آموزش کتابخانه الگوهای طراحی

Design Patterns Library

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: کتابخانه الگوهای طراحی شامل توضیحات و نمونه هایی از الگوهای طراحی نرم افزار است که می توانید در توسعه روزانه خود از آنها استفاده کنید. این الگوها تکنیک‌های اثبات‌شده‌ای برای ساختن نرم‌افزارهایی با عمر طولانی و با فاکتور مناسب هستند که امروزه به طور گسترده در توسعه نرم‌افزار استفاده می‌شوند. برخلاف سایر دوره‌های موجود در کتابخانه ما، این دوره با الگوهای جدید هر ماه به رشد خود ادامه می‌دهد، بنابراین اغلب مرور کنید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه ای بر الگوهای طراحی Introduction to Design Patterns

  • معرفی Introduction

  • آنچه هستند What They Are

  • تاریخچه الگوی طراحی Design Pattern History

  • سازمان الگو و زبان Pattern Organization and Language

  • چرا الگوها اهمیت دارند Why Patterns Matter

  • انتقادات Criticisms

  • کتابخانه الگوهای PSOD The PSOD Patterns Library

  • خلاصه Summary

الگوی آداپتور Adapter Pattern

  • معرفی Introduction

  • مثال انگیزشی Motivating Example

  • مثال گرافیکی Graphic Example

  • مثال دنیای واقعی Real World Example

  • قصد Intent

  • قابلیت کاربرد Applicability

  • ساختار Structure

  • چگونه از آن استفاده می شود How It Gets Used

  • همکاری Collaboration

  • عواقب Consequences

  • مثال پیاده سازی Implementation Example

  • نسخه ی نمایشی Demo

  • الگوهای مرتبط Related Patterns

  • منابع References

  • خلاصه Summary

الگوی پل Bridge Pattern

  • معرفی Introduction

  • چیست؟ What Is It?

  • برگر نام نوم Nom Nom Burger

  • مشکل اولیه Inital Problem

  • راه حل اشتباه Wrong Solution

  • بازسازی به پل Refactoring to Bridge

  • قالب استاندارد Standard Formatter

  • Reverse Formatter Reverse Formatter

  • قالب فانتزی Fancy Formatter

  • چه کار کردیم What We Did

  • کاربردهای رایج Common Usages

  • خلاصه Summary

الگوی سازنده The Builder Pattern

  • معرفی Introduction

  • درک سازنده Understanding Builder

  • مشکل 1 Problem 1

  • مشکل 2 Problem 2

  • مشکل 3 Problem 3

  • آنچه ما ساختیم What We Built

  • تغییرات Variations

  • خلاصه Summary

زنجیره مسئولیت Chain of Responsibility

  • معرفی Introduction

  • استفاده سنتی Traditional Usage

  • مثال انگیزشی Motivating Example

  • نسخه ی نمایشی: گزارش هزینه Demo: Expense Report

  • نسخه ی نمایشی: گزارش هزینه w/CoR Demo: Expense Report w/CoR

  • نسخه ی نمایشی: استفاده غیر سنتی Demo: Non-Traditional Usage

  • خلاصه Summary

الگوی فرمان The Command Pattern

  • معرفی Introduction

  • مثال انگیزشی Motivating Example

  • قصد و کاربرد Intent and Applicability

  • ساختار و پیامدها Structure and Consequences

  • مثال پیاده سازی Implementation Example

  • الگوهای مرتبط Related Patterns

  • خلاصه Summary

الگوی ترکیبی Composite Pattern

  • معرفی Introduction

  • شکستن آن Breaking it Down

  • مثال ایمیل Email Example

  • تقسیم طلا Split Gold

  • Refactoring 1 Refactoring 1

  • Refactoring 2 Refactoring 2

  • افزودن عمق Adding Depth

  • استفاده از روت Using a Root

  • تعریف رسمی Formal Definition

  • چه موقع باید استفاده کرد When to Use

  • خلاصه Summary

الگوی طراحی دکوراتور Decorator Design Pattern

  • معرفی Introduction

  • مثال انگیزشی Motivating Example

  • قصد Intent

  • قابلیت کاربرد Applicability

  • ساختار Structure

  • چگونه کار می کند How it Works

  • مثال انگیزشی Refactored Motivating Example Refactored

  • نسخه ی نمایشی: نمای کلی پروژه Demo: Overview of the Project

  • نسخه ی نمایشی: دکوراتور را ایجاد کنید Demo: Create the Decorator

  • نسخه ی نمایشی: دکوراتور بتن را ایجاد کنید Demo: Create the Concrete Decorator

  • نسخه ی نمایشی: افزودن دکوراتورهای بتن بیشتر Demo: Adding more Concrete Decorators

  • عواقب Consequences

  • الگوهای مرتبط Related Patterns

  • خلاصه Summary

گردآورنده رویداد Event Aggregator

  • معرفی Introduction

  • مثال انگیزشی Motivating Example

  • نسخه ی نمایشی: برنامه سفارش Demo: The Order Application

  • هدف الگو Pattern Intent

  • قابلیت کاربرد Applicability

  • نسخه ی نمایشی: حل با رویدادهای استاندارد دات نت Demo: Solving With Standard .NET Events

  • مسائل مربوط به اجرای فعلی Issues with Current Implementation

  • ساختار الگو Pattern Structure

  • نسخه ی نمایشی: با استفاده از Event Aggregator Demo: Using Event Aggregator

  • نسخه ی نمایشی: جزئیات پیاده سازی Demo: Details of Implementation

  • پیامدهای الگو Consequences of the Pattern

  • تغییرات شناخته شده Known Variations

  • الگوهای مرتبط Related Patterns

  • خلاصه Summary

الگوی نما Facade Pattern

  • معرفی Introduction

  • قصد Intent

  • دمو: مثال انگیزشی 1 Demo: Motivating Example 1

  • دمو: انگیزه مثال 2 Demo: Motivating Example 2

  • ساختار Structure

  • عواقب Consequences

  • نسخه ی نمایشی: نمونه الگوی نما Demo: Facade Pattern Example

  • کاربردهای رایج Common Uses

  • نسخه ی نمایشی: نمونه دنیای واقعی Demo: Real World Example

  • الگوهای مرتبط Related Patterns

  • خلاصه Summary

الگوهای کارخانه Factory Patterns

  • معرفی Introduction

  • مثال انگیزشی Motivating Example

  • نسخه ی نمایشی: مثال Demo: Example

  • قصد Intent

  • الگوی ساده کارخانه Simple Factory Pattern

  • نسخه ی نمایشی: الگوی ساده کارخانه Demo: Simple Factory Pattern

  • یادداشت های ساده الگوی کارخانه Simple Factory Pattern Notes

  • الگوی روش کارخانه Factory Method Pattern

  • نسخه ی نمایشی: الگوی روش کارخانه Demo: Factory Method Pattern

  • یادداشت های الگوی روش کارخانه Factory Method Pattern Notes

  • الگوی انتزاعی کارخانه Abstract Factory Pattern

  • نسخه ی نمایشی: الگوی کارخانه انتزاعی Demo: Abstract Factory Pattern

  • خلاصه یادداشت های الگوی کارخانه Abstract Factory Pattern Notes

  • نمونه های دنیای واقعی Real World Examples

  • خلاصه Summary

وزن پرواز Flyweight

  • معرفی Introduction

  • قصد Intent

  • نسخه ی نمایشی: مثال انگیزشی Demo: Motivating Example

  • ساختار Structure

  • نتیجه Consequence

  • نسخه ی نمایشی: پیاده سازی الگو Demo: Implementing the Pattern

  • نسخه ی نمایشی: نمونه دنیای واقعی Demo: Real World Example

  • الگوهای مرتبط Related Patterns

  • خلاصه Summary

الگوی مترجم Interpreter Pattern

  • معرفی Introduction

  • درهم شکستن Break Down

  • بارکدها Bar Codes

  • چگونه بارکدها کار می کنند How Bar Codes Work

  • یک چالش A Challenge

  • بررسی اجمالی نسخه ی نمایشی Sandwhich Sandwhich Demo Overview

  • ساندویچ نسخه ی نمایشی Sandwhich Demo

  • تعریف رسمی Formal Definition

  • خلاصه Summary

الگوی Iterator Iterator Pattern

  • معرفی Introduction

  • استفاده از الگو Pattern Usage

  • بدون تکرار کننده Without Iterators

  • قصد Intent

  • قابلیت کاربرد Applicability

  • تکرار کننده ها در سی شارپ Iterators in C#

  • همکاری Collaboration

  • عواقب Consequences

  • نسخه ی نمایشی Demo

  • الگوهای مرتبط Related Patterns

  • خلاصه Summary

الگوی بار تنبل Lazy Load Pattern

  • معرفی Introduction

  • مثال انگیزشی Motivating Example

  • قصد Intent

  • قابلیت کاربرد Applicability

  • Lazy Initialization Lazy Initialization

  • نسخه ی نمایشی: Lazy Initialization Demo: Lazy Initialization

  • پروکسی مجازی Virtual Proxy

  • نسخه ی نمایشی: پروکسی مجازی Demo: Virtual Proxy

  • عواقب پروکسی Proxy Consequences

  • دارنده ارزش Value Holder

  • نسخه ی نمایشی: دارنده ارزش Demo: Value Holder

  • ارواح Ghosts

  • نسخه ی نمایشی: ارواح Demo: Ghosts

  • چگونه از آن استفاده می شود How It Is Used

  • عواقب Consequences

  • الگوهای مرتبط Related Patterns

  • منابع References

  • خلاصه Summary

الگوی میانجی Mediator Pattern

  • معرفی Introduction

  • مثال انگیزشی Motivating Example

  • نسخه ی نمایشی: مثال انگیزشی Demo: Motivating Example

  • تعریف Definition

  • نسخه ی نمایشی: الگوی میانجی Demo: Mediator Pattern

  • مزایا و معایب Advantages and Disadvantages

  • خلاصه Summary

یادگاری Memento

  • معرفی Introduction

  • قصد Intent

  • قابلیت کاربرد Applicability

  • چگونه از آن استفاده می شود How It Is Used

  • واگرد/دوباره انجام دهید Undo / Redo

  • همکاری Collaboration

  • عواقب Consequences

  • عملیات Operations

  • حالت تکرار شونده Iterative State

  • نسخه ی نمایشی: WPF Paint Demo: WPF Paint

  • مرتبط و خلاصه Related and Summary

الگوی نمایش مدل (MVP). Model View Presenter (MVP) Pattern

  • معرفی Introduction

  • چرا شما اهمیت می دهید Why You Care

  • قصد Intent

  • یادداشتی در مورد تغییرات A Note on Variations

  • ساختار و سازمان Structure and Organization

  • نسخه ی نمایشی: فرم وب مثال 1 Demo: Web Form Example 1

  • نسخه ی نمایشی: فرم وب مثال 2 Demo: Web Form Example 2

  • نسخه ی نمایشی: نمونه فرم های ویندوز Demo: Windows Forms Example

  • همکاری در میان اشیاء Collaboration Among Objects

  • عواقب Consequences

  • کاربردهای شناخته شده Known Uses

  • الگوهای مرتبط Related Patterns

  • خلاصه Summary

الگوی نمایش مدل ViewModel (MVVM). Model View ViewModel (MVVM) Pattern

  • معرفی Introduction

  • تاریخ History

  • قصد Intent

  • ساختار Structure

  • نسخه ی نمایشی: ایجاد برنامه Demo: Creating the Application

  • مدل The Model

  • نسخه ی نمایشی: ایجاد مدل Demo: Creating the Model

  • ViewModel The ViewModel

  • نسخه ی نمایشی: ایجاد ViewModel Demo: Creating the ViewModel

  • منظره The View

  • نسخه ی نمایشی: ایجاد نمای Demo: Creating the View

  • اتصال View و ViewModel Binding the View and ViewModel

  • ارتباط بین View و ViewModel Communication Between the View and ViewModel

  • دمو: برقراری ارتباط با دستورات Demo: Communicating with Commands

  • همکاری Collaboration

  • عواقب Consequences

  • کاربردهای شناخته شده Known Uses

  • الگوهای مرتبط Related Patterns

  • خلاصه Summary

الگوی شی پوچ Null Object Pattern

  • معرفی Introduction

  • مثال انگیزشی Motivating Example

  • نسخه ی نمایشی: مثال 1 Demo: Example 1

  • نسخه ی نمایشی: مثال 2 Demo: Example 2

  • قصد Intent

  • قابلیت کاربرد Applicability

  • همچنین به عنوان شناخته شده است Also Known As

  • ساختار Structure

  • نسخه ی نمایشی: مثال پیاده سازی Demo: Implementation Example

  • عواقب Consequences

  • یادداشت ها و الگوهای مرتبط Notes and Related Patterns

  • خلاصه Summary

الگوی مشاهده گر Observer Pattern

  • معرفی Introduction

  • مثال انگیزشی Motivating Example

  • مقدمه ای بر Observer Introduction to the Observer

  • سنتی Traditional

  • نسخه ی نمایشی: سنتی Demo: Traditional

  • عواقب Consequences

  • رویدادها و نمایندگان Events and Delegates

  • نسخه ی نمایشی: رویدادها و نمایندگان Demo: Events and Delegates

  • IObserver IObserver

  • نسخه ی نمایشی: IObserver Demo: IObserver

  • نمونه های دنیای واقعی Real World Examples

  • خلاصه Summary

الگوی نمونه اولیه The Prototype Pattern

  • معرفی Introduction

  • آشنایی با نمونه اولیه Understanding Prototype

  • مشکل 1 Problem 1

  • مشکل 2 Problem 2

  • مشکل 3 Problem 3

  • طراحی نمونه اولیه The Prototype Design

  • مثال های زبان Language Examples

  • خلاصه Summary

الگوی پروکسی Proxy Pattern

  • معرفی Introduction

  • قصد Intent

  • مثال انگیزشی Motivating Example

  • قابلیت کاربرد Applicability

  • ساختار Structure

  • چگونه از آن استفاده می شود How It Is Used

  • بارگذاری تنبل Lazy Loading

  • عواقب Consequences

  • نسخه ی نمایشی: پروکسی مجازی Demo: Virtual Proxy

  • نسخه ی نمایشی: پراکسی از راه دور Demo: Remote Proxy

  • نسخه ی نمایشی: CachedRepository Demo: CachedRepository

  • الگوهای مرتبط Related Patterns

  • خلاصه Summary

مخزن Repository

  • معرفی Introduction

  • قصد Intent

  • IEmployeeRepository IEmployeeRepository

  • مخزن عمومی عمومی Generic IRepository

  • مخزن در محل کار Repository at Work

  • پیاده سازی یک مخزن Implementing a Repository

  • تست ها و جداسازی Tests and Separation

  • قابلیت کاربرد Applicability

  • عواقب Consequences

  • الگوهای مرتبط Related Patterns

  • خلاصه Summary

سینگلتون Singleton

  • معرفی Introduction

  • مثال انگیزشی Motivating Example

  • قصد Intent

  • قابلیت کاربرد Applicability

  • ساختار Structure

  • ساختار (نه ایمن از نخ) Structure (not thread safe)

  • چگونه از آن استفاده می شود How It Is Used

  • ساختار (نخ ایمن) Structure (thread safe)

  • همکاری Collaboration

  • عواقب Consequences

  • مسئولیت واحد Single Responsibility

  • مثال پیاده سازی Implementation Example

  • نسخه ی نمایشی: اضافه کردن Singleton Demo: Adding the Singleton

  • الگوهای مرتبط Related Patterns

  • منابع References

  • خلاصه Summary

الگوی یاب سرویس Service Locator Pattern

  • معرفی Introduction

  • مثال انگیزشی Motivating Example

  • نسخه ی نمایشی: نسخه ساده Demo: Simple Version

  • قصد Intent

  • ساختار Structure

  • نسخه ی نمایشی: نسخه بهبود یافته Demo: Improved Version

  • سایر ارائه دهندگان Other Providers

  • نسخه ی نمایشی: نسخه پیشرفته Demo: Advanced Version

  • فواید Benefits

  • عواقب Consequences

  • الگوهای مرتبط Related Patterns

  • خلاصه Summary

الگوی ایالت State Pattern

  • معرفی Introduction

  • مثال انگیزشی Motivating Example

  • نسخه ی نمایشی: نسخه ساده Demo: Simple Version

  • نسخه ی نمایشی: بررسی کد نسخه ساده Demo: Simple Version Code Review

  • مسائل مربوط به رویکرد ساده Issues with the Simple Approach

  • قصد Intent

  • ساختار Structure

  • نسخه ی نمایشی: بررسی کد نسخه پیشرفته Demo: Advanced Version Code Review

  • ایالت ها States

  • تغییر حالت State Change

  • نسخه ی نمایشی: نسخه پیشرفته Demo: Advanced Version

  • فواید Benefits

  • کاربردهای شناخته شده Known Uses

  • خلاصه Summary

الگوی استراتژی Strategy Pattern

  • معرفی Introduction

  • نسخه ی نمایشی: مثال انگیزشی Demo: Motivating Example

  • قصد و کاربرد Intent and Applicability

  • الگو در UML The Pattern in UML

  • نسخه ی نمایشی: مثال پیاده سازی Demo: Implementation Example

  • عواقب Consequences

  • نمونه های تنوع Variation Examples

  • خلاصه Summary

روش قالب Template Method

  • معرفی Introduction

  • مثال انگیزشی Motivating Example

  • قابلیت کاربرد Applicability

  • ساختار Structure

  • چگونه از آن استفاده می شود How It Is Used

  • عواقب Consequences

  • قلاب Hooks

  • اصل هالیوود Hollywood Principle

  • مثال پیاده سازی Implementation Example

  • الگوهای مرتبط Related Patterns

  • منابع References

  • خلاصه Summary

واحد کار Unit of Work

  • معرفی Introduction

  • قصد Intent

  • UoW در ADO.NET UoW in ADO.NET

  • ObjectContext ObjectContext

  • IUnitOfWork IUnitOfWork

  • پیاده سازی IUnitOfWork Implementing IUnitOfWork

  • کاربرد و پیامدها Applicability and Consequences

  • الگوهای مرتبط Related Patterns

  • خلاصه Summary

الگوی بازدید کننده Visitor Pattern

  • معرفی Introduction

  • شکستن آن Breaking it Down

  • مثال زندگی واقعی Real Life Example

  • ارزش خالص بدون بازدیدکننده Net Worth Without Visitor

  • Refactoring به Visitor Refactoring to Visitor

  • بازدید کننده درآمد ماهانه Monthly Income Visitor

  • تعریف رسمی Formal Definition

  • خلاصه Summary

الگوی قوانین Rules Pattern

  • معرفی Introduction

  • مثال انگیزشی Motivating Example

  • نسخه ی نمایشی: تخفیف های مشتری Demo: Customer Discounts

  • مشکل چیست؟ What's the Problem?

  • قصد Intent

  • قابلیت کاربرد Applicability

  • ساختار Structure

  • نسخه ی نمایشی: استفاده از قوانین Demo: Using Rules

  • ساختار جایگزین Alternate Structure

  • ملاحظات Considerations

  • موتورهای قوانین کسب و کار Business Rules Engines

  • تمرین: کاتای طمع Practice: Greed Kata

  • نسخه ی نمایشی: مروری بر طمع Demo: Greed Overview

  • خلاصه Summary

الگوی مشخصات Specification Pattern

  • معرفی Introduction

  • قصد Intent

  • پیاده سازی Implementation

  • محمولات Predicates

  • موارد استفاده و اعتبارسنجی Uses and Validation

  • مشخصات و داده ها Specifications and Data

  • نسخه ی نمایشی: ایجاد لیست های پخش هوشمند Demo: Creating Smart Playlists

  • خلاصه Summary

نمایش نظرات

آموزش کتابخانه الگوهای طراحی
جزییات دوره
15h 38m
376
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
2,866
4.4 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Glenn Block Glenn Block

Steve Smith Steve Smith

هنرمند/طراح/دی جی

استیو اسمیت یک طراح گرافیک و هنرمند با تجربه است که از موسیقی، یادگیری، کار بر روی iPad خود، قهوه و الهام بخشیدن به دیگران لذت می برد.

Robert Horvick Robert Horvick

رابرت نزدیک به 10 سال در مایکروسافت مشغول ایجاد نرم افزاری بود که نوشتن نرم افزار را برای دیگران راحت تر کرد. اخیراً رابرت روی تیم Foundation Foundation در تیم های مدیریت و کنترل نسخه کار کرده است. در حال حاضر رابرت را می توان در بخش خدمات در زمینه فناوری های Smart Grid کار کرد. رابرت از زمستان های مینه سوتا فرار کرد و در حال حاضر در نزدیکی رالی ، NC با همسرش سوزان و چهار فرزندش ، سیسیلیا ، برایان ، بن و اولین زندگی می کند. در هنگام کنار آمدن با چالش های فنی ، از نواختن گیتار و معاشرت با خانواده لذت می برد.

Brian Lagunas Brian Lagunas

برایان لاگوناس یک Microsoft MVP ، یک قهرمان Microsoft Patterns & Practices ، مدیر فناوری INETA ، مدیر گروه Boise .Net Developers User Group (NETDUG) ، عضو هیئت مدیره Boise Code Camp ، سخنران ، مربی ، نویسنده و اصلی است. خالق ابزار توسعه یافته WPF. وی چندین دریافت کننده جایزه Microsoft Community Contributor است و می تواند در گروه های مختلف کاربری و اردوگاه های کد در سراسر جهان صحبت کند. صحبت های وی همیشه شامل نوعی XAML مانند WPF ، Silverlight و ویندوز 8 و همچنین نحوه ساخت برنامه های مدولار با Prism است. برایان در حال حاضر در Infragistics به عنوان مدیر محصول برای برنده جایزه Infragistics WPF و Silverlight و اجزای UI ویندوز کار می کند. این جایی است که او به ساخت ابزاری کمک می کند که توسعه دهندگان را قادر می سازد تا به سرعت و به راحتی برنامه های پویا را با UX غوطه وری و تجسم داده های پر جنب و جوش در راستای برنامه های تجاری ، در تمام سیستم عامل های XAML ایجاد و سبک سازی کنند. قبل از کار در Infragistics وی در صنعت ساخت و مهندسی به عنوان مهندس ارشد نرم افزار و معمار راه حل نرم افزار کار می کرد و در آنجا در زمینه توسعه برنامه های سازمانی تخصص داشت. قبل از این که برای او صحبت کنیم ، برایان به عنوان یک پیاده نظام در ارتش ایالات متحده به کشور خود خدمت می کرد و بعداً به عنوان معاون کلانتری به جامعه محلی خود خدمت می کرد. در اوقات فراغت او دوره هایی را برای Pluralsight ، وبلاگ هایی در مورد فناوری های XAML تهیه می کند. ساده ترین راه برای یافتن برایان در توییترBrianLagunas است.

David Starr David Starr

Scott Allen Scott Allen

اسکات در طول 15 سال فعالیت در توسعه نرم افزار تجاری روی همه چیز از دستگاه های جاسازی شده 8 بیتی تا وب سایت های مقیاس بزرگ کار کرده است. از سال 2001 ، اسکات بر روی فناوری سرور و وب مانند ASP.NET ، ASP.NET AJAX ، Windows Workflow ، Silverlight و LINQ تمرکز کرده است. اسکات همچنین در کنفرانس های ملی مانند VSLive سخنران است ، و همچنین در اردوگاه های کد و گروه های کاربری در نزدیکی زادگاهش Hagerstown ، MD. اسکات از سال 2005 بعنوان MVP مایکروسافت شناخته شده است و چندین کتاب در زمینه فن آوریهای مایکروسافت نوشته و یا در تألیف آنها همکاری کرده است. اسکات سایت OdeToCode.com را در سال 2004 تأسیس کرد و در سال 2007 به Pluralsight پیوست.

John Brown John Brown

جان براون یک صنعتگر نرم افزار است که به طور مداوم به دنبال طراحی های بصری ، معماری چابک و روندهای ساده است. با داشتن مدرک علوم کامپیوتر از جان هاپکینز و مهندسی هوافضا از پردو ، جان همیشه در معرض یک چالش است ، به ویژه در زمینه های علاقه خود به هوش مصنوعی و یادگیری ماشین. وی به عنوان یک معمار نرم افزار ، سیستم هایی را برای شرکت های کوچک نوپا در فضای مراقبت های بهداشتی تا سیستم های مهم برای ماموریت های بزرگ برای سه نامه آژانس های فدرال ساخته است. او تمرکز خود را بر فناوری های Microsoft .NET و Azure Cloud Services قرار داده است. او به عنوان مربی ، رهبر تیم ، مربی و مشاور به آموزش و تبدیل شرکت ها و آژانس هایی مانند FDIC با استفاده از فرایندهای Agile و Team Foundation Server برای ایجاد یک سازمان کامل DevOps کمک کرده است. وی دوره های آنلاین را از طریق Pluralsight در این مناطق ارائه می دهد. درباره چگونگی تغییر جان سازمان در سازمان شما می توانید از طریق شرکت مشاوره خود ، تریتیوم مشاوره یا LinkedIn اطلاعات کسب کنید. اگر می خواهید تماس بگیرید از صفحه تماس بازدید کنید. وقتی جان به شركتها كمك نمی كند تا تغییر و تحول ایجاد كنند ، در آناپولیس ، MD درست در خارج از پایتخت كشور اقامت دارد. هنگامی که او در حال تدریس یا مشاوره نیست ، می توانید وقت خود را با خانواده خود بگذرانید و بهترین مکان ها را برای SUP ، Ski ، Scuba و Wind Surf جستجو کنید.

Donald Belcham Donald Belcham

دونالد بلچام یک توسعه‌دهنده ارشد نرم‌افزار، پیمانکار مستقل و متخصص توسعه چابک است که حامی قوی الگوها و شیوه‌های اساسی OO است. او یکی از نویسندگان کتاب "توسعه برنامه های کاربردی براونفیلد در دات نت" (Manning Press، 2009) است و به طور فعال تخصص خود را با سایر متخصصان فنی در گروه های کاربری، اردوگاه های کد و کنفرانس هایی که در سراسر جهان برگزار می شود به اشتراک می گذارد. سخنرانی‌های گذشته موضوعاتی را پوشش داده‌اند که شامل شیوه‌های توسعه، رهبری تیم با کیفیت، و پیچیدگی‌های فناوری‌های جدید و نوظهور می‌شود. دونالد علاوه بر ایفای نقش به عنوان مربی و سخنران اصلی، طیف گسترده ای از پروژه های بسیار موفق را رهبری کرده و تیم هایی با عملکرد برتر برای شرکت های مختلف ایجاد کرده است. از سال 2007، او جایزه MVP مایکروسافت در سی شارپ را دریافت کرده و عضو آکادمی JetBrains است. دونالد یکی از اعضای موسس و رئیس فعلی گروه کاربران دات نت ادمونتون است. می‌توانید از طریق سخنرانی‌های مختلف، سخنرانی‌های اصلی و در وبلاگ فنی صریح او به افکار دونالد بلچم در مورد توسعه نرم‌افزار، دات‌نت و سی شارپ دسترسی داشته باشید. www.igloocoder.com.

John Sonmez John Sonmez

Niraj Bhatt Niraj Bhatt

نیراج به عنوان یک معمار سازمانی برای یک شرکت Fortune 500 کار می کند و اشتیاق ذاتی به ساختن مطالعه سیستم های نرم افزاری دارد. او در انجمن‌های فنی مختلف از جمله Tech Ed، MCT Summit، Developer Summit، و Virtual Tech Days، سخنران برتر رتبه‌بندی شده است. او از کار بر روی نوآوری‌های فناوری اطلاعات که بر خط نهایی شرکت، معماری و ادغام سیستم‌ها، تنظیم عملکرد و بررسی برنامه‌های کاربردی سازمانی تأثیر می‌گذارد، لذت می‌برد. او جایزه MVP را برای ASP.NET، سیستم های متصل و اخیراً Windows Azure دریافت کرده است. هنگامی که او از لپ تاپ خود دور است، او را خواهید دید که در حال غواصی عمیق در اتومبیل، سفالگری، رفتینگ، عکاسی، آشپزی و صورت های مالی است، البته نه لزوماً به این ترتیب. او همچنین یکی از سخنرانان BDOTNET، بزرگترین گروه کاربران دات نت هند است.

Keith Sparkjoy Keith Sparkjoy

کیت یکی از بنیانگذاران Pluralsight است که تا سال 2014 به عنوان CTO خدمت می کرد، جایی که به ساخت سیستم تحویل محتوای اولیه برای Pluralsight کمک کرد، سپس بر استخدام یک تیم عالی از توسعه دهندگان در یوتا تمرکز کرد تا آن را به سطح بعدی برسانند.