Matt Honeycutt

Matt Honeycutt یک معمار نرم افزار متخصص در برنامه های وب ASP.NET ، به ویژه ASP.NET MVC است. او بیش از یک دهه تجربه در ساخت (و آزمایش!) برنامه های وب دارد. او یک تمرین دهنده توسعه مبتنی بر آزمون است که هر دو چارچوب SpecsFor و SpecsFor.Mvc را ایجاد می کند. او به عنوان توسعه دهنده اصلی پروژه های نرم افزاری چند میلیون دلاری خدمت کرده و از یافتن راه حل های زیبا برای مشکلات دشوار لذت می برد. مت به عنوان یک یادگیرنده مادام العمر ، همچنان متعهد به گسترش دانش خود در مورد همه موارد مربوط به توسعه است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر است و مقالاتی را در مجلات تحقیقاتی و کنفرانس ها با موضوعات مختلف از داده کاوی و یادگیری ماشین گرفته تا تعامل انسان و کامپیوتر منتشر کرده است. مت با همسر و دو فرزندش در تنسی زیبا زندگی می کند ، جایی که روزهای خود را به عنوان مدیر IT و مهندس ارشد یک شرکت نرم افزاری کوچک می گذراند. وقتی که او مشغول تهیه کد یا تعقیب و گریز بچه های خود نیست ، مت از کمک به دیگران در تقویت مهارت های توسعه خود لذت می برد. او در http://trycatchfail.com وبلاگ می نویسد ، و یک سخنران مکرر در کنفرانس های نرم افزاری در تنسی است.
دوره های این مدرس:

آموزش Azure IoT Hub for Developers: شروع به کار

Azure IoT Hub for Developers: Getting Started

اینترنت اشیا here اینجاست و فرصت های جدید فوق العاده و نیازهای یادگیری ابزاری را با خود به همراه آورده است. این دوره شما را با Azure IoT Hub آشنا می کند و به شما یاد می دهد که چگونه راه حل های جانبی و ابری را بسازید.


آموزش تست خودکار در ASP.NET با مشخصات و مشخصات For.Mvc

Automated Testing in ASP.NET With SpecsFor and SpecsFor.Mvc

بیاموزید که چگونه با استفاده از SpecsFor و SpecsFor.Mvc آزمایشات خودکار واحد ، یکپارچه سازی و UI را برای برنامه های ASP.NET MVC خود ایجاد کنید.


آموزش ساخت اپلیکیشن موبایل با ابزارهای ویژوال استودیو برای آپاچی کوردووا

Building Mobile Apps with Visual Studio Tools for Apache Cordova

از مهارت‌های توسعه وب شما می‌توان برای ساختن بیشتر از برنامه‌های وب استفاده کرد. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از ویژوال استودیو برای ایجاد برنامه های موبایل برای iOS و اندروید با HTML، CSS و جاوا اسکریپت استفاده کنید.


آموزش Microsoft Azure Developer: ایجاد IoT Solutions

Microsoft Azure Developer: Creating IoT Solutions

Microsoft Azure خدماتی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند راه حل هایی برای اینترنت اشیا ایجاد کنید. این دوره به شما نحوه استفاده از Azure IoT Hub ، سرویس تأمین دستگاه ، Stream Analytics و Time Series Insights برای پرداختن به چالش های اینترنت اشیا را نشان می دهد.


آموزش شکست حمله های تزریق در ASP.NET و ASP.NET Core

Defeating Injection Attacks in ASP.NET and ASP.NET Core

برنامه های وب به طور مداوم در معرض خطر حمله قرار دارند و یکی از رایج ترین حملات ، حمله تزریق مخوف است. این دوره به شما نشان می دهد چگونه سه حمله تزریق رایج ، از جمله SQL Injection را در ASP.NET و ASP.NET Core شکست دهید.


آموزش موارد جدید در C # 8.0 و .NET Core 3.0

What’s New in C# 8.0 and .NET Core 3.0

C # 8.0 و.NET Core 3.0 در اینجا هستند ، و با آنها پیشرفت های فراوان و ویژگی های جدیدی همراه است. در این دوره ، با استفاده از جدیدترین و بهترین نسخه های زبان و سیستم عامل ، توانایی نوشتن کد بهتر را خواهید یافت.


آموزش چارچوب برنامه خود را با ASP.NET MVC 5 بسازید

Build Your Own Application Framework with ASP.NET MVC 5

در این دوره پیشرفته ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه با ایجاد چارچوب برنامه خود ، بهره وری خود را با ASP.NET MVC به حداکثر برسانید.


آموزش ساخت برنامه های AngularJS با تایپ قوی با ASP.NET MVC 5

Building Strongly-typed AngularJS Apps with ASP.NET MVC 5

فقط به این دلیل که از AngularJS استفاده می کنید به این معنی نیست که نمی توانید از نقاط قوت C# و ASP.NET MVC استفاده کنید. این دوره به شما می آموزد که چگونه Angular و ASP.NET MVC را به طور موثرتری با هم استفاده کنید.


آموزش Microsoft Azure Developer: اطمینان از قابلیت تنظیم

Microsoft Azure Developer: Ensuring Configurability

تبدیل شدن به یک توسعه دهنده نرم افزار موفق به چیزی بیشتر از درک نحو و الگوهای زبان نیاز ندارد. این دوره به شما می آموزد که چگونه و در چه مواردی قابلیت پیکربندی را در برنامه های خود ایجاد کنید تا بتواند آنها را حفظ کند.