Jan-Erik Sandberg

یان اریک سندبرگ نویسنده بین المللی و سخنران درخواستی است. او از سال 2001 مربی تیم های چابک بوده و یک رمزگذار باسابقه است. او در حال حاضر GM در تیم DevOps در Q-Free است. Q-Free یک شرکت پیشرو IOT است که از توسعه شهر هوشمند در بیش از 40 کشور پشتیبانی می کند. او همچنین بنیانگذار سازمان برتر جامعه برای توسعه بلاکچین ، BlockchainRebels.com است. جان اریک با انواع تیم ها کار کرده و تخصص اصلی او تیم های توزیع شده در مقیاس بزرگ است. در سال 2001 وی اولین گروه مبتنی بر جامعه نروژ را در زمینه Agile راه اندازی کرد و به عنوان یک شرکت کننده فعال در Microsoft Developer Community ، به صورت محلی و بین المللی به عنوان MVP به مدت 5 سال شناخته شده است.
دوره های این مدرس:

آموزش مدیریت انتشار چابک

Agile Release Management

تمام مراحل لازم برای انتقال به مدیریت انتشار Agile را بیاموزید


آموزش جیرا فاندامنتالز

Jira Fundamentals

Jira یک ردیاب پروژه و مسئله پیشرو در جهان برای نرم افزار است. این دوره آموزشی به شما آموزش می دهد که چگونه یک نصب Jira را راه اندازی و نگهداری کنید و آن را برای نیازهای سازمان خود پیکربندی کنید.


آموزش مبانی JIRA

JIRA Fundamentals

JIRA یک ردیاب پیشرو در جهان برای برنامه ریزی ، ساخت و انتشار یک نرم افزار عالی است. در این دوره آزمایشی ، JIRA Fundamentals ، شما می آموزید که چگونه JIRA-install را نصب و نگهداری کرده و برای نیازهای سازمان خود پیکربندی کنید.


آموزش استفاده از فنون مذاکره برای دستیابی به توافقات

Using Negotiating Techniques to Reach Agreements

این دوره به شما نحوه استفاده از تکنیک های مورد استفاده مذاکره کنندگان حرفه ای را آموزش می دهد. این دوره عملی شامل سناریوهای زندگی واقعی متناسب با متخصصان ، مدیران و رهبران صنعت IT است.


آموزش موفقیت با توسعه فراساحل

Succeeding with Offshore Development

در این دوره با گام های منطقی به منظور کاهش ریسک و افزایش شانس موفقیت با اهداف خود برای توسعه فراساحلی هدایت خواهید شد.


آموزش اصول JIRA

JIRA Fundamentals

JIRA یک ردیاب پیشرو در جهان است که توسط تیم های بزرگ و کوچک برای برنامه ریزی، ساخت و انتشار نرم افزارهای عالی استفاده می شود.


آموزش مبانی IOTA

IOTA Fundamentals

Iota Fundaments مقدمه ای عملی برای IOTA و Tangle است. در این دوره ، شما تمام اصول IOTA و همچنین نحوه استفاده از API های IOTA را برای ایجاد برنامه های خود یاد خواهید گرفت.


آموزش تبدیل شدن به یک توسعه دهنده دات نت

Becoming a .NET Developer

در این دوره، تمام آنچه را که برای شروع سفر خود برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده دات نت نیاز دارید، یاد خواهید گرفت. این دوره برای کسانی است که در حال گذار از حرفه ای شدن در فناوری اطلاعات هستند یا در حال حرکت از سایر فناوری ها هستند.


آموزش مبانی بلاک چین

Blockchain Fundamentals

این دوره به شما می آموزد که چگونه با توسعه بلاک چین به سرعت و به روشی عملی بهره وری داشته باشید. تمرکز بر توسعه اتریوم است و مفاهیم ارائه شده به همان اندازه با سایر پیاده سازی ها مرتبط است.


آموزش مبانی بلاک چین

Blockchain Fundamentals

این دوره به شما اصول اولیه بلاک چین و چگونگی بهره وری سریع با توسعه بلاک چین را آموزش می دهد. این دوره برای طیف گسترده ای از پیاده سازی ها، نمونه ها و دموهای مبتنی بر بلاک چین اتریوم مرتبط است.