Matthew Renze

مشاور علوم داده

متیو رنز مشاور علوم داده، نویسنده و سخنران عمومی است. در طول دو دهه گذشته، او به بیش از 400000 توسعه‌دهنده نرم‌افزار و متخصصان فناوری اطلاعات آموزش داده است. او بیش از 100 سخنرانی، سخنرانی و کارگاه آموزشی را در کنفرانس‌هایی در تمام قاره‌های جهان (از جمله قطب جنوب) ارائه کرده است. مشتریان او از شرکت های Fortune 500 گرفته تا استارتاپ های کوچک فناوری در سراسر جهان هستند.

متیو یک در هوش مصنوعی، یک ASPInsider و نویسنده برای ، Udemy و . او همچنین یک مشارکت کننده نرم افزار منبع باز است. تمرکز او شامل هوش مصنوعی، علم داده و یادگیری ماشین است.

دوره های این مدرس:

آموزش نوشتن کد قابل آزمایش

Writing Testable Code

در این دوره ، شما یاد می گیرید که چگونه کدی را بنویسید که تست آن آسان باشد. این مهارت ها انجام کارهایی مانند آزمایش واحد و توسعه آزمون محور را آسان تر می کند.


آموزش شروع تجسم داده با R

Beginning Data Visualization with R

بیاموزید که چگونه می توانید تجسم داده ها را با R ایجاد کنید تا به س questionsالات مربوط به داده های خود پاسخ دهید.


آموزش علوم داده: تصویر بزرگ

Data Science: The Big Picture

علم داده عملی است که داده های خام را به بینش عملی تبدیل می کند. این دوره به شما در مورد ابزارها ، فناوری ها و گرایش های ایجاد کننده انقلاب علم داده ها آموزش می دهد.


آموزش تجزیه و تحلیل داده های اکتشافی با R

Exploratory Data Analysis with R

بیاموزید که چگونه برای به انجام رساندن کارهای روزمره توسعه دهنده ، تجزیه و تحلیل داده های اکتشافی را با R انجام دهید.


آموزش هوش مصنوعی: تصویر بزرگ AI

Artificial Intelligence: The Big Picture of AI

درباره هوش مصنوعی و چگونگی تأثیر آن بر شما ، شغل و آینده ما بیاموزید. این دوره به شما در مورد ابزارها ، فناوری و روندهای ایجاد کننده انقلاب مدرن هوش مصنوعی آموزش می دهد.


آموزش علوم داده: جلسات اجرایی

Data Science: Executive Briefing

در این مختصر اجرایی ، خواهید آموخت که علم داده چیست ، چرا برای شما و تجارت شما مهم است و چگونه می توانید به یک سازمان داده محور تبدیل شوید.


آموزش هوش مصنوعی: آماده کردن شغل خود برای هوش مصنوعی

Artificial Intelligence: Preparing Your Career for AI

بیاموزید که چگونه حرفه خود را برای موج آینده اتوماسیون هوش مصنوعی آماده کنید. چه متوجه شوید یا نه، ما در حال حاضر وارد عصر هوش مصنوعی هستیم. ..


آموزش جعبه ابزار توسعه دهنده هوش مصنوعی

The AI Developer’s Toolkit

در این دوره آموزشی، شما با تمام ابزارهای هوش مصنوعی مبتنی بر داده های مدرن که اکنون در دسترس توسعه دهندگان نرم افزار و متخصصان فناوری اطلاعات است، آشنا می شوید.


آموزش تسلط بر تجسم داده با R

Mastering Data Visualization with R

بیاموزید که چگونه بصری سازی داده های پیشرفته با R ایجاد کنید تا داده های خود را به بصیرت عملی تبدیل کنید.


آموزش یادگیری عمیق: تصویر بزرگ

Deep Learning: The Big Picture

یادگیری عمیق به ما امکان می دهد ماشین ها را بدون برنامه ریزی صریح آموزش دهیم. در این دوره خواهید آموخت که یادگیری عمیق چیست ، چه کاری می تواند برای شما انجام دهد و چگونه شروع می شود.


آموزش تجسم چند متغیره با R

Multivariate Data Visualization with R

R یک زبان برنامه نویسی منبع باز محبوب برای تجزیه و تحلیل داده ها است. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه برای ارائه پاسخ به س questionsالات مربوط به داده های خود ، تجسم داده های چند متغیره با R ایجاد کنید.


آموزش Data Science با R

Data Science with R

علم داده برای محل کار و اقتصاد جهانی بیش از پیش ارزشمند می شود. بیاموزید که چگونه از عمل علم داده و زبان برنامه نویسی R برای تبدیل داده های خود به بینش عملی استفاده کنید.


آموزش معماری تمیز: الگوها ، روش ها و اصول

Clean Architecture: Patterns, Practices, and Principles

در این دوره ، شما با Clean Architecture ، مجموعه ای از الگوها ، روش ها و اصول مدرن برای ایجاد معماری نرم افزار ساده ، قابل فهم ، انعطاف پذیر ، قابل آزمایش و نگهداری آشنا خواهید شد.