John Brown

جان براون یک صنعتگر نرم افزار است که به طور مداوم به دنبال طراحی های بصری ، معماری چابک و روندهای ساده است. با داشتن مدرک علوم کامپیوتر از جان هاپکینز و مهندسی هوافضا از پردو ، جان همیشه در معرض یک چالش است ، به ویژه در زمینه های علاقه خود به هوش مصنوعی و یادگیری ماشین. وی به عنوان یک معمار نرم افزار ، سیستم هایی را برای شرکت های کوچک نوپا در فضای مراقبت های بهداشتی تا سیستم های مهم برای ماموریت های بزرگ برای سه نامه آژانس های فدرال ساخته است. او تمرکز خود را بر فناوری های Microsoft .NET و Azure Cloud Services قرار داده است. او به عنوان مربی ، رهبر تیم ، مربی و مشاور به آموزش و تبدیل شرکت ها و آژانس هایی مانند FDIC با استفاده از فرایندهای Agile و Team Foundation Server برای ایجاد یک سازمان کامل DevOps کمک کرده است. وی دوره های آنلاین را از طریق Pluralsight در این مناطق ارائه می دهد. درباره چگونگی تغییر جان سازمان در سازمان شما می توانید از طریق شرکت مشاوره خود ، تریتیوم مشاوره یا LinkedIn اطلاعات کسب کنید. اگر می خواهید تماس بگیرید از صفحه تماس بازدید کنید. وقتی جان به شركتها كمك نمی كند تا تغییر و تحول ایجاد كنند ، در آناپولیس ، MD درست در خارج از پایتخت كشور اقامت دارد. هنگامی که او در حال تدریس یا مشاوره نیست ، می توانید وقت خود را با خانواده خود بگذرانید و بهترین مکان ها را برای SUP ، Ski ، Scuba و Wind Surf جستجو کنید.
دوره های این مدرس:

آموزش ویژگی های جدید Team Foundation Server 2013

Team Foundation Server 2013 New Features

این دوره ویژگی های جدید Team Foundation Server 2013 را پوشش می دهد. این شامل مدیریت پورتفولیو، اتاق‌های تیم، نمودار آیتم‌های کاری، نظر دادن کد سبک، پشتیبانی Git و تست از طریق دسترسی به وب است.


آموزش کتابخانه الگوهای طراحی

Design Patterns Library

یک کتابخانه مرجع برای الگوهای طراحی از همه نوع


آموزش اصول ساخت افزونه های اداری با API های JavaScript آفیس

Fundamentals of Building Office Add-ins with Office JavaScript APIs

Microsoft Office یک مجموعه بهره وری قدرتمند است که ابزارهای بسیار توانمند و در عین حال عمومی را در اختیار کاربران قرار می دهد. با استفاده از Office JS API می توانید افزونه های Office را ایجاد کنید که Office را با برنامه های خودکار خودکار و تلفیق می کند.


آموزش مدیریت کار با تیم بنیاد سرور 2010

Managing Work with Team Foundation Server 2010

این دوره مفاهیم Team Foundation Server 2010 را با جزئیات و زبان مناسب برای هر عضو تیم، نه فقط توسعه دهندگان نرم افزار، آموزش می دهد.


آموزش افزونه های اکسل را با API های Office JS بسازید

Build Excel Add-ins with Office JS APIs

این دوره به شما می آموزد که چگونه از فناوری های وب که قبلاً می دانید و قدرت Microsoft Office برای ایجاد راه حل های قدرتمند برای شرکت و کاربران نهایی استفاده کنید.


آموزش مدیریت کار با تیم بنیاد سرور 2012

Managing Work with Team Foundation Server 2012

مدیریت کار با استفاده از سرور بنیاد تیم به شما و تیمتان امکان می دهد موثرتر و شفاف تر باشید. این دوره به مدیریت جزئیات پروژه شما با استفاده از ویژگی های جدید TFS 2012 می پردازد.


آموزش ادغام TFS

TFS Integration

این دوره شما را از طریق ادغام ویژوال استودیو و سرور تیم بنیاد راهنمایی می کند.


آموزش موتور بلاگینگ شبح: نگاه اول

Ghost Blogging Engine: First Look

این دوره با نشان دادن نحوه تنظیم ، نصب ، سفارشی کردن طرح زمینه پیش فرض و نوشتن تم خود به عنوان مقدمه ای بر Ghost عمل می کند. این دوره از هیچ دانشی ساخته می شود و با درک خوبی از آنچه شما نیاز دارید به پایان می رسد ...


آموزش ALM با تیم بنیاد سرور 2010

ALM with Team Foundation Server 2010

این دوره اصول اولیه Team Foundation Server 2010 را به عنوان ابزار مدیریت چرخه حیات برنامه ارائه می دهد.


آموزش مقدمه ای بر ابزارهای ویژوال استودیو برای آفیس

Introduction to Visual Studio Tools for Office

این ماژول توسعه دهنده را با افزونه های قدرتمند و سفارشی سازی اسناد که با Microsoft Office با استفاده از VSTO امکان پذیر است آشنا می کند.