Brendan Wanlass

Brendan یک توسعه دهنده اندروید و بازی است. او علاقه زیادی به نرم افزارهای جذاب و خوب طراحی شده دارد. او یک طراح و مهندس برای بازی Magnetic by Nature (https://store.steampowered.com/app/296510/Magnetic_By_Nature/) بود. او با Android در Enterprise تجربه دارد و در مراسم AFW گوگل در لندن در سال 2017 سخنرانی کرد و از جمله علاقه های وی می توان به تئوری و طراحی بازی ، توسعه Android سازمانی و کارآفرینی اشاره کرد. وقتی برندان روی یک پروژه کدگذاری کار نمی کند ، احتمالاً با دوستانش بازی می کند و یا با همسر و بچه های خود در پاتوق است.
دوره های این مدرس:

آموزش برنامه نویسی واکنشی با RxAndroid و Kotlin

Reactive Programming with RxAndroid and Kotlin

برنامه های اندروید و برنامه نویسی واکنش پذیر بسیار مناسب هستند. این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از معماری RxJava و MVVM مکالمات شبکه ای را مدیریت کنید ، داده های ورودی کاربر و داده های حافظه پنهان را مدیریت کنید.


آموزش برنامه های Android با Kotlin: بازدیدهای سفارشی

Android Apps with Kotlin: Custom Views

افزودن نماها و اجزای سفارشی به برنامه ، آن را از جمعیت متمایز می کند. در این دوره ، شما سه روش بنیادی را برای ایجاد هر دیدگاهی که تصور کنید یاد خواهید گرفت.


آموزش برنامه های Android با Kotlin: اعلان ها و ابزارک های برنامه

Android Apps with Kotlin: Notifications and App Widgets

اعلان ها و ابزارک های برنامه بهترین راه برای ارائه اطلاعات به موقع به کاربران شما هستند. این دوره به شما نحوه ساخت اعلان ها در سبک های مختلف را آموزش می دهد و به شما نحوه ساخت ابزارک های برنامه را که با برنامه شما ارتباط دارند آموزش می دهد.