Kylie Hunt

اشتیاق کایلی این است که در محیط های کاری افراد با استعداد دور هم جمع شوند و محیط کارشان را شاد ، سازنده و درگیر کنند. این اشتیاق پس از دیدن جنبه های خوب ، بد و زشت محیط های اداری شرکت ها و تجارب التقاطی خود او که از 15+ سال در صنعت املاک شرکت ها ناشی می شود ، بوجود آمد. کایلی که از نظر تجارت برنامه ریز شهر است ، در نقش های مختلفی در سطح مدیر و رئیس بخش از جمله در استراتژی ، مدیریت ارتباط با مشتری و استراتژی محل کار کار کرده است. کایلی همچنین مادر 2 بچه جوان ، آری و اِل و همسر تروی است. با توجه به این فرصت ، او عاشق گذراندن اسنوبرد ، بازی تنیس ، استراحت با یک لیوان قرمز مناسب و انجام مهربانی تصادفی است.
دوره های این مدرس:

آموزش بازی با بازی: حل بدخلقی محل کار

Play by Play: Solving Workplace Grumpiness

مطالعات نشان می دهد که کارمندان خوشحال بهره وری و خلاقیت بیشتری دارند ، اما کارکنان ناراضی از تعداد کارمندان خوشحال 2 به 1 بیشتر هستند. در این دوره خواهید آموخت که چه چیزهایی به کارمندان انگیزه می دهد ، چگونه می توان شادی را در محیط کار تقویت کرد و چگونه فرسودگی شغلی را از بین برد.


آموزش افزایش بهره وری از طریق خوشبختی کارکنان

Boost Productivity Through Employee Happiness

با تغییر نحوه کار ، تعامل با همکاران و هدایت تیم های خود ، می توانیم از نظر رقابتی هم خود و هم سازمان خود را فراهم کنیم. این دوره به شما کمک می کند تا درک کنید که چرا شادی در محل کار مهم است ، جایی که بزرگترین ...