آموزش برنامه نویسی واکنشی با RxAndroid و Kotlin

Reactive Programming with RxAndroid and Kotlin

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: برنامه های اندروید و برنامه نویسی واکنش پذیر بسیار مناسب هستند. این دوره به شما می آموزد که چگونه زنجیره تماس های شبکه ، مدیریت ورودی کاربر و داده های حافظه پنهان را با استفاده از معماری RxJava و MVVM انجام دهید. مهمترین عناصر برنامه های تلفن همراه مدرن عملکرد و داده ها هستند. کاربران برنامه ای سریع و پاسخگو می خواهند و می خواهند داده های آنها تازه و دقیق باشد. در برنامه نویسی راکتیو با RxAndroid و Kotlin ، خواهید آموخت که چگونه نوعی از تجربه مورد نیاز کاربر مدرن را ارائه دهید. در ابتدا ، خواهید فهمید که چرا برنامه نویسی واکنش پذیر برای توسعه Android بسیار مناسب است. در مرحله بعدی ، خواهید فهمید که چگونه گسترده ترین چالش های Android مانند ساخت تماس های شبکه ، ذخیره داده ها و مدیریت ورودی کاربر را بپذیرید. سرانجام ، خواهید دید که یک برنامه ریزی واکنشی و یک معماری محکم در کنار هم قرار گرفته اند و برنامه ای را ارائه می دهند که قابل توسعه ، آزمایش و عملکرد است. وقتی این دوره را به پایان رسانید ، پایه محکمی در برنامه نویسی واکنش پذیر با RxJava خواهید داشت و از توسعه ساده برنامه ها به برنامه های معماری تبدیل خواهید شد.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

راکتیو در برابر برنامه نویسی ضروری Reactive vs. Imperative Programming

  • معرفی دوره Course Introduction

  • راکتیو در برابر برنامه نویسی ضروری Reactive vs. Imperative Programming

بهبود کد شما با برنامه نویسی راکتیو Improving Your Code with Reactive Programming

  • بررسی اجمالی Overview

  • مدیریت ورودی کاربر Handling User Input

  • زنجیره تماس های شبکه Chaining Network Calls

  • ذخیره اطلاعات Data Caching

کدگذاری با RxAndroid Coding with RxAndroid

  • راه اندازی ReactiveX Setting up ReactiveX

  • نحو Rx Rx Syntax

  • خواندن نمودارهای مرمر Reading Marble Charts

  • اپراتورهای Rx Rx Operators

  • نقشه در مقابل FlatMap Map vs. FlatMap

  • بیشتر اپراتورهای Rx More Rx Operators

  • Rx قابل مشاهده Rx Observables

  • مدیریت خطا Error Handling

  • داغ در مقابل مشاهدات سرد Hot vs. Cold Observables

  • دفع مشاهدات Disposing Observables

فعال کردن برنامه های Android خود Making Your Android Apps Reactive

  • بررسی اجمالی Overview

  • MVC MVC

  • MVP MVP

  • MVVM MVVM

  • م Architلفه های معماری اندروید Android Architecture Components

  • دولت مديريت Managing State

پیاده سازی عملکردهای RxAndroid Implementing RxAndroid Functionalities

  • بررسی اجمالی Overview

  • چندین مشترک Multiple Subscribers

  • آزمایش با MVVM Testing with MVVM

  • مراحل بعدی Next Steps

نمایش نظرات

آموزش برنامه نویسی واکنشی با RxAndroid و Kotlin
جزییات دوره
1h 30m
27
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
37
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Brendan Wanlass Brendan Wanlass

Brendan یک توسعه دهنده اندروید و بازی است. او علاقه زیادی به نرم افزارهای جذاب و خوب طراحی شده دارد. او یک طراح و مهندس برای بازی Magnetic by Nature (https://store.steampowered.com/app/296510/Magnetic_By_Nature/) بود. او با Android در Enterprise تجربه دارد و در مراسم AFW گوگل در لندن در سال 2017 سخنرانی کرد و از جمله علاقه های وی می توان به تئوری و طراحی بازی ، توسعه Android سازمانی و کارآفرینی اشاره کرد. وقتی برندان روی یک پروژه کدگذاری کار نمی کند ، احتمالاً با دوستانش بازی می کند و یا با همسر و بچه های خود در پاتوق است.