Sonia Cuff

Sonia Cuff یک مدیر سیستم و یک معمار قلبی است که بیش از 20 سال تجربه دارد و کار خود را در سیستم های بانکی ، دولتی و دفاعی با سیستم عامل های Microsoft و IBM آغاز می کند. او اکنون در بازار کسب و کارهای کوچک و متوسط بازی می کند ، و یک ارائه دهنده خدمات مدیریت شده را در بریزبن استرالیا اداره می کند (گرچه لهجه او از نیوزیلند است). سونیا یک «واقع گرای ابر» است که علاقه زیادی به راه حل های مناسب فناوری و ارائه مزایای تجاری دارد. او دوست دارد به متخصصان فناوری اطلاعات کمک کند تا با سرعت سریع تغییر فناوری مطابقت داشته و به طور منظم به عنوان مهمان در وبلاگ ها و پادکست های مختلف ظاهر شوند. برای دور شدن از صفحه کلید ، سونیا به عنوان یک داوطلب و مربی در خدمات اورژانس دولتی وارد لباس های نارنجی می شود. وی همچنین معتقد است که زندگی برای نوشیدن قهوه بد بسیار کوتاه است.
دوره های این مدرس:

آموزش ارتباط با کاربران و فروشندگان SaaS

Liaising with SaaS Users and Vendors

این دوره نحوه تقویت روابط ، مدیریت انتظارات و تغییرات SaaS را به شما می آموزد. رابطه بین تیم IT خود و فروشنده SaaS ایجاد کنید.


آموزش زنده ماندن از یک بحران SaaS

Surviving a SaaS Crisis

هنگامی که یک برنامه نرم افزار به عنوان یک سرویس از کار می افتد، تیم عملیات فناوری اطلاعات شما همچنان پل ارتباطی بین کاربران نهایی شما و فروشنده برنامه است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه برای یک بحران SaaS آماده شوید و چگونه یک قطع SaaS را مدیریت کنید.


آموزش مدیریت قراردادهای نرم افزاری به عنوان سرویس

Managing Software-as-a-Service Contracts

قراردادهای نرم افزاری به عنوان سرویس فاصله بین آنچه فروشنده SaaS کنترل می کند و آنچه که تجارت شما انتظار دارد را برطرف می کند. این دوره اصول اولیه قراردادهای کاربردی SaaS را به شما آموزش می دهد ، بنابراین می توانید اندازه گیری کنید که آیا انتظارات شما برآورده شده است.


آموزش شناسایی چالش های عملیاتی SaaS برای فناوری اطلاعات

Identifying SaaS Operational Challenges for IT

برنامه‌های کاربردی SaaS توسط فروشنده‌شان پشتیبانی می‌شوند و عملیات فناوری اطلاعات را متحیر می‌کند که آیا نقشی برای آنها وجود دارد یا خیر. این دوره به شما می آموزد که SaaS کجا سیستم ها و فرآیندهای IT موجود شما را لمس می کند تا اطمینان حاصل شود که قابل مشاهده و مدیریت هستند.


آموزش درک نرم افزار به عنوان یک سرویس

Understanding Software-as-a-Service

برنامه های نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) در حال افزایش محبوبیت هستند. این دوره اصول اولیه مدل برنامه کاربردی SaaS و اینکه چگونه فرآیندها و سیستم های عملیاتی IT شما ممکن است تحت تاثیر قرار گیرد را به شما آموزش می دهد.


آموزش شناسایی چالش های عملیاتی SaaS برای کسب و کار

Identifying SaaS Operational Challenges for the Business

تصور رایج این است که استفاده از برنامه‌های نرم‌افزار به‌عنوان سرویس آسان است و به حداقل مشارکت فناوری اطلاعات نیاز دارند. این دوره به شما چالش‌های دنیای واقعی را که کسب‌وکار شما می‌تواند با آن‌ها روبرو شود و اینکه چگونه می‌توانید آنها را مدیریت کنید، آموزش می‌دهد.


آموزش Office 365: استقرار و به روزرسانی Microsoft Office 365 ProPlus

Office 365: Deploying & Updating Microsoft Office 365 ProPlus

Office 365 سریعترین رشد منطقه تجارت در تاریخ مایکروسافت است. این دوره به شما می آموزد که چگونه می توانید برنامه های کاربردی دسک تاپ Office 365 ProPlus مانند Word و Excel و همچنین نکاتی برای مدیریت به روزرسانی های نرم افزاری مداوم آنها را برنامه ریزی کنید.