Phil Weinmeister

فیل وینمایستر جایگزین محصول در 7Summission است ، جایی که او در ساخت اجزای نوآورانه ، برنامه ها و پیچ و مهره ها متمرکز است که جوامع تحول پذیر را در بستر Salesforce امکان پذیر می کند. Phil ، Salesforce MVP ، از سال 2010 در حال ایجاد راه حل بر روی پلت فرم Salesforce بوده و دارای گواهی 20 برابر است. در سال 2018 ، وی راهنمای عملی برای جوامع Salesforce و در سال 2019 ، نسخه جدیدی از توسعه عملی بدون فروش کد فروش را منتشر کرد. فیل بیشترین فعالیت را در اکوسیستم Community Cloud دارد ، به عنوان اولین Community Cloud MVP در سال 2017 و به عنوان فعال ترین Cloud Trailblazer در سال 2018 لقب گرفته است. فارغ التحصیل دانشگاه کارنگی ملون ، با دو رشته در زمینه های بازرگانی و اسپانیایی ، Phil اکنون اقامت دارد در Cobb County، GA. او بیشتر اوقات "آزاد" خود را با همسر و چهار فرزندش می گذراند. وقتی او سعی در خنداندن بچه های خود ، تشویق کاردینال های آریزونا یا مبارزه با همسرش ندارد ، فیل از مسافرت ، ورزش های مختلف و بزرگ شدن در راه رفتن با عیسی لذت می برد.
دوره های این مدرس:

آموزش مبانی فروش Salesforce Community Cloud

Fundamentals of Salesforce Community Cloud

به اصول جامعه ابر خوش آمدید ، که به طور خاص با ذهن شما ساخته شده است. این دوره به شما مفاهیم کلیدی Community Cloud را آموزش می دهد تا پایه ای محکم برای ایجاد یا مدیریت آینده انجمن Salesforce فراهم کند.


آموزش بازی با بازی: تجربه کاردستی مخاطب با انجمن های Salesforce

Play by Play: Crafting Audience Experience with Salesforce Communities

در این دوره ، شما مقدماتی اساسی در مورد انجمن های رعد و برق در بستر Salesforce دریافت خواهید کرد و به ویژگی های شخصی سازی و هدف یابی قدرتمند و در عین حال مبتنی بر بیانیه که اکنون در دسترس است ، فرو می روید.


آموزش ساخت و پیکربندی یک تجربه ابر Cloud Community Salesfor بدون کد

Building and Configuring a Salesforce Community Cloud Experience without Code

این دوره مهارت های تاکتیکی و عملی را برای تسهیل توسعه و پیکربندی جامعه Salesforce به شما می آموزد.