کنی لامرز کار خود را در صنعت بازی با کارآموزی در نرم افزار سورئال در سال 1999 آغاز کرد. از آن زمان او در مایکروسافت ، اکتیویژن کار می کرد و صاحب مشاغل شخصی خود بود. او روی عناوین بسیاری از AAA از جمله ، Call of Duty 3 ، Spiderman 3 ، Mua 2 ، Alan Wake ، Kinectimals و Star Wars Kinect کار کرده است. در حالی که در Ozone-Interactive بود ، با آمازون ، BioLucid ، دانشگاه واشنگتن ، Eline-Media و Microsoft کار و مشورت کرد. احساسات وی در ایجاد ابزارهای Unity ، ایجاد محتوای رویه ای و برنامه نویسی برای انواع رسانه های تعاملی نهفته است.
تولید محتوای رویه ای در ساخت بازی به سرعت بخشیدن به تولید کمک می کند. این دوره اصول تولید Houdini Engine در Unity 2017 را برای تولید رویه ای مدل ها ، مش های برخورد ، تخصیص مواد ، اشعه ماورا بنفش و موارد دیگر به شما آموزش می دهد.