Mark Zamoyta

مارک بیش از 25 سال پیش در دنیای توسعه دهنده فعالیت خود را آغاز کرد. او کار خود را با کارشناسی علوم کامپیوتر از دانشگاه سنت جان آغاز کرد. مارک پس از 10 سال کار در وال استریت در گلدمن ساکس ، برادران لیمن و سایر بانک های بزرگ سرمایه گذاری ، به نرم افزارهای انیمیشن و بازی های ویدیویی علاقه مند شد. او برنامه ها و بازی های متعدد تلفن همراه را برای مشتریان از جمله Electronic Arts و Yahoo! بازی ها. برخی از عناوین محبوب موبایل وی شامل Yahtzee ، Yahoo! شطرنج ، و یاهو! پوکر در حال حاضر ، مارک بنیانگذار اختراعات کنجکاو در پورتلند ، اورگان است. این شرکت طیف گسترده ای از عناوین نرم افزاری آموزشی و سرگرمی را برای وب و دستگاه های تلفن همراه توسعه می دهد.
دوره های این مدرس:

آموزش سریع جاوا اسکریپت

Rapid JavaScript Training

جاوا اسکریپت را به سرعت و در قالب پرسش و پاسخ مستقیم بیاموزید. صدها نمونه را مشاهده خواهید کرد که بیشتر جنبه های زبان را پوشش می دهد.


آموزش فرم های AngularJS با استفاده از بوت استرپ و MVC 5

AngularJS Forms Using Bootstrap and MVC 5

این دوره بر ایجاد فرم هایی با AngularJS متمرکز است ، و آنها را با یک ظاهر طراحی شده در بوت استرپ زیبا نشان می دهد و سپس داده های فرم را به یک برنامه وب ASP.NET MVC 5 ارسال می کند.


آموزش ساخت یک چارچوب SPA Responsive با Angular

Building a Responsive SPA Framework with Angular

یک نقطه شروع بهتر برای SPA های Angular خود بسازید! در این دوره ، شما می آموزید که یک چارچوب قابل استفاده مجدد با بسیاری از ویژگی های ارزشمند ، از جمله رابط کاربری پاسخگو ، سیستم منو با منوهای پنجره تو در تو ، کنترل های کاربر و موارد دیگر ایجاد کنید.


آموزش فرم های زاویه ای

Angular Forms

این دوره اصول کار با فرم‌ها در Angular 2 را پوشش می‌دهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه فرم‌ها را ایجاد کنید، به آن‌ها استایل دهید و از اتصال و اعتبارسنجی داده‌ها استفاده کنید. می‌توانید فرمی را به سرور ارسال کنید و با کنترل‌های فرم شخص ثالث کار کنید.


آموزش اصول جاوا اسکریپت

JavaScript Fundamentals

با این دوره مقدماتی در JavaScript ، هر آنچه برای تولید برنامه های وب با کیفیت تولید و ویژگی های صفحه وب باید بدانید ، می آموزید.


آموزش وب سایت های Responsive با بوت استرپ 3

Responsive Websites With Bootstrap 3

بیاموزید با استفاده از Bootstrap 3 یک وب سایت مدرن و پاسخگو ایجاد کنید.


آموزش برنامه نویسی گرافیک و انیمیشن iOS

iOS Graphics and Animation Programming

با نحوه کار با گرافیک و انیمیشن در دستگاه های iOS آشنا شوید.


آموزش سریع زاویه ای

Rapid Angular Training

این دوره به گونه ای طراحی شده است که به سرعت تمام ویژگی های اصلی Angular را به شما آموزش می دهد. از یک قالب پرسش و پاسخ تعاملی استفاده می کند که چالش برانگیز و سرگرم کننده است ، اما تا حدی که باید درباره Angular بدانید درست می شود.


آموزش انیمیشن جی کوئری

jQuery Animation

یاد بگیرید که چگونه از jQuery برای متحرک سازی صفحات وب و برنامه های جاوا اسکریپت خود استفاده کنید.


آموزش ساخت کنترل های AngularJS در زمان واقعی

Building Realtime AngularJS Controls

آموزش ساخت شش کنترل تصویری ، بی درنگ با استفاده از فناوری های Angular و Front-End مانند نمودارهای Google ، Google Maps و HTML5 استاندارد. ما با چهار منبع مختلف داده در زمان واقعی کار خواهیم کرد: SignalR ، NodeJS ، Firebase و PubNub. شما ...


آموزش ساخت یک چارچوب SPA با استفاده از AngularJS

Building a SPA Framework Using AngularJS

آیا برای برنامه های Angular Single Page (SPA) به نقطه شروع نیاز دارید؟ منوها ، داشبوردها و ابزارک ها بخش مهمی از بسیاری از برنامه های Angular هستند. در این دوره ، ما م componentsلفه هایی خواهیم ساخت تا این موارد را به راحتی به هر پروژه اضافه کنیم.


آموزش فرم های زاویه دار

Angular Forms

این دوره اصول کار با فرم ها را به صورت زاویه دار پوشش می دهد. شما می آموزید که چگونه فرم ها را ایجاد کنید ، آنها را سبک دهید و از صحافی و صحت داده استفاده کنید. شما می توانید یک فرم را به یک سرور ارسال کنید و با کنترل های فرم شخص ثالث کار کنید.


آموزش برنامه نویسی شی گرا در JavaScript - ES6

Object-oriented Programming in JavaScript - ES6

با کسب اطلاعات در مورد آخرین نسخه به روز شده در زبان جاوا اسکریپت - ES6 ، همچنین به عنوان ECMAScript 2015 به روز شوید. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه نرم افزار را با استفاده از انواع کلاس ها و ماژول ها توسعه دهید.


آموزش فرم های جی کوئری و بوت استرپ 3

jQuery Forms and Bootstrap 3

بیاموزید که چگونه با استفاده از بوت استرپ 3 فرم های پاسخگو و زیبا بسازید. با استفاده از انتخابگرها، رویدادها و روش های فرم jQuery از فرم های خود نهایت استفاده را ببرید.


آموزش عینک گوگل: نگاه اول

Google Glass: First Look

همه چیز را در مورد Google Glass، رایانه پوشیدنی Google بیاموزید. این دوره آموزشی سخت افزار را به همراه توسعه برنامه ها - همانطور که گوگل آنها را می نامد - Glassware را برای این دستگاه منحصر به فرد پوشش می دهد.


آموزش سریع ES6

Rapid ES6 Training

با نحو جدید و ویژگی های آخرین نسخه JavaScript ، ES6 در جریان باشید. در مورد ویژگی هایی مانند اپراتورهای استراحت و پخش ، نوع جدید "نماد" و همچنین تکرارکنندگان ، تولیدکنندگان ، وعده ها و موارد دیگر اطلاعات کسب خواهید کرد.


آموزش جاوا اسکریپت: شروع کار

JavaScript: Getting Started

JavaScript زبان برنامه نویسی مشهوری است که به صفحات وب و برنامه های وب قدرت می بخشد. اگر در برنامه نویسی تازه کار هستید و یا تازه وارد زبان هستید ، این دوره شروع به کد نویسی در JavaScript می کند.