Avdhesh Gaur

Avdhesh Gaur یک تحلیلگر داده ، مربی ، نویسنده ، مربی ، قصه گو ، سخنران و مشاور است همچنین وقتی صحبت از بیرون آمدن بینش از داده ها و ارائه داستان در مورد آن می شود. حرفه وی بیش از 6 سال با تمرکز بر کاهش نیازهای مختلف تجاری با ساختن مدل های BI مبتنی بر داده با استفاده از Tableau ، SQL ، Hive و تکنیک های متعدد تجزیه و تحلیل آماری داده شده است. Avdhesh Gaur یکی از موارد ارسالی خود به Tableau را در 7 ژانویه 2019 پذیرفت. به طور متوسط ، از هر 10000 دارندگان پروفایل عمومی تابلو ، فقط 1 نفر می تواند این موفقیت را کسب کند و او را در زیر 0.01٪ از نویسندگان تابلو عمیق نشان دهد ، وقتی نوبت به ایجاد می رسد داشبورد کارآمد با تابلو حتی اگر ، او دوره های زیادی را تألیف کرده است که اصول تجسم داده ها را پوشش می دهد. زمانی بود که او نمی توانست بفهمد ، چه چیز جدیدی است که او می تواند فردا انجام دهد. به همین دلیل است که او از ایجاد و به اشتراک گذاری محتوایی که می تواند به ما کمک کند هر روز چیز جدیدی یاد بگیریم لذت فوق العاده ای را احساس می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش قصه گویی با تابلو

Storytelling with Tableau

این دوره به شما امکان می دهد تا با تأثیرگذارترین روش ، بینش را با استفاده از قدرت داستان سرایی با تابلو پیدا کرده و ارائه دهید.


آموزش Tableau Certified Data Analyst: انتشار و مدیریت محتوا

Tableau Certified Data Analyst: Publish and Manage Content

به اشتراک گذاری مصنوعات تابلو با ذینفعان یک مهارت بسیار مهم است. این دوره به شما می آموزد که کتاب های کار Tableau، مجموعه داده ها و گردش کار را به صورت داخلی به اشتراک بگذارید. تازه‌سازی داده‌های زمان‌بندی، راه‌اندازی اشتراک‌ها و هشدارهای KPI خودکار را کشف کنید.