Rob Windsor

راب ویندزور یک مشاور ارشد و مربی است. او تقریباً بیست و پنج سال تجربه در زمینه تولید انواع برنامه ها دارد و در حال حاضر بیشتر وقت خود را صرف کار با Office 365 و SharePoint می کند. راب سخنران منظمی در کنفرانس ها ، اردوگاه های کدگذاری و گروه های کاربری است و یکی از مشارکت کنندگان در کتابخانه Pluralsight On-Demand است. راب بنیانگذار و رئیس سابق گروه کاربر .NET تورنتوی شمالی است و به دلیل مشارکت در جامعه توسعه دهندگان به عنوان یک با ارزش ترین حرفه ای مایکروسافت شناخته شده است.
دوره های این مدرس:

آموزش توسعه شیرپوینت با CSOM و REST API

SharePoint Development with the CSOM and REST API

این دوره استفاده اساسی از دو API راه دور را که برای شیرپوینت 2010 جدید هستند، یعنی Client Object Model (CSOM) و REST API را پوشش می دهد.


آموزش ژنریک در VB.NET

Generics in VB.NET

مقدمه ای بر ایجاد و مصرف Generics در VB.NET.


آموزش فهرست ها و کتابخانه های شیرپوینت برای توسعه دهندگان

SharePoint Lists and Libraries for Developers

این دوره نگاهی به کار با لیست ها و کتابخانه ها از دیدگاه توسعه دهندگان دارد. مطالب این دوره برای توسعه مزارع داخلی شیرپوینت 2010، 2013 و 2016 کاربرد دارد.


آموزش توسعه SharePoint 2013: مدل شی مشتری و REST API

SharePoint 2013 Development: Client Object Model and REST API

این دوره کاربرد اساسی Client Object Model (CSOM) و REST API را پوشش می دهد ، در مورد چگونگی تکامل آنها در SharePoint 2013 بحث می کند و بسیاری از ویژگی های جدید آنها را برجسته می کند.


آموزش مبانی VB.NET

VB.NET Fundamentals

این دوره برای شروع نوشتن برنامه های دات نت با ویژوال بیسیک طراحی شده است.


آموزش SharePoint 2010 Fundamentals

SharePoint 2010 Fundamentals

در این دوره آموزشی، نحوه عملکرد SharePoint Foundation 2010 را یاد خواهید گرفت و چگونه می توانید ویژگی های خارج از جعبه را با توسعه سفارشی Visual Studio 2010 گسترش دهید.


آموزش در حال توسعه برنامه های افزودنی میزبان SharePoint (برنامه ها)

Developing SharePoint-hosted Add-ins (Apps)

این دوره سنگین آزمایشی همه مواردی را که باید بدانید برای شروع ساخت برنامه های میزبان SharePoint که با SharePoint 2013 ، SharePoint 2016 یا SharePoint Online کار می کنند ، پوشش می دهد.


آموزش SharePoint 2013 Fundamentals

SharePoint 2013 Fundamentals

این دوره توسعه شیرپوینت 2013 را از ابتدا پوشش می دهد. با یک نمای کلی از دیدگاه کاربر نهایی شروع می‌شود، نحوه ادغام شیرپوینت با IIS و ASP.NET را بررسی می‌کند و در نهایت به توسعه سفارشی با استفاده از ویژوال استودیو می‌پردازد.


آموزش آشنایی با فرم های ویندوز

Introduction to Windows Forms

این دوره برای کمک به شما در شروع ساخت برنامه های کاربردی با Windows Forms طراحی شده است. این کار با اصول اولیه شروع می شود و به گزینه های طرح بندی برنامه ، اتصال داده و استقرار می رود. نمایش ها در درجه اول با استفاده از ویژوال بیسیک انجام می شود.


آموزش SharePoint توسعه بخش وب

SharePoint Web Part Development

این دوره شامل توسعه بخش وب برای مزارع داخلی شیرپوینت 2010 ، 2013 و 2016 است. این از مباحث اساسی به نکات و تکنیک های پیشرفته می رسد.