Justin Buehler

جاستین بوئلر یک مشاور ارتباطات و یادگیری استراتژیک ، و بنیانگذار استراتژی های بوئلر است. شرکت وی در زمینه استراتژی ، توسعه محتوا و طراحی آموزشی برای مشتریان در بخشهای پیشرفته ، دولتی و غیرانتفاعی تخصص دارد. تجربه ارتباطات شرکتی Justin شامل همکاری با رهبران Fortune 500 Adobe ، eBay و Raytheon در زمینه ابتکارات مدیریت تغییر است. او دوره هایی را برای خدمات یادگیری ارتباطات آلن توسعه داده و نویسنده منتشر شده Extend and Customize Adobe Campaign v6 است که اکنون در Pluralsight در دسترس است. جاستین عضو انجمن بین المللی ارتباطات بازرگانی و انستیتوی مدیریت پروژه و دانشمندی در دانشگاه جورج تاون است که در دوره کارشناسی ارشد روابط عمومی و ارتباطات شرکتی برنده جایزه تحصیل می کند. علایق وی شامل استراتژی محتوا ، طراحی آموزشی ، طراحی و توسعه وب ، UX ، مدیریت پروژه ، رهبری ، آموزش و توسعه و کارآفرینی است. جاستین با همسر و پسرش در قلب Silicon Slopes ، یوتا زندگی می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش Adobe Campaign v6 را توسعه و سفارشی کنید

Extend and Customize Adobe Campaign v6

Adobe Campaign v6 را کاوش کنید ، جایی که یاد خواهید گرفت چگونه تحویل کالا را ایجاد کنید ، حقوق اپراتور را اختصاص دهید ، پرس و جو و گردش کار ایجاد کنید ، داده ها و محتوا را مدیریت کنید و Adobe Campaign را در سیستم های دیگر ادغام کنید تا به اهداف و اهداف بازاریابی خود برسید.


آموزش تجزیه و تحلیل تحقیقات UX

UX Research Analysis

روش های تحقیق UX و تکنیک های تجزیه و تحلیل داده ها را برای باز کردن بینش در مورد رفتارها ، نگرش ها و انگیزه های کاربر بیاموزید. ابزارهای نوظهور اندازه گیری تعاملات خرد و نحوه استفاده از این سیگنال های قصد را برای پیش بینی رضایت مشتری کاوش کنید.


آموزش بررسی استراتژی و چشم انداز

Exploring Strategy & Vision

ساخت محصولاتی که به مشتریان کمک می کنند در اکثر مشاغل اولویت اصلی است. این دوره شما را در مسیر ایجاد یک نقشه راه محصول و یک استراتژی محصول که همسو با اهداف تجاری شما باشد ، هدایت می کند.