Jamie Maguire

معمار نرم افزار، توسعه دهنده، مایکروسافت MVP، نویسنده فنی
جمی مگوایر یک معمار نرم افزار، توسعه دهنده، MVP مایکروسافت و نویسنده فنی است.

Jamie دارای یک دانشگاه علمی گسترده است. پیشینه در علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات و همچنین تجربه صنعت در توسعه نرم افزار و اپلیکیشن. برای بیش از دو دهه، جیمی راه‌حل‌های سازمانی مؤثر و نوآورانه را با استفاده از دامنه کامل مجموعه مایکروسافت ارائه می‌کند و در نقش‌هایی در عدالت کیفری، رسانه‌های اجتماعی، امور مالی، بهداشت، منابع انسانی، قانون، حمل‌ونقل و منابع طبیعی کار می‌کند. یک متخصص شناخته شده و برنده جایزه مایکروسافت، سایر تخصص های او شامل خدمات شناختی Azure، هوش مصنوعی مکالمه، ربات های چت، چارچوب ربات مایکروسافت، بینایی کامپیوتر، ASP.NET، معماری برنامه، یادگیری ماشین و غیره است.
دوره های این مدرس:

آموزش Playbook: استخراج داده ها با Twitter API

Playbook: Mining Data with the Twitter API

در این دوره ، شما می آموزید که چگونه به Twitter API متصل شوید و داده ها را با استفاده از API جستجوی استاندارد استخراج کنید.


آموزش Twitter API v2: نگاه اول

Twitter API v2: First Look

این دوره به شما درباره بزرگترین نسخه منتشر شده در Twitter API از سال 2012 می آموزد. Twitter API v2 یک بازسازی کامل از Twitter API است. این شامل قابلیت ها و مجموعه داده های جدید است که درک مکالمه عمومی را برای شما آسان می کند.


آموزش با Microsoft Azure Computer Vision یک Form Recognizer بسازید

Build a Form Recognizer With Microsoft Azure Computer Vision

این دوره به شما دانش لازم را برای کمک به آمادگی برای آزمون Microsoft AI-102 ارائه می دهد: "طراحی و پیاده سازی راه حل هوش مصنوعی Microsoft Azure".


آموزش Azure AI Fundamentals (AI-900) Cert Prep: 1 AI مکالمه در Azure

Azure AI Fundamentals (AI-900) Cert Prep: 1 Conversational AI on Azure

هنگام آماده شدن برای اولین دامنه آزمون گواهینامه Microsoft Azure AI Fundamentals (AI-900) با نحوه مدیریت بارهای کاری هوش مصنوعی مکالمه آشنا شوید.


آموزش توسعه یک استراتژی هوش مصنوعی برای سازمان شما

Developing an Artificial Intelligence Strategy for Your Organization

شرکت‌ها در همه جا به دنبال فروشندگان و پلتفرم‌های ابری هستند تا ببینند هوش مصنوعی چگونه می‌تواند به تقویت فرآیندهای تجاری یا ایجاد نوآوری‌های جدید کمک کند. این دوره نحوه آماده سازی و شکل دادن به استراتژی هوش مصنوعی را برای کسب و کار یا سازمان خود نشان می دهد.