András Velvárt

András علاقه زیادی به تجربه کاربر دارد و بیشتر با فناوری های XAML کار می کند. او 8 بار جایزه MVP مایکروسافت است که هم اکنون در گروه Windows Developer/Emerging Experiences قرار دارد و با Speech ، Inking ، HoloLens ، Kinect و Microsoft Band سرو کار دارد. وی برنامه های شناخته شده ویندوز فون ، مانند بازی پرطرفدار SongArc و SurfCube Browser 3D را مفهوم سازی و کار کرد و چندین پروژه WPF ، Silverlight و Windows Store ، از برنامه های کوچک گرفته تا راه حل های بزرگ سازمانی را توسعه داد/مشاوره کرد.
دوره های این مدرس:

آموزش شروع کار با Apple ARKit در Unity

Getting Started with Apple ARKit in Unity

این دوره به شما اطلاعاتی راجع به استفاده از ARKit اپل با Unity ، از جمله ردیابی ، آزمایش ضربه ، تخمین نور ، کنترل از راه دور ARKit و جستجوی یک برنامه کاربردی در دنیای واقعی - همه با کلیپ های دقیق نشان می دهد که هر ویژگی چه کاری می تواند به شما آموزش دهد.


آموزش تعامل Kinect با WPF و Beyond

Kinect Interaction with WPF and Beyond

ایجاد برنامه‌های دارای Kinect با تعامل دستی نشانگر.


آموزش مقدمه ای بر توسعه جهانی بستر های نرم افزاری ویندوز با XAML

Introduction to Universal Windows Platform Development with XAML

بیاموزید که چگونه برای ویندوز 10 با استفاده از XAML و C # توسعه دهید و از فروشگاه Windows که در همه دستگاه ها رایج است استفاده کنید: تلفن ، تبلت ، لپ تاپ ، دسکتاپ ، Xbox و حتی HoloLens!