمه ای بر کنترل های سفارشی WPF

Introduction to WPF Custom Controls

مقدمه ای بر کنترل های سفارشی WPF یک دوره مقدماتی است که برای آموزش مفاهیم اساسی مورد نیاز برای شروع نوشتن کنترل های WPF سفارشی طراحی شده است.


آموزش مشکلات و راه حل های منشوری: بارگیری نماهای وابسته

Prism Problems & Solutions: Loading Dependent Views

این دوره را مشاهده کنید تا یاد بگیرید که چگونه یک نمای را به یک منطقه هدایت کنید ، در حالی که به طور همزمان یک نمای مرتبط دیگر را به منطقه دیگری از همان نمای هدایت کنید.


آموزش Prism Problems & Solutions: تسلط بر TabControl

Prism Problems & Solutions: Mastering TabControl

این دوره با استفاده از TabControl به عنوان یک منطقه منشوری متمرکز خواهد شد. ما موارد متداول مانند بستن موارد زبانه ، حذف موارد از منطقه ، پیمایش کودکان و مناطق محدوده با پیمایش را شناسایی و حل خواهیم کرد.