آموزش برنامه نویسی گرافیک و انیمیشن iOS

iOS Graphics and Animation Programming

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با نحوه کار با گرافیک و انیمیشن در دستگاه‌های iOS آشنا شوید. اصول برنامه‌نویسی گرافیکی برای iPhone، iPad و سایر دستگاه‌های iOS را بیاموزید. نمونه های عملی و دنیای واقعی هم برای گرافیک های تجاری و هم برای انیمیشن های بازی های ویدیویی توسعه داده شده اند. این دوره مفاهیم گرافیکی و انیمیشن و دموهای اصلی فناوری های بصری iOS را پوشش می دهد: UIKit، Core Graphics، طراحی کوارتز 2 بعدی و اصول برنامه نویسی OpenGL ES.

سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • معرفی Introduction

نمای کلی گرافیک iOS iOS Graphics Overview

  • معرفی Introduction

  • راه اندازی Xcode و The Simulator Setting Up Xcode and The Simulator

  • نمای کلی UIKit UIKit Overview

  • نسخه ی نمایشی: مثال برنامه نویسی UIKit Demo: UIKit Programming Example

  • بررسی اجمالی گرافیک هسته Core Graphics Overview

  • بررسی اجمالی کوارتز 2D Quartz 2D Overview

  • نسخه ی نمایشی: برنامه نویسی Core Graphics و Quartz 2D Demo: Programming Core Graphics and Quartz 2D

  • نمای کلی انیمیشن هسته Core Animation Overview

  • مروری بر OpenGL ES OpenGL ES Overview

  • خلاصه Summary

برنامه نویسی گرافیک و انیمیشن UIKit UIKit Graphics and Animation Programming

  • معرفی Introduction

  • نسخه ی نمایشی: گرافیک در سازنده رابط Demo: Graphics in Interface Builder

  • نسخه ی نمایشی: فایل های گرافیکی شبکیه چشم Demo: Retina Graphics Files

  • نسخه ی نمایشی: برنامه نویسی گرافیک در UIKit Demo: Programming Graphics in UIKit

  • نسخه ی نمایشی: بارگیری تصاویر به صورت ناهمزمان Demo: Loading Images Asynchronously

  • منحنی ها و مسیرهای Bezier تعریف شده است Bezier Curves and Paths Defined

  • نسخه ی نمایشی: ترسیم اشکال پایه Demo: Drawing Basic Shapes

  • نسخه ی نمایشی: ترسیم مسیرها Demo: Drawing Paths

  • نسخه ی نمایشی: انیمیشن فریم Demo: Frame Animation

  • نسخه ی نمایشی: انیمیشن رویه ای Demo: Procedural Animation

  • نسخه ی نمایشی: انیمیشن رویه ای پیشرفته Demo: Advanced Procedural Animation

  • خلاصه Summary

با استفاده از Core Graphics و Quartz 2D Using Core Graphics and Quartz 2D

  • معرفی Introduction

  • نسخه ی نمایشی: Core Graphics Shapes Demo: Core Graphics Shapes

  • نسخه ی نمایشی: Core Graphics Paths Demo: Core Graphics Paths

  • نسخه ی نمایشی: کار با رنگ ها Demo: Working with Colors

  • نسخه ی نمایشی: ذخیره و بارگیری وضعیت گرافیک Demo: Saving and Loading Graphics State

  • نسخه ی نمایشی: گرادیان های خطی Demo: Linear Gradients

  • نسخه ی نمایشی: برش مستطیل ها Demo: Clipping Rectangles

  • نسخه ی نمایشی: یافتن نشت حافظه Demo: Finding Memory Leaks

  • نسخه ی نمایشی: گرادیان های شعاعی Demo: Radial Gradients

  • نسخه ی نمایشی: طراحی متن Demo: Drawing Text

  • نسخه ی نمایشی: طراحی تصاویر Demo: Drawing Images

  • نسخه ی نمایشی: CTM - ماتریس تبدیل فعلی Demo: CTM - Current Transform Matrix

  • نسخه ی نمایشی: مقایسه UIKit و CG Demo: UIKit and CG Comparison

  • خلاصه Summary

ایجاد یک نمودار دایره متحرک Creating an Animated Pie Chart

  • معرفی Introduction

  • راه اندازی کلاس های MVC MVC Classes Setup

  • ترسیم نمودار پای Drawing The Pie Chart

  • ماشین دولتی برای انیمیشن State Machine for Animation

  • پیاده سازی ماشین دولتی State Machine Implementation

  • زمان بندی انیمیشن Animation Timing

  • توابع کاهش سفارشی Custom Easing Functions

  • چرخش نمودار پای Rotating The Pie Chart

  • تکمیل تمام انیمیشن ها Completing All Animations

  • ترسیم متن درصد Drawing Percentage Text

  • برش جزئیات در رابط کاربری Slice Details in User Interface

  • با استفاده از مرکز اطلاع رسانی Using Notification Center

  • خلاصه Summary

ساخت انیمیشن بازی ساده Creating Simple Game Animation

  • معرفی Introduction

  • راه اندازی اثر هنری Setting Up The Artwork

  • ایجاد کلاس های سطح بازی و Sprite Creating Sprite and Game Surface Classes

  • اضافه کردن Scrolling Hills Adding Scrolling Hills

  • پیمایش در چهار لایه Scrolling on Four Layers

  • یک کرگدن در حال دویدن اضافه کنید Add a Running Rhino

  • بهبود عملکرد با UIImageView Improved Performance with UIImageView

  • زمان بندی بازی های ویدیویی Video Game Timing

  • خلاصه Summary

OpenGL ES OpenGL ES

  • معرفی Introduction

  • راهنمای برنامه نویسی OpenGL ES The OpenGL ES Programming Guide

  • نمونه برنامه بازی OpenGL Xcode Xcode's Sample OpenGL Game App

  • EAGLCcontext EAGLContext

  • سایه بان ها Shaders

  • مثلث ها و رئوس ها Triangles and Vertices

  • بافت ها Textures

  • به روز رسانی صحنه و رندر Scene Updates and Rendering

  • Unity 3D Unity 3D

  • چارچوب کیت Sprite Sprite Kit Framework

  • خلاصه Summary

اطلاعات گرافیکی متفرقه در iOS Miscellaneous Graphics Information on iOS

  • معرفی Introduction

  • مرجع برای دستگاه های iOS و اندازه صفحه نمایش Reference for iOS Devices and Screen Sizes

  • ایجاد اپلیکیشن های جهانی Creating Universal Apps

  • تصاویر و اندازه نمادها را اجرا کنید Launch Images and Icon Sizes

  • خلاصه دوره Course Summary

نمایش نظرات

آموزش برنامه نویسی گرافیک و انیمیشن iOS
جزییات دوره
4h 8m
75
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
103
از 5
دارد
دارد
دارد
Mark Zamoyta
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mark Zamoyta Mark Zamoyta

مارک بیش از 25 سال پیش در دنیای توسعه دهنده فعالیت خود را آغاز کرد. او کار خود را با کارشناسی علوم کامپیوتر از دانشگاه سنت جان آغاز کرد. مارک پس از 10 سال کار در وال استریت در گلدمن ساکس ، برادران لیمن و سایر بانک های بزرگ سرمایه گذاری ، به نرم افزارهای انیمیشن و بازی های ویدیویی علاقه مند شد. او برنامه ها و بازی های متعدد تلفن همراه را برای مشتریان از جمله Electronic Arts و Yahoo! بازی ها. برخی از عناوین محبوب موبایل وی شامل Yahtzee ، Yahoo! شطرنج ، و یاهو! پوکر در حال حاضر ، مارک بنیانگذار اختراعات کنجکاو در پورتلند ، اورگان است. این شرکت طیف گسترده ای از عناوین نرم افزاری آموزشی و سرگرمی را برای وب و دستگاه های تلفن همراه توسعه می دهد.